Antakaa sitä rasiaanne naiset - Mies ei elä pelkästä pyhästä hengestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatelkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen jo tottunut siihen, että mieheni ei anna seksiä. Haluaisin vaikka joka päivä, mutta ei miestä vain kiinnosta. Saan silloin, kun miehellä sattuvat HALUT yllättämään? ja aina samasta asennosta. Ei ole mikään ihme, että vieraisiin meno houkutti niin paljon, että olin ihan sairas haluistani. Mielessäni ajattelin, ettei minusta kukaan kiinnostu? Niin paljon vaikutti itsetuntooni, kun mies pihtasi jatkuvasti. En kestänyt sellaista jatkuvaa pihtaamista ja pakostakin ajauduin vieraan syliin. En olisi kyllä ikinä uskonut, että miehet pyrkivät seuraani ja kehuivat ulkonäköäni. Ja sekin on ihmeellistä, että on varaa valita miehiä. On suorastaan ylitarjontaa, joten olo on aina kylläinen. Vaikka en nyt jatkuvasti juokse miehissä, mutta silloin kun tekee kovasti mieli. Jos mies tietäisi, minkä ikäisiä olen kokeillut ja minkänäköisiä uroksia on liikkeellä. Tosi komeita, seksikkäitä lihaskimppuja. Jotkut miehet ovat niin taivaallisen ihania ja osaavia rakastajia. Mies ei tosiaan tiedä mitään näistä suhteistani, eikä varmaan kestäisi kuulla keneltäkään eikä onneksi vielä ole nähnyt?No, onneksi ei satuta yhtäaikaa ravintolaan tai ei sitä koskaan voi olla täysin varma, jos on salaa katsellut?Tai en usko, kun on niin mustasukkainen muutenkin. On kyllä sanonut, että jos kuulee jotain tai satun jäämään kiinni. Niin sitten minulle selviää, mitä tapahtuu sen jälkeen?Tietysti voi olla, että minulle sattuu jotain kamalaa? Joten yritän olla mahdollisimman varovainen. En vaan ymmärrä, miksi mieheni ei halua huomioida tarpeitani millään lailla? Onko niin yksinkertainen hölmö, vai mikä on. Jos miehiltä löytyy vastausta tähän? Aina kuitenkin löytyy miehiä, jotka mielellään antavat kalleuttansa lainata joko vähäksi aikaa tai vaikka pitemmäksi ajaksi...

90% miehistä antaa suunnilleen jokaiselle suht'koht tavallisennäköiselle naiselle oli varattu tai sinkku.
Vai oletko huomannut että ravintoloista lähtee naisia yksin valomerkin jälkeen jos haluavat seuraa? Nainen saa aina seksiseuraa oli kuinka ruma tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ajatelkaa:
Ja jos olette niin patalaiskoja että rasiaanne pannaatte
Minkälaista rasiaa olet vailla?

Meiltä löytyy voirasioita, jotka eivät ole enää käytössä, kun nykyään margariinia saa kätevissä kertakäyttörasioissa, korurasia löytyy pukeutumispöydältä ja pakastimessa on aika paljon erilaisia pakasterasioita täynnä erilaisia marjoja. Nuo voirasiat voit käydä vaikka heti hakemassa, kun niitä emme enää tarvitse.

Miten mies voi vapaaehtoisesti häpäistä itsensä ilkeämällä tunnustaa olevansa noin seksinnälkäinen? Jos minun mielialaani vaikuttaisi sitä taikka tätä olinko ilman seksiä kolme kuukautta, kolme vuotta tai (kohta) kolme vuosikymmenttä, niin tuntisin itseni narkomaaniksi tai joksikin muuksi addiktiksi.

Minusta tosi mies - sellainen joka on ollut minun ihanteeni nuoruudesta alkaen - ei valita eikä vänise eikä hänen tyyneyttään, mielialaansa tai harkintakykyään hetkauta saako hän vai ei karkkia, viinaa, seksiä, tupakkaa, mitä pikatyydytyksen lähteitä nyt tarjolla onkin.

Kärttämällä ja hinkumalla, vonkaamalla tai avoimesti ilmaisemalla seksihalunsa mies alentaa arvonsa naisen silmissä ja antaa tälle mahdollisuuden kaikenlaiseen parisuhteen valtapeliin.

Jos tas nainen kokee, että hänen elämänsä mies on seksin yläpuolella, niin seurauksena on sellainen kunnioitus, jonka vahvuus ja voima aina herättää.

Ja kuten vaimoni sanoi, hän ei voisi elää miehen kanssa, jota ei voi kunnioittaa, jopa tietyllä tavalla katsoa ylöspäin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiimainen nainen:
En olisi kyllä ikinä uskonut, että miehet pyrkivät seuraani ja kehuivat ulkonäköäni. Ja sekin on ihmeellistä, että on varaa valita miehiä. On suorastaan ylitarjontaa, joten olo on aina kylläinen. Vaikka en nyt jatkuvasti juokse miehissä, mutta silloin kun tekee kovasti mieli. Jos mies tietäisi, minkä ikäisiä olen kokeillut ja minkänäköisiä uroksia on liikkeellä. Tosi komeita, seksikkäitä lihaskimppuja.

Voi että. Mikään ei ole naiselle niin helppoa kuin irtomunan saanti. Mene ihan minkä kapakan ovelle ja huuda: "Pillua tarjolla" niin varmasti muodostuu jono jossa riittää valinnanvaraa.

On todella surullista, että joku vajoaa niin pohjalle, että kokee tällaisen nostattavan itsetuntoaan. Otan osaa.

Kiitos hyvästä huumorista nimimerkit Jani S, mitä rasiaa? ja panacea :).

Itse asiasta sanoisin, että meidän pitkässä avioliitossa tämä seksiasia on ratkaistu siten, että ihan heti ei hermostuta jos toisella tai vaikka kummallakin sattuu olemaan sellainen aika ettei haluta. Ymmärrystä pitää olla ja rakkautta ja hellyyttä joka päivä ja siitä ne halut taas elpyvät. Mutta jos aletaan toista vihaamaan ja haukkumaan päin naamaa tai vaikka selän takana muille, niin silloin kannattaa erota eikä kiusata itseään ja muita. Sanoo vaan hyvästit ja menee muualle naiskentelemaan jos se on se tärkein asia. Marttyyriasenne ei auta mitään eikä puolison haukkuminen.

Naiset täällä tuntuvat kuvittelevan että mies elää pyhästä hengestä.
Selvät ihmisen fysiologiset tarpeet ovat ruoka, juoma, uni ja kivun välttäminen. Seksi ei ole ensisijainen tarve, ja ilman sitä voi elää.
Seksuaalisuus on se miehen energialähde numero 1.
Ei, vaan ravinto on energianlähde numero yksi. Ehkäpä seksinpuute korostuu, jos ei ole elämäntavat kunnossa ja fysiologisissa tarpeissa on itseaiheutettu aukko.
Suurin osa teidän pihtareiden ukoista kestää pihtaamista vain ja ainoastaan siksi että ei usko olevansa mahiksia naismaailmassa ulkonäön, rahatilanteen, ammatin ym. takia.
No se on sitten ihan ukon oma uskonasia. Tässä maailmassa se on niin, että mitään ei saa, jos ei usko saavansa.
Jos itse on frigidi niin antakaa sitä seksiä vaikka sitten miehen hyvinvoinnin takia, siinä se menee missä lastenhoitokin.
Haha, ultimaatein perustelu :D Ketään ei voi pakottaa, jos ei toinen halua. Jokainen on täysin yhtä vapaa, joten kukaan ei pakota ketään olemaan epätyydyttävässä suhteessa.
Ja jos olette niin patalaiskoja että rasiaanne pannaatte kuitenkin niin päästäkää miehenne vieraisiin.
Ei kukaan estä. Jokainen on täysin vapaa jopa eroamaankin epätyydyttävästä suhteesta. Kukaan ei pakota ketään selibaattiin, vaan he itse jäävät tuleen makaamaan ja sitten ruikuttavat itsesäälisinä.
Kauhean itsekästä se että kun itse ollaan kuolleita kaloja niin miehenkin pitäisi olla selibaatissa.
Ei sille muut voi mittään, että puutteessa elävä ei halua toteuttaa itseään. Sille ei ole olemassa yhtään hyvää syytä, että jäisi epätyydyttävään suhteeseen. Jos seksi on tärkeää, niin miksei sitä voi olla sen vertaa selkärankainen, että sen myöntää. Jos toisella on ihan selkeästi erilainen seksintarve, niin kummanko siinä pitää joustaa? Kumpiko on se tyytymätön, kumpiko tyytyväinen? Kummalleko seksin määrä on ongelma? Pakotetaanko joku kestämään se kaikki vielä kieltämällä mahdollisuus masturbointiinkin? Niin, selibaatissa ei myöskään tyydytetä itseään. Mutten toki usko, että selibaattiin kukaan muu toista pakottaa. Tai jos, niin hulluhan se siihen alistuva on!
Tyhmä saa olla mutta ei sentään saapas.
Kukas se sekoittaa käsitteet ja muodostaa niistä epäloogista hölynpölyä? ;) Oletan, että selibaatilla tarkoitit vain suurta seksinpuutetta.
Kun on seksin makuun päässyt niin se on kärsimystä kun sitä pihdataan. Aivan kuin parasta suklaalevyä mies pitelisi mutta ei antaisi sitä naiselle, ja nainen olisi rahaton eikä voisi ostaa muualta.
Seksiä se on masturbointikin. Itsensä tyydyttäminen, se jos mikä on puutteellisen omissa käsissä. Jos ei viitsi huolehtia itse omasta tyytyväisyydestään, niin sori, ei oo oikeutta valittaa. Se on vähän niinkuin vaaleissa: jos ei äänestä, lopputuloksesta ruikuttaminen on kielletty. Sitäpaitsi, seksinpuutteessa piehtaroiva, mutta asialle itse mitään tekemätön se pitää itseltään sen parhaimman suklaalevyn ulottumattomissa. Huom: ruikuttaminen ja vonkaaminen ei ole asian eteen tekemistä.
Jakakaa sitä nautinnonlähdettä ihmiselle jonka pitäisi olla yksi kaikkein läheisimmistänne.
Ei sitä voi vastentahtoisesti tehdä. Ei kenelläkään kostu tai seiso käskystä, ruikuttamisesta, miellyttämisenhalusta eikä säälistä. Seksi vaatii kiihottumista - kannattaa miettiä, että miksi se ei oikein onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja panacea:
En olisi kyllä ikinä uskonut, että miehet pyrkivät seuraani ja kehuivat ulkonäköäni. Ja sekin on ihmeellistä, että on varaa valita miehiä. On suorastaan ylitarjontaa, joten olo on aina kylläinen. Vaikka en nyt jatkuvasti juokse miehissä, mutta silloin kun tekee kovasti mieli. Jos mies tietäisi, minkä ikäisiä olen kokeillut ja minkänäköisiä uroksia on liikkeellä. Tosi komeita, seksikkäitä lihaskimppuja.

Voi että. Mikään ei ole naiselle niin helppoa kuin irtomunan saanti. Mene ihan minkä kapakan ovelle ja huuda: "Pillua tarjolla" niin varmasti muodostuu jono jossa riittää valinnanvaraa.

On todella surullista, että joku vajoaa niin pohjalle, että kokee tällaisen nostattavan itsetuntoaan. Otan osaa.

No joo. Saat ajatella mitä tahansa. Luuletko, että elän jossain pimennossa, etten todellakaan tiedä mitä miesten pääkopassa liikkuu? Ehkä liikaa tuli kohottaa itsetuntoani, joka nousi nyt huippuun asti? Ja jos niitä irtomunia helpolla saa, vaikka sieltä kapakasta? Niin jotkut naiset kuitenkin lähes joka viikko metsästää miehiä kapakissa?? Ne on nähty, ketkä siellä on? kuka antaa?Tällaista miehet kertoo, mutta ei minua todellakaan kiinnosta tuollaiset jutut. Eihän se tämä ollut se pointti, jos jotain hoksasit. Vaan oliko ihan tarkoituksena pudottaa minut maanpinnalle? pohjamutia myöten?Ei näköjään saisi ainakaan ääneen sanoa?ei ainakaan vouhkata niin kuin mies? Naiselle ei edes kanssasisar mitään kivaa soisi, ei edes kokeilu mielessä? Ja väitän kyllä, että itsetuntoani kohotti miehet, vaikka välillisesti. Mutta todettava, että kateus on tosi myrkynvihreää...

Alkuperäinen kirjoittaja panacealle....:

No joo. Saat ajatella mitä tahansa. Luuletko, että elän jossain pimennossa, etten todellakaan tiedä mitä miesten pääkopassa liikkuu? Ehkä liikaa tuli kohottaa itsetuntoani, joka nousi nyt huippuun asti? Ja jos niitä irtomunia helpolla saa, vaikka sieltä kapakasta? Niin jotkut naiset kuitenkin lähes joka viikko metsästää miehiä kapakissa?? Ne on nähty, ketkä siellä on? kuka antaa?Tällaista miehet kertoo, mutta ei minua todellakaan kiinnosta tuollaiset jutut. Eihän se tämä ollut se pointti, jos jotain hoksasit. Vaan oliko ihan tarkoituksena pudottaa minut maanpinnalle? pohjamutia myöten?Ei näköjään saisi ainakaan ääneen sanoa?ei ainakaan vouhkata niin kuin mies? Naiselle ei edes kanssasisar mitään kivaa soisi, ei edes kokeilu mielessä? Ja väitän kyllä, että itsetuntoani kohotti miehet, vaikka välillisesti. Mutta todettava, että kateus on tosi myrkynvihreää...

En ole sinulle kateellinen siitä, että saat seksiä irtosuhteista. Usko pois. Ja olen aidosti pahoillani puolestasi.

Toisaalta, jokaisella meistä on kainalosauvamme, joilla selviämme todellisuutemme kanssa. Sinulle se on seksi - hyvä niin, jos saat siitä voimia jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja panacealle....:

En ole sinulle kateellinen siitä, että saat seksiä irtosuhteista. Usko pois. Ja olen aidosti pahoillani puolestasi.

Toisaalta, jokaisella meistä on kainalosauvamme, joilla selviämme todellisuutemme kanssa. Sinulle se on seksi - hyvä niin, jos saat siitä voimia jaksaa.

Hyvä kun ajattelet asioista noin?? syytä on kyllä minussakin, olisi pitänyt ajatella hiukan pitemmälle. Tämä on pikaratkaisu ongelmiini. On muitakin ratkaisumalleja sen tiedän.. Mutta hetkellisesti saan voimia ja jaksan jonkin aikaa..))

Ilmeisesti perustarpeet: ravinto, asunto, lämpö, turvallisuus menevät kuitenkin ohi seksin, kun mies perisuhteessaan, vaikkakin seksin puutetta valitellen, pysyy. Mies lähtee suhteesta, on valmis eroon vasta, kun on tiedossa toinen perustarpeet tyydyttävä, joka tekee ruuan, mahdollistaa asumisen tai kodin rakentamisen. Miehet eivät osaa elää yksin muutamaa kuukautta kaemmin, vaikka seksiä saisivat.

Varmaan voirasian pihtaaminen ja ruuan antamatta jättäminen olisi tosiasiassa monelle miehelle suurempi aihe eroon kuin seksin saamattomuus.

kaikkia, mutta arvelin niiden olevan samanlaisia kuin ennekin...antasinhan minä, jos kelepois, van mies on kait liittymässä munkkiveljiin ja selipaattia pittää..ee oo vailla, eekä tarjottunakkaan kelepoo.
En oo ruma enkä vanahakaa, van kuulema ee kiinnosta seksipuol ennee...sohvalla makkoo ja piereksii...ymmärtäsin jos, ryyppeis ja vieraissa laukkois, van ei niitäkään

Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulma:
Miten mies voi vapaaehtoisesti häpäistä itsensä ilkeämällä tunnustaa olevansa noin seksinnälkäinen? Jos minun mielialaani vaikuttaisi sitä taikka tätä olinko ilman seksiä kolme kuukautta, kolme vuotta tai (kohta) kolme vuosikymmenttä, niin tuntisin itseni narkomaaniksi tai joksikin muuksi addiktiksi.

Minusta tosi mies - sellainen joka on ollut minun ihanteeni nuoruudesta alkaen - ei valita eikä vänise eikä hänen tyyneyttään, mielialaansa tai harkintakykyään hetkauta saako hän vai ei karkkia, viinaa, seksiä, tupakkaa, mitä pikatyydytyksen lähteitä nyt tarjolla onkin.

Kärttämällä ja hinkumalla, vonkaamalla tai avoimesti ilmaisemalla seksihalunsa mies alentaa arvonsa naisen silmissä ja antaa tälle mahdollisuuden kaikenlaiseen parisuhteen valtapeliin.

Jos tas nainen kokee, että hänen elämänsä mies on seksin yläpuolella, niin seurauksena on sellainen kunnioitus, jonka vahvuus ja voima aina herättää.

Ja kuten vaimoni sanoi, hän ei voisi elää miehen kanssa, jota ei voi kunnioittaa, jopa tietyllä tavalla katsoa ylöspäin.
90% miehistä on oikeasti tuollaisia, kuvittelet vain muuta. Osa tallukoista ei uskalla asiaa myöntää vaan kärvistelee puutteessa ja runkkaa iltaisin netin äärellä. Yllätäpä miehesi joskus. Homma on vaan niin että suurimmalle osalle miehistä seksi on suurin nautinto ja käsikin on parempi kuin ei mitään. Unelmasi miehistä on täyttä roskaa ja sinunkin ukkosi pettäisi heti kun hyvännäköinen nainen ehdottelisi hyvää seksiä.

:)))) Joo, on aina huvittavaa lukea tuollaisia naisten luuloja itsestään. Suurin osa tuntemistani miehistä minä mukaanlukien (ja takuulla suurin osa muistakin) haluaa seksiä suunnilleen jokaisen hiemankin naisen näköisen naaraan kanssa, vaikka heti kun nainen vain pyytää, oli mies sitten sinkku tai varattu. On varmasti erittäin harvinaista että nainen jäisi esim. ravintolaillan jälkeen yksin, kyllä saatille tulee aina lauma miehiä jos vain pyydetään tai hiemankin annetaan ymmärtää että seuraa kaivattaisiin. Komeammat miehet joilla on hyvä menekki ovat tarkempia kenen mukaan lähtevät heillä kun on valinnanvaraa myös pilvin pimein, sen sijaa ns. tavalliset miehet joista osa komeita myös, kelpuuttavat hyvin suuren osan naisista, jotka sotameikeissä ovat melkein kaikki tarpeeksi kauniita. Ainoastaan erityisen rumat ja oiken ylilihavat naiset voivat jäädä ruikuttamaan, tosin varmaan epätoivoisimmat miehet heidätkin ottavat kun pillua on saatava kun pusseissa pakottaa. Miehillä on sellaiset seksihalut että vain jalkovälistä löytyvillä elimillä ja siedettävällä ulkonäöllä on merkitystä.

:)))) Joo, on aina huvittavaa lukea tuollaisia naisten luuloja itsestään. Suurin osa tuntemistani miehistä minä mukaanlukien (ja takuulla suurin osa muistakin) haluaa seksiä suunnilleen jokaisen hiemankin naisen näköisen naaraan kanssa, vaikka heti kun nainen vain pyytää, oli mies sitten sinkku tai varattu. On varmasti erittäin harvinaista että nainen jäisi esim. ravintolaillan jälkeen yksin, kyllä saatille tulee aina lauma miehiä jos vain pyydetään tai hiemankin annetaan ymmärtää että seuraa kaivattaisiin. Komeammat miehet joilla on hyvä menekki ovat tarkempia kenen mukaan lähtevät heillä kun on valinnanvaraa myös pilvin pimein, sen sijaa ns. tavalliset miehet joista osa komeita myös, kelpuuttavat hyvin suuren osan naisista, jotka sotameikeissä ovat melkein kaikki tarpeeksi kauniita. Ainoastaan erityisen rumat ja oiken ylilihavat naiset voivat jäädä ruikuttamaan, tosin varmaan epätoivoisimmat miehet heidätkin ottavat kun pillua on saatava kun pusseissa pakottaa. Miehillä on sellaiset seksihalut että vain jalkovälistä löytyvillä elimillä ja siedettävällä ulkonäöllä on merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja perustarpeista:
Ilmeisesti perustarpeet: ravinto, asunto, lämpö, turvallisuus menevät kuitenkin ohi seksin, kun mies perisuhteessaan, vaikkakin seksin puutetta valitellen, pysyy. Mies lähtee suhteesta, on valmis eroon vasta, kun on tiedossa toinen perustarpeet tyydyttävä, joka tekee ruuan, mahdollistaa asumisen tai kodin rakentamisen. Miehet eivät osaa elää yksin muutamaa kuukautta kaemmin, vaikka seksiä saisivat.

Varmaan voirasian pihtaaminen ja ruuan antamatta jättäminen olisi tosiasiassa monelle miehelle suurempi aihe eroon kuin seksin saamattomuus.
Kyllä minä olen syömättä jos vaihtoehtona on hyvä seksi. Itse asiassa käyttövoimani on seksi, sen takia hankin hyvän ammatin jolla saa paljon rahaa jotta saa paljon naisia eli seksiä. Samoin treenaan ja syön terveellisesti jotta pokauspotentiaali kasvaa. Kaikesta muusta olen valmis ehkä terveyttä ja lähesten hyvinvointia lukuunottamatta valmis tinkimään seksin takia.

Jospa te pihtarinaisten miehet olette paskamaisia vaimoillenne: arvostelette ulkonäköä, olette ilkeitä lusmuilijoita ja hellyyttä saa vain sen panon verran, niin kyllähän nainen tähän kyllästyy. Eikös seksi ole muutakin kuin naimista?

Yhteistyössä