Antakaa sitä rasiaanne naiset - Mies ei elä pelkästä pyhästä hengestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antakaa

Vieras
Naiset täällä tuntuvat kuvittelevan että mies elää pyhästä hengestä. Seksuaalisuus on se miehen energialähde numero 1. Suurin osa teidän pihtareiden ukoista kestää pihtaamista vain ja ainoastaan siksi että ei usko olevansa mahiksia naismaailmassa ulkonäön, rahatilanteen, ammatin ym. takia. Jos itse on frigidi niin antakaa sitä seksiä vaikka sitten miehen hyvinvoinnin takia, siinä se menee missä lastenhoitokin. Ja jos olette niin patalaiskoja että rasiaanne pannaatte kuitenkin niin päästäkää miehenne vieraisiin. Kauhean itsekästä se että kun itse ollaan kuolleita kaloja niin miehenkin pitäisi olla selibaatissa. Pian kirjoittelette jo tuossa ellien avioero-palstalla ja ihmettelette miksi kävi niin.. Tyhmä saa olla mutta ei sentään saapas.

Kun on seksin makuun päässyt niin se on kärsimystä kun sitä pihdataan. Aivan kuin parasta suklaalevyä mies pitelisi mutta ei antaisi sitä naiselle, ja nainen olisi rahaton eikä voisi ostaa muualta. Jakakaa sitä nautinnonlähdettä ihmiselle jonka pitäisi olla yksi kaikkein läheisimmistänne.

Ei tuossa auta muu kuin muijan vaihto tai sivuhoidot. Naisen geeneissä on jo se että vakiosuhde ei enää tunnu, vaan geenit haluavat vierasta perimää. Siksihän nainen antaa uuden suhteen alussa aina kubällä jopa asioita jotka vakikumppanin kanssa ovat kiellossa, siis yleensä perse ja nielu. Kaikki käy kun uutta geeniperimää halutaan, mutta geenit määräävät että kiihko laantuu aika nopeasti varsinkin lasten jälkeen. Sitten kelpaa vain uusi meisseli sisään jotta saadaan vaihtelua lapsikatraan geenistöön.

Omasta kokemuksestani sanoisin, että vanha viisaus "Paras esileikki mieheltä on auttaminen kotitöissä" pitää täysin paikkaansa. Jos minä siivoan, käyn kaupassa, teen ruoan, hoidan lapset jne, niin ei tosiaankaan huvita vielä sen päälle rättiväsyneenä rasiaa jakamaan, koska en nauti seksistä, jos olen vihainen. Jos mies hoitaa oman osuutensa kotitöistä, niin vapaa-aikaa on naisella enemmän ja mikäs sen mukavampaa, kuin hypätä sänkyyn pelehtimään.

Meillä mies tuli eilen kotiin ajoissa, kävi kaupassa, teimme ruoat yhdessä ja sillä aikaa kun laitoin lapset nukkumaan, niin mies raivasi keittiön puhtaaksi. Siinä sitten olikin ihanaa mennä sänkyyn jo ennen iltakymppiä sekstailemaan pidemmän kaavan mukaan keskiviikkoiltaa viettämään, kun ei tarvinnut siivoilla iltamyöhään.

että puutteessa elät, sen verran tyhmää ja epäloogista on ajatuksenjuoksusi.
Ensin sanot, että mies ei usko itsellään olevan mahiksia eri syiden takia muiden naisten kanssa ja sitten pyydät naisia päästämään nämä miehet vieraisiin.
Siis mihin vieraisiin, jos eivät muille kelpaa?

Miksi aviovaimon pitäisi olla kiinnostunut miehestä, joka ei kiinnosta ketään muutakaan ja jos mies itsekään ei usko omiin mahiksiinsa? Tuskin sellaisella miehellä edes seisoo.

Lähtökohtasi on ihan väärä. Mieti mitä hyvää voisit tehdä vaimollesi, mitä ihanaa nautintoa hänelle tuottaa. Nainen haluaa seksi pitkän kaavan mukaan, pohjustus aloitetaan jo pari päivää aikaisemmin. Kohdellaan arvostavasti ja kiltisti, yllätetään miellyttävällä tavalla, huolehditaan henkilökohtaisesta hygieniasta ja ulkonäöstä muutenkin yms.

Se kuollut kala ja patalaiska olet itse, kun seksiä pitäisi tippua tuosta vain.
Näe vaivaa ja ajattele sitä naistakin etkä vain itseäsi.

totuushan on se, että NORMAALIN parisuhteen, jossa kaikki on hyvin ja jossa rakastetaan toisiaan, yksi kulmakivistä on seksi. Kumpikaan ei "vonkaa" eikä kumpikaan "pihtaa", vaan seksi on iloinen asia ja osa jokapäiväistä elämää. Yhden illan jutuista en voi sanoa mitään, kun en ole sellaisia harrastanut, sillä minulla monipuolinen seksi kuuluu nimen omaan parisuhteeseen.

Onnellisen suhteen edellytys on se että seksilibido on suunnilleen samantasoinen kummallakin. Muuten jompi kumpi kärsii suhteessa ja se ajautuu ennen pitkää karille.

Kun mies saa tarpeeksi usein rukkaset niin mielummin sitä käy runkulla tai odottaa että nainen tekee joskus aloitteen, kun oikeasti haluaa tai kun haluaa sääliseksiä antaa. Vittumaisinta on se pettymyt kun panettaa ja yrittää mutta saa negatiivisen palautteen jatkuvasti. Ei sitä seksiä mieluusti harrasta vastentahtoisen kanssa vaan mieskin haluaa että myös nainen haluaa ja on mukana oikeasti. Jos tätä haluamista ei oikeastaan koskaan ole niin sitten mies etsii halukkaita naisia muualta. On aivan selvää että suunnilleen kuka tahansa normi mies saa halukasta seksiseuraa, hyvin varmasti toimivan pidemmän suhteenkin toimivalla seksillä, eli sopivia naisia on ja löytyy kun vain etsii.

Ongelma on vain siinä että pihtarinaisetkin matalalla libidolla osaavat metsästysvaiheessa esiintyä varsinaisina seksikoneina, ja varmasti osin sellaisia ovatkin alkujännityksen kiihottamina, joten pettymys on suuri mikäli sydämensä ja kaiken suhteelle antaneena mies huomaa vieressä muutaman vuoden päästä makaavan lahnan joka ei seksiä halua.

..ja tähän ei mitenkään liity se että mies olisi ruma lihava sika joka ei tee mitään tai puhu asioista. Jos se libido on heikko niin mikään ei auta. Ja kuten kirjoitin tätä ei miehenmetsästysvaiheessa naisesta huomaa, vaan kun huomaa on jo myöhäistä ja olet jo suhteessa monin tavoin kiinni.
Kyllä tämä jossain määrin koskea myös joitain miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymykksii:
Oletteko jatkaneet seksinpuutteen takia pettäjät tuota peliä pitkänkin aikaa?
En usko että se mitään hyvää tuo, sama juttu aina sivusuhteissa: alussa on ihanaa ja pettäjä luulee olevansa joku nero, suorastaan jumalasta seuraava kuun on niin "näppärä" ja osaa kusettaa kaikkia osapuolia niin mojovasti. Mutta vuosien myötä alkaa maistua paskalle kaikki : sekä seksi että paskanpuhuminen. Syyllisyys ja itseinho tulee teille uniinne, pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan ulospäin käytökseenne.
Jossain vaiheessa jäätte kiinni. Väsytte jatkuvaan olan yli kurkkimiseen menoissanne.
Luulette että pettäminen auttaa teitä ja vaimojanne kukoistamaan, mutta antakaappa kun saa selville niin repeää kaksinkertainen helvetti.
Jatkunut tätä on jo useita vuosia, alkoi vaimon ystävättäristä ja kun huomasin menekkiä olevan lisäsin volyymia. Itse nautin hyvästä ja erinomaisesta seksistä ja nykyään ilman syyllisyydentunteita. Tietenkin riski tartuttaa vaimoon sukupuolitauti on olemassa koska haluan ilman kumia kuten vaimon kanssa olen tottunut. No valitsen terveitä naisia joten riski on pienehkö. Sivusuhteita ei tarvitse hoidella edes salaisesti ja olan yli kurkkien, vaan olen hoitanut työn/harrastusten kautta ajankäytön läpinäkyvästi.

Muslimeilla on asiat toisin, siellä on laki miehen puolella ja mies tosiaan tekee mitä haluaa ja nainen vikisee. Onnellisia suhteita joissa kumpikin tietää paikkansa. Selibaattia ählämisuhteissa ei muuten tunneta, vaan mies ottaa omansa aina kun mieli tekee.
No jälkipolvien onneksi Suomi ja muu Eurooppa islamilaistuu lähimmän sadan vuoden sisällä tilastonikkareiden mukaan.

No mulla ja ystävättärillä on kyllä just ne miehet jotka on pihdanneet! Olemme alle 30-v hehkeitä naisia ja kaikilla on pitkissä suhteissa miehet alkaneet säästelemään itseään. Pisin aika minkä olin ilman suhteessa oli yli kk ja sitten en itse enää kestänyt miehen odottelua vaan kävin itse kimppuun kuin sika limppuun. Ja huom- tuon kuukauden annoin kulua ihan koemielessä katsoakseni kauanko mies kestää ilman.
No se oli entinen mies se. Toivottavasti uuden kanssa sujuu aina vaan yhtä usein :)

Kyllä minä annan miesystävälleni, en siis pihtaile lainkaan. Kyllähän mies seksiä tarvitsee, sehän on selvä tosi. Minä tosin haluan itsekin usein joten ei ole yhtään paha juttu olla antelias.. ; ) Uusi miesystäväni taitaa olla vielä hieman kaino tyyppi, mikä on mielestäni hauskaa.. Että miten suhtaudun hänen kovaan kaluunsa housuissaan.. manailenko vai olenko heti ottamassa sitä.. ; )

Joku tuolla sanoi muslimeilla olevan asiat hyvin; mies määrää ja nainen tottelee.
SINÄ et vie, sinä vikiset!
Käyttäydyt kuin lapsi. "Jos et leiki minun kanssa, leikin sitten muiden kanssa..."

Kai edes tiedät milloin vaimollasi on Menkat?
Ota joku muu viikko ja ILMOITA vaimollesi, että lapset menee hoitoon viikonlopuksi, siivooja tulee käymään ja TE lähdette esim hotelliin ja vaimosi VIIHTYY. PISTE.

Eli ohjat käteen, kuten miehen kuuluukin ottaa!! Jokainen nainen haluaa joskus olla Vietävänä ja Vieteltävänä. Ei vain seurustelu aikana...
(kuinka hurmasit vaimosi aikoinaan? pistit vain paksuksi...)
Ja opetelkaa PUHUMAAN, sekään ei kuulu vain seurusteluaikaan!

Alkuperäinen kirjoittaja En ihmettele:
että puutteessa elät, sen verran tyhmää ja epäloogista on ajatuksenjuoksusi.
Ensin sanot, että mies ei usko itsellään olevan mahiksia eri syiden takia muiden naisten kanssa ja sitten pyydät naisia päästämään nämä miehet vieraisiin.
Siis mihin vieraisiin, jos eivät muille kelpaa?

Miksi aviovaimon pitäisi olla kiinnostunut miehestä, joka ei kiinnosta ketään muutakaan ja jos mies itsekään ei usko omiin mahiksiinsa? Tuskin sellaisella miehellä edes seisoo.

Lähtökohtasi on ihan väärä. Mieti mitä hyvää voisit tehdä vaimollesi, mitä ihanaa nautintoa hänelle tuottaa. Nainen haluaa seksi pitkän kaavan mukaan, pohjustus aloitetaan jo pari päivää aikaisemmin. Kohdellaan arvostavasti ja kiltisti, yllätetään miellyttävällä tavalla, huolehditaan henkilökohtaisesta hygieniasta ja ulkonäöstä muutenkin yms.

Se kuollut kala ja patalaiska olet itse, kun seksiä pitäisi tippua tuosta vain.
Näe vaivaa ja ajattele sitä naistakin etkä vain itseäsi.

Hienosti kävit lopuksi vielä henkilökohtaisuuksiin.
En usko että kirjoittaja on tyhmä, vaan lukija joka ei osaa/halua lukea rivien välistä. Pointtina oli, että uuden suhteen löytäminen ei ole helppoa, seksiä nyt saa helpommin, mutta harvoin se yksin riittää. Juuri tätä yksin jäämisen riskiä tässä ajettiin takaa. Ihmeellisesti myös käännät fiktiivisen miehen uskomukset faktoiksi.
Lähtökohta ei ole väärä, se on toinen puoli. Tämä olisi hyvä ymmärtää, ei ole oikeaa ja väärää. Tälläinen vahva vastakkain asettelu vain on feministien aivopesunjälkeen erittäin dominoivaa, kaikkialla nähdään mies ja nainen vastakkain. Surullista.
Tässähän nyt annat ymmärtää että oikea tapa on mennä täysin naisen ehtojen mukaan ja miehen seksuaaliset preferenssit ovat täysin merkityksettömiä. Kuulostaisiko tuo lause sinusta hassulta jos siinä miehen ja naisen roolit käännettäisiin? Sitten voit miettiä miksi kohtelet ihmisiä erilailla sukupuolen mukaan?
Naurettavuuden huippu koetaan kohdissasi "tuskin seisoo". Haukut fiktiivisen henkilön potenssia. Ja miksi oletat että ihmisen PITÄÄ olla kiinnostunut seksistä toisen kanssa. Eikö kyseessä ole omaa vapaa valinta eikä joku lauman käskemä pakko. Jos nyt ollaan naimisissa se on mielestäni hyvä "syy" seksiin, riippumatta haluaako muut naiset häntä jota pidit jotenkin olennaisena.
Viestissäsi ilmenee viha miehiä kohtaan, epäloogisuus, ja halu miehen häpäisyyn.

Tästä keskustelusta saa sellasen kuvan, että jos nainen ei anna koko ajan, se on pihtari, joka ihan vaan miestä kiusaakseen päättää olla harrastamatta jotain niin kivaa kuin seksiä. Totta kai naiset haluavisivat, että heillä olisi korkeampi lipido ja voisivat nauttia seksistä rakkaan miehensä kanssa; mutta kun ei tee mieli niin ei tee mieli! Ihan sama, vaikka tarjolla olisi unelmien ori, mutta jos ei voisi seksi vähempää kiinnostaa, niin minkä sille voi. Tätä ei siis tehdä siksi että aiheutettaisiin kärsimystä toiselle vaan puhtaasta kykenemättömyydestä. (Tiedä sitten mistä se johtuu.)

Harva nainen varmaan nauttii siitä että oma mies kärvistelee puutteessa. Totta kai se vaikuttaa koko suhteeseen ja tuo suuret tunnon tuskat ja riittämättömyyden tunteen naiselle, joka ei pysty tyydyttämään miestään. Moni varmasti toivoo että lipido olisi yhtä korkea kuin miehen, mutta jos ei ole niin ei ole.

Jos mies haluaa joka päivä ja nainen kerran viikossa-kuukaudessa, niin oikea tasapuolinen tahti olisi joka toinen päivä. Luet vaikka sitten perse pystyssä Aku-Ankkaa ja mies saa hoitaa hommat. Kyllä se aito pillu lehdet, videot ja netin hakkaa, joita katsoen ne hommat joutuu kuitenkin yksin tekemään, saa edes aidon silakanhajun heppiin.

Sen vielä mies ymmärtää, että seksi ei aina onnistu vaimolta, mutta kun jopa alastomuuskin on kiellettyjen toimintojen listalla. Eikö nainen pysty olemaan miehen kanssa alasti jos ei ole seksihaluja. Miehelle on alastomuuden näkeminen tosi iso asia, ja se pelkästään usein riittääkin.

Hienosti kävit lopuksi vielä henkilökohtaisuuksiin.
En usko että kirjoittaja on tyhmä, vaan lukija joka ei osaa/halua lukea rivien välistä. Pointtina oli, että uuden suhteen löytäminen ei ole helppoa, seksiä nyt saa helpommin, mutta harvoin se yksin riittää. Juuri tätä yksin jäämisen riskiä tässä ajettiin takaa. Ihmeellisesti myös käännät fiktiivisen miehen uskomukset faktoiksi.
Lähtökohta ei ole väärä, se on toinen puoli. Tämä olisi hyvä ymmärtää, ei ole oikeaa ja väärää. Tälläinen vahva vastakkain asettelu vain on feministien aivopesunjälkeen erittäin dominoivaa, kaikkialla nähdään mies ja nainen vastakkain. Surullista.
Tässähän nyt annat ymmärtää että oikea tapa on mennä täysin naisen ehtojen mukaan ja miehen seksuaaliset preferenssit ovat täysin merkityksettömiä. Kuulostaisiko tuo lause sinusta hassulta jos siinä miehen ja naisen roolit käännettäisiin? Sitten voit miettiä miksi kohtelet ihmisiä erilailla sukupuolen mukaan?
Naurettavuuden huippu koetaan kohdissasi "tuskin seisoo". Haukut fiktiivisen henkilön potenssia. Ja miksi oletat että ihmisen PITÄÄ olla kiinnostunut seksistä toisen kanssa. Eikö kyseessä ole omaa vapaa valinta eikä joku lauman käskemä pakko. Jos nyt ollaan naimisissa se on mielestäni hyvä "syy" seksiin, riippumatta haluaako muut naiset häntä jota pidit jotenkin olennaisena.
Viestissäsi ilmenee viha miehiä kohtaan, epäloogisuus, ja halu miehen häpäisyyn.

Naiset ovat kautta aikain alistaneet miehiä. Kuten tässä viestiketjussakin on menty henkilökohtaisuuksiin ja haukuttu miehet lyttyyn lopullisesti. Kävikö teillä naisilla mielessä se, että joku "raukka" voi koittaa oikeastikin hakea apua täältä ongelmiinsa ja kun näkee nuo teidän kommenttinne, niin mitkä ovat seuraukset pidemmän päälle. Oma naiseni on pihdannut ja minun on vaan pakko ollut hyväksyä se. Sanoin jossain kohtaa vuoden jälkeen, että jollei kotoa ala saamaan niin haen muualta ja jollei hän hyväksy sitä, niin eroamme ja jatkamme elämäämme. Nykyään jos minnua haluttaa mutta häntä ei, saan pitkiä suihinottoja sun muuta seksuaalista nautintoa. Hän haluaa tyydyttää minut etten lähde pois. Sitten päästäänkin kääntämään tämä asia toisinpäin. Teen itse yli 10tuntisia työpäiviä, olen se joka tekee joka päivä ruuat kotona ja suurimman osan kotihommista ja minua haluttaa silti, eli se on paska puhetta että kotihommat vie halut ja voimat. Jos joskus kun olen raatanut noin 16tuntia töissä ja teen kotihommia päälle, en jaksa muuta kuin kaatua sänkyyn ja nukahtaa, niin olen huorapukki jos minua ei haluta enkä hänelle anna. Teitä naisia pitäisi hemmotella monta päivää, viedä hotelleihin ja hieroa ja ostaa kaikkea ym. Saanen kysyä, että mitä helvettiä te teette meidän miehien eteen saadaksenne seksiä? Suihinotto ja akti samalla kertaa on nykypäivänä helvetin harvinaista mutta sekin teidän on pakko saada hotellinne päälle. Mieluummin tuhlaan rahani huoraan jos oma-akka ei ilman hotellia pillua anna!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä pihdata vaikka lahna onkin;8588032:
Jos mies haluaa joka päivä ja nainen kerran viikossa-kuukaudessa, niin oikea tasapuolinen tahti olisi joka toinen päivä. Luet vaikka sitten perse pystyssä Aku-Ankkaa ja mies saa hoitaa hommat. Kyllä se aito pillu lehdet, videot ja netin hakkaa, joita katsoen ne hommat joutuu kuitenkin yksin tekemään, saa edes aidon silakanhajun heppiin.

En minä ainakaan sellaista halua. Videokin on parempi kuin nainen joka ei ole innokas.

Alkuperäinen kirjoittaja elämää nähnyt;10734018:
Mieluummin tuhlaan rahani huoraan jos oma-akka ei ilman hotellia pillua anna!

Eikä ihme, ettei anna, hotellissa eikä hotelin takana. Koko 'hotelli' nyt on ihan sivuseikka sinun seksiongelmissasi - tuolla ilmaisutyylillä.

Yhteistyössä