antakaa neuvoja miten pysyä todella hoikkana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sahara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sahara"

Vieras
nukun kunnon yöunet, en syö makeaa enkä suolaista, juon paljon vettä ja syön kerran päivässä yhden lämpimän aterian ja liikun paljon. mitä muuta? ihanne olis laiha tikku, jolla ei ole muotoja.

Öö, miks pitäis väkisin pysyä tikkulaihana? Mä haluan olla ainakin sen painoinen missä voin olla ilman että pitää räknätä joka suupalaa. Ja kyllä se hoikkuus tuntuu olevan pysyvä olotila kun miettii ruokaa mahdollisimman vähän, se on polttoainetta jolla kroppa toimii. Ja bonuksena tulee se, että se on vielä hyvänmakuistakin.

[QUOTE="sahara";24197910]nukun kunnon yöunet, en syö makeaa enkä suolaista, juon paljon vettä ja syön kerran päivässä yhden lämpimän aterian ja liikun paljon. mitä muuta? ihanne olis laiha tikku, jolla ei ole muotoja.[/QUOTE]

Onks sun ihanne tässä kuvassa?

hl1595.jpg

[QUOTE="xxx";24198256]Jotkut vievät ruokahalun tehokkaasti.[/QUOTE]

Cymbalta jota mulle määrätty hermosäryn vuoksi,oksettaa aamuin illoin,.tikkuna pysyy helposti,hyi helvetti mikä lääke mut ainoa mikä auttaa mun särkyihin,onneks olen leikkausjonos että saan stimulaattorin selkäytimeen ja voin lopettaa tuon lääkkeen.
Terveisin:Helmikuussa 70kg ja nyt 49kg

Terveytesi kustannuksella voit pysyä. Lopulta olet menettänit hiuksesi, ihosi on kalpea ja näytät nuutuneelta silmäpusseinesi ja kuoppasilminesi. Posket lontolla ja kylkiluut töröttää. Kaikkien mielestä kamalan näköistä, mutta kyllähän sä sellaiseksi pääset halutessasi. Viis terveydestä, syöt vaan niin vähän, että olet aliravittu. Sitten on mukavbaa kun aina väsyttää ja palelee, eikä mitäåän jaksa eikä pysty, mutta kunhan on luuta ja nahkaa omaksi iloksi, vaikka kaikesta tästä näkemästäsi vaivasta toiset katsovat säälien ja pitäen rumana, paitsi se marginaaliryhmä samassa ajatuksissa rypeviä kanssasisaria, joiden ainoa mielenkiinto on se miten saada luut näkymään nahan alta vielä selvemmin.

Mitä jos keskittyisit itsessäsi, elämässäsi ja ympäröivässä maailmassa muihin seikkoihin kuin materiaan ja siihen, paljonko sitä on ja miltä se näyttää? Ruumiinpalvonta pinnallistaa ja latistaa.

Ei myöskään ole kovin hedelmällistä hankkia ehdoin tahdoin itselleen syömishäiriötä, sillä sille tielle pyytämäsi kikat sinua johtavat. Olet jo hyvää vauhtia sairastumassa, jos kuvittelet laihuuden olevan itseisarvo, saati että laihuus tekisi sinusta jotenkin paremman tai onnellisemman ihmisen. Toivon, että harkitset tarkkaan, miten haluat elämäsi käyttää: rankaisemalla lihaasi vai kehittämällä mieltäsi?

Yhteistyössä