V
venla
Vieras
en uskalla enää syödä juuri mitään. kerran päivässä syön yhden leivän ja omenan ja juon paljon vettä. näin kova halu mulla on olla laiha.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:paljonko painat ja kuinka pitkä olet nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos laihduttaa tolleen, niin lihakset surkastuu ja kaikki paikat vaan roikkuu. Laiha, jolla on roikkuva, ryppynen pylly, ei näytä hyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja venla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:paljonko painat ja kuinka pitkä olet nyt?
167cm ja 65kg. läski. vihaan vartaloani.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja venla:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos laihduttaa tolleen, niin lihakset surkastuu ja kaikki paikat vaan roikkuu. Laiha, jolla on roikkuva, ryppynen pylly, ei näytä hyvältä.
miten sitten pitäis laihduttaa? ei syömällä mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja venla:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos laihduttaa tolleen, niin lihakset surkastuu ja kaikki paikat vaan roikkuu. Laiha, jolla on roikkuva, ryppynen pylly, ei näytä hyvältä.
Ei ku syömällä tarpeeksi.Järkevästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:Alkuperäinen kirjoittaja venla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:paljonko painat ja kuinka pitkä olet nyt?
167cm ja 65kg. läski. vihaan vartaloani.![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla sama pituus mut painoa 78kg että et sä läski ole todellakaan!! Minä sen sijaan...![]()
Katsele peiliin ja ole ylpeä vartalostasi! Mulla toi 65kg olis jo unelma vartalo :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja venla:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos laihduttaa tolleen, niin lihakset surkastuu ja kaikki paikat vaan roikkuu. Laiha, jolla on roikkuva, ryppynen pylly, ei näytä hyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja venla:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos laihduttaa tolleen, niin lihakset surkastuu ja kaikki paikat vaan roikkuu. Laiha, jolla on roikkuva, ryppynen pylly, ei näytä hyvältä.
Järkevällä, monipuolisella ruokavaliolla ja kiinteyttävällä, yleiskuntoa kohottavalla liikunnalla. Pitää kuluttaa enemmän kuin syö. Ja tämä siis tarkoittaa sitä, että syödään sen verran, että elintoiminnot ovat turvassa, ja keholla on liikkumiseen energiaa, mutta sitten kuntoillaan riittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:ei syömättä ollen laihdu,elimistö menee säästöliekille...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:ei syömättä ollen laihdu,elimistö menee säästöliekille...
laihtuuhan ne anorektikotkin
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:ei syömättä ollen laihdu,elimistö menee säästöliekille...
Juu laihtuu, mutta ei se näytä hyvältä, kun on sellainen mummomaisen roikkuva sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:ei syömättä ollen laihdu,elimistö menee säästöliekille...
Juu laihtuu, mutta ei se näytä hyvältä, kun on sellainen mummomaisen roikkuva sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:ei syömättä ollen laihdu,elimistö menee säästöliekille...
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kuka haluaisi olla luuranko joka ei ole edes hedelmällinen?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kuka haluaisi olla luuranko joka ei ole edes hedelmällinen?
aika monikin
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kuka haluaisi olla luuranko joka ei ole edes hedelmällinen?
aika monikin
Ei ole viehättävää, että ei näytä terveeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kuka haluaisi olla luuranko joka ei ole edes hedelmällinen?
aika monikin
missäs minä olen väittänyt, että olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:kuka haluaisi olla luuranko joka ei ole edes hedelmällinen?
aika monikin
missäs minä olen väittänyt, että olisi?
En minä sanonut että olisit. Mutta Ap tahtoo itsensä kuntoon, jossa ei enää näytä terveeltä, kiloista riippumatta. Jos syö liian vähän, sairastuu.