Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyse on sosiaalisista normeista pääministerin asemassa julkisuudessa, joita Marin haluaa höllentää.

Miksei siis pm saa näyttää kaikkea muutakin, mitä kotona harrastaa?
Miksi olet niin ahdasmielinen

Et kai ole....konservatiivi?
Kuka on määritellyt erikseen sen, miten pm saa pukeutua festareille? Tämä on naurettava keskustelu.
Onhan pm näyttänyt osaa elämästään kansalaisille, mitä tekee kotonaan. Mutta niin kuin Linnan juhlissakin, tv-lähetys loppuu tiettyyn aikaan eikä ruudusta näy juhlakansan booliörvellyksiä. Muutamat nyt ovat hiukan lipsahdelleet ja sanomista on tullut. Anteeksikin pyydetty.
Musta ei konservatiivia saa tekemälläkään, mua ei haittaisi jos Marin ois jopa kuvassa kanniskellut olutpulloa.

Kuka on määritellyt erikseen sen, miten pm saa pukeutua festareille? Tämä on naurettava keskustelu.
Onhan pm näyttänyt osaa elämästään kansalaisille, mitä tekee kotonaan. Mutta niin kuin Linnan juhlissakin, tv-lähetys loppuu tiettyyn aikaan eikä ruudusta näy juhlakansan booliörvellyksiä. Muutamat nyt ovat hiukan lipsahdelleet ja sanomista on tullut. Anteeksikin pyydetty.
Musta ei konservatiivia saa tekemälläkään, mua ei haittaisi jos Marin ois jopa kuvassa kanniskellut olutpulloa.
Ei Sanna oo näyttäny kansalle Veitolan ohjelmassa makuuhuoneensa tapahtumia, ihme tiukkapipo ja estoinen pm :unsure:

Sinä se tekopyhä olet.
Mä en edes väitä olevani liberaali tai suvai_tsevainen.
Olen avoimesti konservatiivi ja se tarkoittaa vanhanaikaisuutta.

Mutta kumman konservatiiveja modernit ihmiset ovat, kun lätkäsen sen tän kehityksen lopputuloksen jo näytille. Kyllä silloin kauhistellaan.

Mutta kukaan ei huomaa muutosta silloin, kun se tapahtuu hitaasti. Se on se vaikeampi älyämisen laji.
Ja silloin, jos joku älyää sanoa EI, älähdetään että "mitä sä moralisoit."

Salli mun käyttää tapojen turmeluksesta vanhaa vertauskuvaa: keitettävä sammakko/rapu ei tajua kattilan veden hitaasti lämmetessä, että perikato tulee. Sillä on silloin vielä mukavaa. Mutta perikato tulee, vaikkakin hitaasti.

Mä en edes väitä olevani liberaali tai suvai_tsevainen.
Olen avoimesti konservatiivi ja se tarkoittaa vanhanaikaisuutta.

Mutta kumman konservatiiveja modernit ihmiset ovat, kun lätkäsen sen tän kehityksen lopputuloksen jo näytille. Kyllä silloin kauhistellaan.

Mutta kukaan ei huomaa muutosta silloin, kun se tapahtuu hitaasti. Se on se vaikeampi älyämisen laji.
Ja silloin, jos joku älyää sanoa EI, älähdetään että "mitä sä moralisoit."

Salli mun käyttää tapojen turmeluksesta vanhaa vertauskuvaa: keitettävä sammakko/rapu ei tajua kattilan veden hitaasti lämmetessä, että perikato tulee. Sillä on silloin vielä mukavaa. Mutta perikato tulee, vaikkakin hitaasti.
(y)

Jonkun pitää sanoa EI silloin, kun hameen helmaa lyhennetään, telkkarissa näytetään seksiä lasten katseluaikaan yhä enemmän, kiroilu lisääntyy, kevyitä huumeita tulee kuvioon.

Koska lopputulos: kovissa huumeissa ja lähes alasti pyörivät, kadulla seksiä harrastavat aikuiset. Lapset altistetaan seksille jatkuvasti.

Ei ois maailmanhistoriassa eka eikä toka kerta.

Jonkun pitää sanoa EI silloin, kun hameen helmaa lyhennetään, telkkarissa näytetään seksiä lasten katseluaikaan yhä enemmän, kiroilu lisääntyy, kevyitä huumeita tulee kuvioon.

Koska lopputulos: kovissa huumeissa ja lähes alasti pyörivät, kadulla seksiä harrastavat aikuiset. Lapset altistetaan seksille jatkuvasti.

Ei ois maailmanhistoriassa eka eikä toka kerta.

MITEN tämä liittyy yhden ihmisen kyllä rohkeaan mutta siistiin festariasuun? Sun "järjen"juoksussa on kyllä vaikea pysyä perillä.

Enkä mä mitään viktoriaanisen tönkköä pukeutumista haluis tai jotain barokkirytkyjä.

Joku on keksinyt että länsimaisen miehen pitää pukeutua aina samanlaiseen pukuun juhlissa, mikä on aika tylsää.

Ja lämpötila pitää huomioida: säälitti Madridin helteissä kärvistelevät Biden ja Sale, jotka olisivat saaneet pistää vaikka lyhythihaiset kauluspaidat päälle ja siistit shortsit eikä pukua takkeineen - jos poliitikkojen hellepukeutumista järkeistettäisiin.

Mutta erogeeniset alueet ovat erogeenisia. Polven yläpuoli on ihan eri alue kuin sen alapuoli.

Urheiluseuran valmentaja voi koskea nuorta hartioihin, mutta ei reiden sisäpuolelle.

Viimeksi muokattu:
Jonkun pitäisi sanoa sulle, että nyt se kork.. ei kun känny kiinni. Pyydä, että sun lapset vaikka asettaa sulle ruutuajat.
Höpö höpö.
Oletko seurannu esim.Salkkareiden kehitystä 20 vuoden kuluessa? Ensin konservatiivista (vaikkakin silloinki pariuduttiin ristiinrastiin), sitten suoraa prideä ja lopuks tyhjäpäinen sisarsarja Rantabaari.

Mä näen että sun maaninen olotilaasi kehitys tapahtuu nyt pikkuhiljaa. Kiihtyen tosin.
Festariasu. Siistit farkkushortsit. Koeta toipua.
Jaa-a, minkäänlaista mielenterveyshäiriötä ei ole todettu eikä kukaan IRL semmoisista vihjannu yli 40 vuoden aikana.

Sä voit sen sijaan lakata mainstream-ajattelusi.

Höpö höpö.
Oletko seurannu esim.Salkkareiden kehitystä 20 vuoden kuluessa? Ensin konservatiivista (vaikkakin silloinki pariuduttiin ristiinrastiin), sitten suoraa prideä ja lopuks tyhjäpäinen sisarsarja Rantabaari.

En, en seuraa kyseisiä sarjoja. Salkkareita ehkä ihan alussa vähän aikaa mut muuten en.

Mut eivät nuokaan mielestäni liity nyt aloittamasi ketjun aiheeseen.

Ruisrockia on järjestetty jo noin 50 vuotta (korona pois lukien). Luuletko, että siellä on ollut kaikki sinun määritelmiesi mukaisesti siististi pukeutuneita?

Ja kyse on vihervasemmiston inhoamista vallan tunnusmerkeistä.

Tietysti jokainen ihminen on samanarvoinen, niin Niinistö kuin pieruverkkari-Pertsa. Mutta halutaanko että Niinistö on reikäisissä verkkareissa?

Halutaanko että asema ja valta näkyy?
Saako Sale asua Mäntyniemessä ja Sanna käyttää Kultarantaa, entä hienoja autoja?

Mua se ei haittaa, koska hienompiin vaatteisiin vapaa-ajalla pukeutuva arvokas poliitikko on demokraattisilla vaaleilla valittu, ja voi menettää asemansa milloin vain.

Saako vanhemmat olla auktoriteettejä, entä poliisi tai opettajat? Kaikkien mielestä ei saa, ja tiedän kommunistisia kirjailijoita joiden mielestä on väärin, että on auktoriteetteja olemassa.

Loputon rentous ja tasapäisyys on aivan tajuttoman tylsää, vaikka pönöttämistä pelätään.

On aivan sairaan tylsää jos kaikki kategoriat murretaan ja juhlasta tulee arkea, ja ammatti ei sido mihinkään.

Ruisrockia on järjestetty jo noin 50 vuotta Luuletko, että siellä on ollut kaikki sinun määritelmiesi mukaisesti siististi pukeutuneita?
PÄÄMINISTERIT ovat. Jos ne ylipäätään nyt siellä ovat olleetkaan, en tiedä.

Yhteistyössä