V
vierailija
Vieras
Nyt menee sulla jo henkilöpalvonnan puolelle.Vaikea moittia Sannaa kun ei ole siihen mitään aihetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt menee sulla jo henkilöpalvonnan puolelle.Vaikea moittia Sannaa kun ei ole siihen mitään aihetta.
Linkki?Marin ei ollut itse pyytänyt kuvaamista.
Miksei?Ja sitä ei saisi tehdä, vai mitä?
Ja tietysti poliitikot, kuka tahansa poliitikoista on tarkkoja imagostaan. Mutta eivät niin herkeämättömän tarkkoja kuin Marin.
Raja-aitojen kaataminen ja imago on hänellä jo pakkomielle.
Jos festareille menee vaikka Purra/Saarikko, ei ne tee siitä imagoposetusta, vaan ovat vaatimattomasti siellä. Eivät halua erottua.
Sannalle näyttäytyminen on elämäntehtävä.
Kyse on yhteiskunnassa sovituista asioista.Koiran jätökset ei kuulu tähän keskusteluun millään tavalla. Ap:n mielestä myöskään Prisman asiakkaat eivät osaa pukeutua. Ja osa jättää vielä itsensä ehostamatta, vaikka se on kuulemma muiden huomioon ottamista
Uskokaa pois. Echolla on tätipukunsa alla postimyynnistä tilattu seksiasu. Sukkaliivien nauhojen repsotus paljasti asian. Kaupan kassa oli huomannut, kun ketjun ap. oli pyllistänyt noukkiessaan lattialle tipahtaneen kolikon. Netissä mikään ei ole koskaan totta ei tämäkään.Miksi itse napiset toisten ihmisten pukeutumisista? Käännä katseesi pois.
Juttujensa perusteella hän on kestotyhmä. Siis aina ollut ja tulee olemaan.
Roskia ympäristöön levittävä okt-naapuri aiheuttaa ympäristö rikkomuksen, mihin on puututtava. Se on ihmisestä välittämistä. Luultavasti tarvitsee muutoinkin huolta ja huolenpitoa, mikäli pidemmäksi aikaa roskat jäävät lojumaan tai ne lisääntyvät. Huoli-ilmoituskin paikallaan.Mitä kivan, herttaisen luontokappaleen tekemä kikkare haittaa sua? Miksi katselet sitä, kiinnität huomiosi siihen? Ei se kikkare hyökkää sun kimppuun, kuiva kakka ei usein edes haise.
Niin, asiat on yhteiskunnassa liberaaleillekin sovittuja asioita, eli kuinka pm saa pukeutua ja kuinka ei.
Mut sit kun kysyy jostain toisesta ihmisten sopimasta asiasta, niin se ei käykään.
Miksi siistin OKT-alueen naapurusto usein ärsyyntyy, jos naapuriin muuttaa joku roskaaja-puliukko joka täyttää oman tonttinsa alueen romuilla, kaljatölkeillä ja roskapusseilla, jos ne rojut eivät tule muiden alueelle?
Miksi mä kuulen IRL ihanien ja suvai_sevaisiksi tiedettyjen ihmisten valittavan toisen naapurin tavasta elää?
Kääntäkööt katseensa pois.
Vastaapa tuohon mun listaan, eli pitääkö pm:n festareillaHänellä oli festariasu päällä, ei mitään sen kummempaa. Niiden ylle pukemiseen meni varmaan pari minuuttia. Mutta ei sun on vaan pakko vihata, koska olet niin päättänyt. Hae apua.
Uskokaa pois. Echolla on tätipukunsa alla postimyynnistä tilattu seksiasu. Sukkaliivien nauhojen repsotus paljasti asian. Kaupan kassa oli huomannut, kun ketjun ap. oli pyllistänyt noukkiessaan lattialle tipahtaneen kolikon. Netissä mikään ei ole koskaan totta ei tämäkään.
Onhan tuota Kekkostakin jouduttu kantelemaan...Vastaapa tuohon mun listaan, eli pitääkö pm:n festareilla
-luopiua työkännykästä, henkivartijoista, haastattelusta?
Saako pm juoda itsensä festareilla ihan änkyräkänniin niin että hänet kannetaan pois?
Mutta sehän on vaan ihmisten välinen sopimus, että koiran jätökset haittaavat. Jos ne ovat varsinkin pientareen puolella eikä tartu pyöräilijöiden renkaisiin tai kengänpohjiin.Roskia ympäristöön levittävä okt-naapuri aiheuttaa ympäristö rikkomuksen, mihin on puututtava. Se on ihmisestä välittämistä. Luultavasti tarvitsee muutoinkin huolta ja huolenpitoa, mikäli pidemmäksi aikaa roskat jäävät lojumaan tai ne lisääntyvät. Huoli-ilmoituskin paikallaan.
Sen sijaan siististä festariasusta nariseminen hipoo jo naurettavuuden huippua. Eikä em. asiat edelleenkään liity keskustelun aiheeseen.
Missä on sovittu festaripukeutumisesta?Kyse on yhteiskunnassa sovituista asioista.
Vastaapa tuohon mun listaan, eli pitääkö pm:n festareilla
-luopiua työkännykästä, henkivartijoista, haastattelusta?
Saako pm juoda itsensä festareilla ihan änkyräkänniin niin että hänet kannetaan pois?
Miksi itse ahdistut pm:n pukeutumisesta?Mutta sehän on vaan ihmisten välinen sopimus, että koiran jätökset haittaavat. Jos ne ovat varsinkin pientareen puolella eikä tartu pyöräilijöiden renkaisiin tai kengänpohjiin.
Eli ovat vaikkapa postilaatikon juurella.
Miksi ihmiset ahdistuvat näkemästään?
Itse teit aloituksen pukeutumisesta. Nyt karkaa jo pahasti sultakin.Mennäänkö vasurien rakastamalle Venäjälle?
Siellä olen nähnyt kännissä olevien miesten makaavan turvallaan maassa, keskellä kirkasta päivää.
Miksi Suomeen ei saada samaa ihanuutta? Miksei ihmiset vaan katso muualle?
Ei ole mitään puolustelemista.Ympyrätalolla näppikset lujilla kun pitää Sannaa puolustella.
Meinaat ettei Suomessa makaa juoppoja maassa? Ja todellakin, ne saa makaa siellä ei kukaan mene kysymään tarvitseeko apuaMennäänkö vasurien rakastamalle Venäjälle?
Siellä olen nähnyt kännissä olevien miesten makaavan turvallaan maassa, keskellä kirkasta päivää.
Miksi Suomeen ei saada samaa ihanuutta? Miksei ihmiset vaan katso muualle?
Sä rinnastat koiranjätteet ja niiden jättämiset Marinin festaripuleutumiseen?
Selvä, iso pyörä heittää taas.
Meinaat ettei Suomessa makaa juoppoja maassa? Ja todellakin, ne saa makaa siellä ei kukaan mene kysymään tarvitseeko apua
Miks pääministerin ei ole _suotavaa_ juoda festareilla änkyräkänniä, jos vaikka sen mies ja se joku-bile-Ilmari kantaa sen pois?Mistä hitosta mä tiedän, muuta kuin että hän on L O M A L L A ja sijainen hoitaa hänen tehtävänsä. Ei kenenkään ole suotavaa juoda änkyräkänniä ja hän tuskin on sellaista tuolla tehnytkään. Mistä ihmeestä sä tuonkin tähän keksit?
Miks pääministerin ei ole _suotavaa_ juoda festareilla änkyräkänniä, jos vaikka sen mies ja se joku-Ilmari kantaa sen pois? Hänhän on vain vapaa-ajalla.
Säkä päätät mikä on suotavaa ja mikä ei?
Miksi tuomitset?
Miten se on sulta pois jos Sanna oksentais onnellisena festareilla roskikseen ja sammuis maahan, ukkonsa kannettavaksi?
Sä haluat vallata palstan, siltä vaikuttaa...