V
vierailija
Vieras
No niin, sieltä se tuli, SÄ haluat itselläsi pitää palstan "vallan" etkä kestä yhtään kritiikkiä. Et sä ole ihan täysjärkinen, sori vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No niin, sieltä se tuli, SÄ haluat itselläsi pitää palstan "vallan" etkä kestä yhtään kritiikkiä. Et sä ole ihan täysjärkinen, sori vaan.
Miksi Sanna ei saa mennä bikineissä festareille, ja oksentaa ja piereskellä siellä minkä kerkiää? Kaivaa nenäänsä ja syödä räkäänsä?
Hänhän on vain vapaa-ajalla.
(Juu, älkää pelätkö, tuo mun lista tulee toteutumaan kun vassarinaiset voimaantuu vielä lisää, voimaantumasta päästyään)
Pyh, samalla tavalla säkin tottelet ympäristön luomia koodeja, vaikka toisin väität.En minä tuomitse vaan sanon, että se ei ole ehkä hänen itsensä kannalta hyvä asia. Miksi sä kännäämisen vedät tähän, kun kyse on vain pukeutumisesta? Se, että asu ei miellytä sinun silmääsi, ei tee siitä rähjäistä. Rähjäiset vaatteet ovat mielestäni epäsiistit, likaiset. PM:n asu ei sitä ollut.
Pyh, samalla tavalla säkin tottelet ympäristön luomia koodeja, vaikka toisin väität.
Ehkä on humalassa. Jutut ovat oudompia kuin aikaisemmin. Silmitöntä vihaa ja raivoa yhden valokuvan takia.Tuo eukko on kyllä ihan sekaisin, jälleen kerran.
Voiko täällä tehdä huoli-ilmoituksen tuosta kirjoittajasta?Hae hyvä ihminen apua, sähän olet täysin hysteerinen.
Voiko täällä tehdä huoli-ilmoituksen tuosta kirjoittajasta?
Öö... ei minua haittaa vaikka oksentaisikin. Epäilen kuitenkin kun Sanna on niin sporttinen, että ei örveltäisi noinMiten se on sulta pois jos Sanna oksentais onnellisena festareilla roskikseen ja sammuis maahan, ukkonsa kannettavaksi?
Sä haluat vallata palstan, siltä vaikuttaa...
Ei, vaan ronkin teidän omaa tekopyhyyttänneHae hyvä ihminen apua, sähän olet täysin hysteerinen.
Miksi se on örveltämistä? Hyi sua, pm saa käyttäytyä vapaa-ajallaan niin kuin perus-Jorma kännissä kotona.Öö... ei minua haittaa vaikka oksentaisikin. Epäilen kuitenkin kun Sanna on niin sporttinen, että ei örveltäisi noin
Ei, vaan ronkin teidän omaa tekopyhyyttänne
Aina tää sama kuvio. Mä kun alan kyseenalaistaa liberaalien käsityksiä, alkaa joku "hakeudu hoitoon"-marina.
Katsos kun porukka, vihervassaritkin nakertavat niitä raja-aitoja vain sosiaalisesti hyväksytyn verran, hame lyhentyy sentti kerrallaan, vielä ei lähde koko hametta. Lopputulos on kuitenki vuosien päästä se, että porukka pyörii päissään, ilman rihman kiertämää, julkista seksiä harrastaen, ja kaikkea sitä puolustellaan kauniilla korulauseilla, vapautumisella ja retoriikalla.
Sallikaa mun vaan jo nyt katsoa 10 vuoden päähän, kertoa se lopputulos, eli mihin se johtaa.
Miksi suututte siitä, kun oikaisen ja kerron teille lopputuloksen?
Mistäpä tuota tietää mitä vip-aluella tapahtuuMiksi Sanna ei saa mennä bikineissä festareille, ja oksentaa ja piereskellä siellä minkä kerkiää? Kaivaa nenäänsä ja syödä räkäänsä?
Hänhän on vain vapaa-ajalla.
(Juu, älkää pelätkö, tuo mun lista tulee toteutumaan kun vassarinaiset voimaantuu vielä lisää, voimaantumasta päästyään)
Miksi se on örveltämistä? Hyi sua, pm saa käyttäytyä vapaa-ajallaan niin kuin perus-Jorma kännissä kotona.
Tämä.En tiedä, mutta eihän tuo tasapainossa ole. Aika surullista tavallaan.
Niin mutta julkisesti, ei vip-alueella?Mistäpä tuota tietää mitä vip-aluella tapahtuu
Festareilla voi muuten olla myös selvinpäin jos et tiennyt
Mikä ihmeen lapsuuden alkoholismi?Ootko sä käsitellyt ne lapsuuden alkoholismin keskellä asumiseen liittyvät ongelmat? Vaikuttaa, ettet ole.
Voi kauheeta.Hae oikeasti Echo jo apua tai tosiaan, ainakin sulje puhelin/kone ja mene rukoilemaan ja anomaan anteeksi perkeleen huonoa käytöstäsi, taas kerran.
Samaa mieltä.Onko Sanna käsitellyt ne lapsuuden alkoholismin keskellä asumiseen liittyvät ongelmat? Vaikuttaa, ettei ole.
Saarnaaja-Santra taas vauhdissaVoi kauheeta.
Annan vaan samalla mitalla takaisin teille tekopyhille imago-iineksille ja valtavirta-pirkoille
Hae oikeasti Echo jo apua tai tosiaan, ainakin sulje puhelin/kone ja mene rukoilemaan ja anomaan anteeksi perkeleen huonoa käytöstäsi, taas kerran.
Kyse on sosiaalisista normeista pääministerin asemassa julkisuudessa, joita Marin haluaa höllentää.Kyse oli pukeutumisesta. Ei känniörveltämisestä. Ootko sä ite kännissä nyt? Tai tekiskö mieli olla? Kun niin kovin nostat sitä nyt esille?
Tekopyhä olet kyllä itse. Katso omaa käytöstäsi. Kritiikkiä et kestä, et eriäviä mielipiteitä.
Valehtelet itsellesi.
Jos oikeasti olet uskossa, niin pyydä itsellesi mielenrauhaa.
Kyse on sosiaalisista normeista pääministerin asemassa julkisuudessa, joita Marin haluaa höllentää.
Miksei siis pm saa näyttää kaikkea muutakin, mitä kotona harrastaa?
Miksi olet niin ahdasmielinen
Et kai ole....konservatiivi?