V
vierailija
Vieras
No et aivan ole ollu. Valehtelet kyllä sujuvasti. Vaikka niistä, kuinka monet sun tutuista oli kuollu. Ha.Mut on nähny opiskelu-ja työpaikoissa sadat ihmiset, mut kukaan ei ole vihjannukaan ees mitään.
Ja hei, ainahan mä oon oikeassa ollu, vaikka se teitä valtavirta-vuokkoja pännii. Ainut että koronasta tuli uutta tietoa, jonka mukaan nykyisin ajattelen. Tein siitä tälöä viikolla aloituksenkin. Vaikka edelleenkään en esim.hoitajien pakkorokotuksia kannata.
Esim.Ruotsin ma_mutilanne huolestutti jos 5-10 vuotta sitten, varoitin silloin siitä, ja jokainen tervejärkinen näki, mihin se johtaa. Niinkuin johtikin.
Mutta pitää vaan tottua siihen, että ne jotka ei näe asioita pitkällä aikavälillä, räksyttävät ja leimaavat mua ja muita konservatiiveja hulluksi ja ties miksikä.
Teidän tapa on sanoo jotain ja sit vaan väittää, et näin kävi ja näin on. Ei sitä kaikkee muut näe, ainoastaan te konservatiivit. Ja te väitätte myös muiden mielipiteet, tappelette sitä kuvitelmaa vastaan ja väitätte jälleen olevanne oikeessa.
=====siksi te kuulostatte sekaisin olevilta.