V
vierailija
Vieras
joo just se tyhjyyden tunne tulee. et löytääkö enään hyvää kirjaa ja kaikki tuntuu tylsiltä sen jälkeen. mut kirjastossa mä oon antanut aina sen tunteen viedä et toi on hyvä kirja ja ottanut sen sitten matkaan. mä aattelin säästää ton vikan kirjan lapin matkalle kun meen junalla sinne elokuussa ni on kivaa lukemista matkan ajaksi . varasin kirjastossa jo kuukausia sitten et mä saan sen hetikun tulee.
no se on fantasia seikkailu sarah j maasin. throne of clash. siinä on haltioita,ritareita salamurhaajia ja mahtiporttei maailmojen välillä ja taikuutta ja rautahammas noitia. sekä pimeyden kunigas erawan joka on valgi ruhtinas. paljon rakkaus stoorei ja erotiikkaakin kuvataan hyvin. siinä on ihan hitosti kaikkee. mahtikivillä on orjuutettu ihmisiä joiden veri haisee pahalle ja on mustaa kun valgi demoni on vallannut ne. mä niin tykkään ritariajoista. olis kiva nähdä sarja siitä kaikesta. siis toi sarja on saannut mut monesti liikuttumaan kuinka kauniita kohtauksia on saannut kirjjoitettua ja rakkaita siis enmä tiedä se on vaan vau. se saa tunteita heräämään et jee sekin lurjus selvisi sittenkin. tule jo
Öitä