Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo just se tyhjyyden tunne tulee. et löytääkö enään hyvää kirjaa ja kaikki tuntuu tylsiltä sen jälkeen. mut kirjastossa mä oon antanut aina sen tunteen viedä et toi on hyvä kirja ja ottanut sen sitten matkaan. mä aattelin säästää ton vikan kirjan lapin matkalle kun meen junalla sinne elokuussa ni on kivaa lukemista matkan ajaksi . varasin kirjastossa jo kuukausia sitten et mä saan sen hetikun tulee.
no se on fantasia seikkailu sarah j maasin. throne of clash. siinä on haltioita,ritareita salamurhaajia ja mahtiporttei maailmojen välillä ja taikuutta ja rautahammas noitia. sekä pimeyden kunigas erawan joka on valgi ruhtinas. paljon rakkaus stoorei ja erotiikkaakin kuvataan hyvin. siinä on ihan hitosti kaikkee. mahtikivillä on orjuutettu ihmisiä joiden veri haisee pahalle ja on mustaa kun valgi demoni on vallannut ne. mä niin tykkään ritariajoista. olis kiva nähdä sarja siitä kaikesta. siis toi sarja on saannut mut monesti liikuttumaan kuinka kauniita kohtauksia on saannut kirjjoitettua ja rakkaita siis enmä tiedä se on vaan vau. se saa tunteita heräämään et jee sekin lurjus selvisi sittenkin. tule jo

😊👍

Öitä 💤🌙

Tässä Katen tyylinäyte, aivan huikee mekko.
Jos Sanna haluaisi tuunata tuosta festariversion, niin lisäisi sen iänikuisen mustan biker-rotsinsa ja pistäis (tajuttoman rumat) mustat maiharit, niin festari-look olisi valmis.
Ja just ja just välttyis olemasta rähjäinen ja säilyttäis ees vähän pääministerin arvokkuutta.

katefull.jpg

Mutta ei, pulsu-Sanna ei osaa pukeutua. Turha toivo.

Mutta sinähän asut peräkylässä nimeltä Suomi.

No joo, mutta kyllä Suomi on onneksi muuttunut paljon esimerkiksi niistä ajoista, kun maailmalle lähdin 80-luvun lopussa, ja kun olen parissakin maassa asunut, niin voin todeta, että nurkkakuntaisuuteen törmää kyllä muuallakin. Isommassa kaupungissa mun on helpompi olla, tosin kyllä täälläkin jotkut naapurit saattavat kytätä. Mut en piittaa, kun ei tartte tutustua. Kohtelias voi silti olla, se yleensä kannattaa.

En tiedä voiko homous tarttua, mutta homolta voi tarttua hiv ja apinarutto.

Kannattaa olla tarkkana:

"Suurin osa HIV-tartunnoista tulee miesten välisestä seksistä
Väärin! Vuonna 2019 suurin osa HIV-tartunnoista (29 %), joiden tartuntapa oli tiedossa, oli seurausta miehen ja naisen välisestä sukupuoliyhteydestä.

HIV-tartunnan voi saada vain ulkomailta
Väärin! Vaikka suuri osa suomalaisten HIV-tartunnoista onkin peräisin sukupuoliyhteydestä ulkomailla, HIV-tartuntoja on todettu myös täysin syntyperältään suomalaisten välisten kontaktien seurauksena."

No joo, mutta kyllä Suomi on onneksi muuttunut paljon esimerkiksi niistä ajoista, kun maailmalle lähdin 80-luvun lopussa, ja kun olen parissakin maassa asunut, niin voin todeta, että nurkkakuntaisuuteen törmää kyllä muuallakin. Isommassa kaupungissa mun on helpompi olla, tosin kyllä täälläkin jotkut naapurit saattavat kytätä. Mut en piittaa, kun ei tartte tutustua. Kohtelias voi silti olla, se yleensä kannattaa.
Ikävä kyllä Suomi on muuttunut 80-luvusta huonompaan suuntaan.

Kannattaa olla tarkkana:

"Suurin osa HIV-tartunnoista tulee miesten välisestä seksistä
Väärin! Vuonna 2019 suurin osa HIV-tartunnoista (29 %), joiden tartuntapa oli tiedossa, oli seurausta miehen ja naisen välisestä sukupuoliyhteydestä.

HIV-tartunnan voi saada vain ulkomailta
Väärin! Vaikka suuri osa suomalaisten HIV-tartunnoista onkin peräisin sukupuoliyhteydestä ulkomailla, HIV-tartuntoja on todettu myös täysin syntyperältään suomalaisten välisten kontaktien seurauksena."

Miten suurin osa voi olla 29%? Onko 71% sitten pienin osa?

J
Echon tarkkuus on pettänyt

Joo mä meinasin lisätä yöllä, mut en jaksanu: en kyl Kiuruakaan halua, sen verran häröä ne sen miehen sanoitukset.

Mutta Suomi on nykyisin valitettavasti pakanamaa, ei kristillinen.

Yhteistyössä