V
vierailija
Vieras
Eli et tiedä. Kuha mutuilet.Vapaa-ajan vaatteisiin varmaan. Tuskin pikkutakkiin ja suoriin housuihin ja jakkupukuun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli et tiedä. Kuha mutuilet.Vapaa-ajan vaatteisiin varmaan. Tuskin pikkutakkiin ja suoriin housuihin ja jakkupukuun.
Eli et tiedä. Kuha mutuilet.
Ja tuulipuvussa ei voi käydä kaupassa, koska? Nyt haluan kyllä tietää perustelut. Mikä taho oikeasti kieltää tuulipuvussa kaupassa liikkumisen? Nyt vastaajaryhmäksi ei kelpaa takakireät ikäkriiseissä vellovat mukamas tärkeilevät ihmiset.Ei olekaan mitään vikaa, mutta se on on tarkoitettu yleensä ulkoiluun, ei shoppailu- tai ravintola-asuna, kuten monilla suomalaisilla sitä on ollut joskus ainakin tapana käyttää.
Onneksi se aika on ohi kun kaikkialla näki kamalan värikkäitä, ja tyylittömiä junttikansan tuulipukuja
Ja tuulipuvussa ei voi käydä kaupassa, koska? Nyt haluan kyllä tietää perustelut. Mikä taho oikeasti kieltää tuulipuvussa kaupassa liikkumisen? Nyt vastaajaryhmäksi ei kelpaa takakireät ikäkriiseissä vellovat mukamas tärkeilevät ihmiset.
Olet tuhonnut ilmaston.Sano muuta, ja Simo Vaatehuoneelta -aika ja "sämpyläkengät" Asuin noihin aikoihin vielä ulkomailla ja lensin usein Brysselin kautta Suomeen. Siellä näki hyvin nopeasti vaatetyylistä, ketkä olivat suomalaisia.
Buaahhahaa, sullakin oli käytössä sellainen!Onneksi se aika on ohi kun kaikkialla näki kamalan värikkäitä, ja tyylittömiä junttikansan tuulipukuja
Tyylitöntä olisi mennä tilaisuuteen ja pukeutua sinne sopimattomiin vaatteisiin.
Pm toki tietyssä mielessä edustaa myös vapaa-ajallaan, mutta kyllä se tulee tehdä tilaisuuden luonteen mukaan.
Ihmettelen, että vielä tällä vuosituhannella kiinnitetään huomiota nahkatakkiin ja revittyihin farkkuihin. Siitä on niin kauan aikaa, kun nahkatakki oli syntiä, ettei kukaan meistä varmasti edes muista. Mutta mukava huomata edistystä siinä, että itse musiikkigenreä ei enää kyseenalaisteta. Ollaan tultu aimo harppaus eteenpäin kehityksessä ja liberaaliuudessa, että pm saa osallistua rock-festareille, vaikka vielä housupukua vaadittaisiinkin.
Luin aiemmin kirjakaupasta kaupan päällisenä saamani kirjan Martan tarina.Hyvin ja kivasti kirjoitettu jälleen kerran
Mä olen "tanttarana" oikein ylpeä näistä nuorista menestyvistä naisista ja samoin omasta tyttärestäni, joka on selvästi rohkeampi kuin itse aikanaan olin. Ajat ovat muuttuneet ja hyvä niin.'
Oliko se kirja hyvä? Olen myös ajatellut, että se voisi olla kiintoisa.
Vaikea keksiä nykyisin asurajoitteita normaalitilaisuuksiin. Siis kun ei puhuta jostain linnan juhlista. Ehkä uikkareissa ei saa mennä elokuviin tai ruokakauppaan. Mut en tiedä, olisko sellainenkaan ihan paheksumisen paikka.Joo onneksi on menty eteenpäin! Muistan ajan, jolloin yökerhoon/diskoon ei saanut mennä farkuissa.
Vaikea keksiä nykyisin asurajoitteita normaalitilaisuuksiin. Siis kun ei puhuta jostain linnan juhlista. Ehkä uikkareissa ei saa mennä elokuviin tai ruokakauppaan. Mut en tiedä, olisko sellainenkaan ihan paheksumisen paikka.
Paheksunta toisen pukeutumisesta? Siinä kyllä tunkeudutaan toisen ihmisen elämään aika rohkeasti. En jaksa ymmärtää, ehkä ei tarvitse, en tiedä, haluaisinko ymmärtää. Ehkä tilanne olisi eri, jos pukeutumisellaan loukkaa tilaisuutta tai vastaavaa. Mutta että farkkushortsit ja nahkatakki loukkaisi pääministeriyttä. Ehkä ne loukkaa vaan näitä konservatiiveja.
Luin aiemmin kirjakaupasta kaupan päällisenä saamani kirjan Martan tarina.
Pohjanmaan murre hidasti lukemista ja ehkä joissain kohdin liika rönsyily. Asiat olivat minulle jo entisestään tuttuja. Olen lukenut ja katsonut paljon Marilyn dokumentteja ja juttuja. Ulkomaiset kirjat luen yleensä ahmien. Tämän kirjan lukeminen kesti noin viikon.
Kuuntelin radiosta Joensuun Herättäjäjuhlat. Ex-puhemies Anu Vehviläinen ja moni muu puhuivat niin kauniisti, että silmäni ovat turvoksissa. Emerituspiispa muisteli lapsuutensa evakkojunamatkaa.
Olen ohuiden kirjojen ja melko lyhyiden puheiden ystävä. Körtit eivät heruttele puheissaan eikä puheille taputeta.Joku kuuluttaa seuraavan virren ja sitten taas veisataan.
Minua nauratti, kun muistelin Järvenpään ja Tikkurilan Herättäjäjuhlia. Järvenpäähän köröttelin autonrotiskollani ja ylläni oli musta mekko, jossa oli valkoisiapystyraitoja. Löysin mekon jostain kirpputorilta.
Ne ajat ovat olleet ja menneet. Nyt alan syödä uusia perunoita. Kattila unohtui liedelle kun kuuntelin puheita ja sitten uutiset ja samalla väritin tyttäreni antamaa ranskalaista värityskirjaa. Viihdyn parhaiten tuulipuvuissa. Ihan hyvin voin kävellä pitkin Espaa tuulipuvussa. Minua ei tämän palstan tyylilyylien mielipiteet hetkauta.
Eiks kuitenkin amerikassakin ollu joskus 80-luvulla käytössä verkkari-muoti. Oli niitä lyhytlahkeisia kiiltävää kangasta olevia shortseja. Mitä jalkapalloilijat käytti.Eipä ollut koska en halunnut näyttää kaltaiseltasi juntilta
Sannan puolue on syyllistynyt rikoksiin Ruisrokissa.
"Asiassa jaettiin myös rikostuomioita. Kolme demarivaikuttajaa tuomittiin veropetoksesta sekä kirjanpitorikoksesta ehdolliseen vankeuteen sekä yksi henkilö tuomittiin sakkoihin kirjanpitorikoksesta."
Veronkiertäjien puolue tuo Sannan johtama SDP.
Kyllä ihmistä ja varsinkin poliitikkoa saa haukkua, jos on haukuttavaa. Itse otan kritiikkiä ja haukkumista vastaan jos aihetta on, koska kritiikki on usein hyvästä.Kuka nyt on uhriutunut?
Muistatko sä itse käytössäännöt silloin, kun haukut ihmisiä usein melko rajustikin? Et minusta.
Mulle on turha valittaa äikän osaamisesta, kirjoitin laudaturin molemmista yo-kirjoitusten äikän aineista.Kiitos hauskasta kommentistasi. Echon kannattaa kerrata kielioppisäännöt.
Ihmisistä käytetään hän ja eläimistä se persoonapronominia.
Sanna on fiksu pukeutuja. Minä saan jatkuvasti kritiikkiä pukeutumisestani tyttöreltäni.
Viime vierailulla hän laittoi vävyni kauppaan ostamaan minulle pitkät housut ja kengät.
Reissuni venyi viikolla eikä lentolaukkuun mahtunut tuliaisten takia edustusasuja. Vaatteeni ovat kuulema rättejä.
Jos Sanna kestää kritiikkiä kestän minäkin. Festareilla en ole koskaan käynyt ja tuskin tulee enää lähdettyä. Chisun olen nähnyt kerran Kampin ostoskeskuksessa esiintymässä.
Minulle riittää suomalainen musiikki Prisman kovaäänisistä. Joka kerta surettaa miten mauton musiikkimaku siellä on. Viime ostoskerralla nainen piipitti laulussa kenelle hän nyt soittaa. Ajattelin mielessäni, että soita vaikka kriisipuhelimeen.
Ai onko tässä kyse paljastavasta pukeutumisesta? Marinista näkyi vähän polven alta reiden puoliväliin, kädet ja naama. Onko polven näkyminen nyt se ongelma?Vasemmisto niitä tänne haluaa, en mä. Mutta vasemmistonaiset itse haluavat pukeutua paljastavasti.
Äikän aine on äikän aine ja niitä kirjoitetaan yksi.. Ellet tarkoittanut toista kotimaista kieltä?Mulle on turha valittaa äikän osaamisesta, kirjoitin laudaturin molemmista yo-kirjoitusten äikän aineista.
Sun tekstiäsi ei taasen pelasta mikään kielioppi ta muu ulkokohtainen asia, koska sisältö on usein täyttä sontaa.
Käytös? Olet puhunut pukeutumisesta. Mikä tossa käytöksessä nyt niin kismittää? Eikö festaritapahtuma ole ok pääministerille, vai mikä mättää?Kyllä ihmistä ja varsinkin poliitikkoa saa haukkua, jos on haukuttavaa. Itse otan kritiikkiä ja haukkumista vastaan jos aihetta on, koska kritiikki on usein hyvästä.
Sanna on pääministeri, ja käytöksensä tulisi olla sen mukaista, mutta kun ei ole.
Teini-ikä jäänyt päälle sillä.
Jenni Haukio sanoi tänä kesänä jonkun naistenlehden haastattelussa, että huono pukeutuminen on vain huonoa käytöstä. Ja niinhän se on.
Silloin kun mä ylioppilaskirjoituksissa olin, kirjoitettiin 2 ainetta viikon välein.Äikän aine on äikän aine ja niitä kirjoitetaan yksi.. Ellet tarkoittanut toista kotimaista kieltä?
Eiks kuitenkin amerikassakin ollu joskus 80-luvulla käytössä verkkari-muoti. Oli niitä lyhytlahkeisia kiiltävää kangasta olevia shortseja. Mitä jalkapalloilijat käytti.
Ehkä suomalaiset ei ole sen enempää tuulipukukansaa, kuin muutkaan.
Vasemmisto niitä tänne haluaa, en mä. Mutta vasemmistonaiset itse haluavat pukeutua paljastavasti.
No mitä jos laitetaan vaikka Linnan juhlat pieruverkkarijuhliksi, eihän ne poliitikot silloinkaan töissä ole?Käytös? Olet puhunut pukeutumisesta. Mikä tossa käytöksessä nyt niin kismittää? Eikö festaritapahtuma ole ok pääministerille, vai mikä mättää?
Otat itseesi kohdistuvan kritiikin aina vastaan asenteella, että olet oikeassa, joten en nyt sanoisi, että otat sitä vastaan muuten kuin kieltämällä.