Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, tätä palstaa ei kannata ottaa liian vakavasti, kuten jotkut tekevät, ja kuten olen aiemminkin sanonut, täällä taitaa olla ihmisiä, joiden ei ole selvästikään hyvä olla, ehkä itsetunto hukassa ja siksi haukkuvat ja pilkkaavat muita ihmisiä, minkä kerkeävät.
Olet täysin oikeassa. En ole viitsinyt lähteä vapaaehtoistyöhön eläkepäivilläni.
Se kiintiö tuli jo täyteen ruuhkavuosinani. Netti on hyvä apu mt-työssä oikein käytettynä.
Sanna on hyvä esimerkki terveestä itsetunnosta. Hän osaa hyvin tasapainoilla työn ja vapaa-ajan välillä.
Meidän senioreiden pitää osata väistyä sivuun ja antaa tilaa nuorille. Pidetään vain itsestämme hyvää huolta ja naureskellaan menneille ajoille.
Vierailin nollaluvulla eduskunnassa ja istuimme kahvilla huoneessa, jonka seinällä oli Albert Edelfeltin taulun juliste. Meillä oli sama juliste mökin seinällä.
Olin vielä siihen aikaan huonossa hapessa avioeron takia ja minua suoraan sanoen ahdisti. Nyt taulun kuva on taas pyörinyt mielessäni. Kuva on kuin lapseni perheestä Hyde Parkin nurmikolla. Niin se aika kuluu.
Käyttäkää tätä palstaa hyvän lisäämiseen. Monen elämä on tänäkin päivänä yhden langan varassa. Hyvä sana ei maksa mitään ja kantaa koko elämän. Olen elämäni varrella kohdannut paljon hyviä ihmisiä. Vävyni on puhunut elämästäni hyvin kauniisti.
Toinen vävy aina kyselee minkä kirjan olen viimeksi lukenut.
Palautin 666 sivun kirjan viime viikolla kirjastoon. Näkijä, Enni Mustonen.

Olet täysin oikeassa. En ole viitsinyt lähteä vapaaehtoistyöhön eläkepäivilläni.
Se kiintiö tuli jo täyteen ruuhkavuosinani. Netti on hyvä apu mt-työssä oikein käytettynä.
Sanna on hyvä esimerkki terveestä itsetunnosta. Hän osaa hyvin tasapainoilla työn ja vapaa-ajan välillä.
Meidän senioreiden pitää osata väistyä sivuun ja antaa tilaa nuorille. Pidetään vain itsestämme hyvää huolta ja naureskellaan menneille ajoille.
Vierailin nollaluvulla eduskunnassa ja istuimme kahvilla huoneessa, jonka seinällä oli Albert Edelfeltin taulun juliste. Meillä oli sama juliste mökin seinällä.
Olin vielä siihen aikaan huonossa hapessa avioeron takia ja minua suoraan sanoen ahdisti. Nyt taulun kuva on taas pyörinyt mielessäni. Kuva on kuin lapseni perheestä Hyde Parkin nurmikolla. Niin se aika kuluu.
Käyttäkää tätä palstaa hyvän lisäämiseen. Monen elämä on tänäkin päivänä yhden langan varassa. Hyvä sana ei maksa mitään ja kantaa koko elämän. Olen elämäni varrella kohdannut paljon hyviä ihmisiä. Vävyni on puhunut elämästäni hyvin kauniisti.
Toinen vävy aina kyselee minkä kirjan olen viimeksi lukenut.
Palautin 666 sivun kirjan viime viikolla kirjastoon. Näkijä, Enni Mustonen.

Hyvin ja kivasti kirjoitettu jälleen kerran :)

Mä olen "tanttarana" oikein ylpeä näistä nuorista menestyvistä naisista ja samoin omasta tyttärestäni, joka on selvästi rohkeampi kuin itse aikanaan olin. Ajat ovat muuttuneet ja hyvä niin.'

Oliko se kirja hyvä? Olen myös ajatellut, että se voisi olla kiintoisa.

Jakkupuku ja korkkarit jalassako Marininkin ois pitäny lomallansa osallistua festareille? Älkää nyt viitsikö olla naurettavia! Taitaa olla niin, että mielensäpahoittajat kärsivät omasta ikäkriisistään niin paljon, etteivät siedä silmissään mitään. Loppujen lopuksi lapsellista marisemista jonninjoutavasta asiasta.
Alexander Stubb sai paskaa niskaansa kun esiintyi polvipituisissa shortseissa ja ilman kravattia.

Kaavoihin kangistunutta ajattelutapaa jotenkin. Pm on vapaa-aikansa ja lomansa tarvitseva ja ansaitseva kuin pers jalkanen tavissuomalainenkin. Ja saa vapaa-ajallaan pukeutua vaikka tuulipukuun kaupassa käydessään.

Ja siitähän tämä tuulipukukansa vasta riemastuisi, jos pm talssisi julkisesti tuulipuvussa :D

Aiheen ohi, mutta muistan, kun vuonna jotakin Kauniissa ja Rohkeissa Carolinea näytellyt Joanna Johnson saapui Suomeen vierailulle, niin jotkut tädit pahastuivat, kun hän ei ollutkaan mekkoineen Caroline vaan ihan näyttelijä itse omissa tavallisissa vaatteissaan.

Ja siitähän tämä tuulipukukansa vasta riemastuisi, jos pm talssisi julkisesti tuulipuvussa

Aiheen ohi, mutta muistan, kun vuonna jotakin Kauniissa ja Rohkeissa Carolinea näytellyt Joanna Johnson saapui Suomeen vierailulle, niin jotkut tädit pahastuivat, kun hän ei ollutkaan mekkoineen Caroline vaan ihan näyttelijä itse omissa tavallisissa vaatteissaan.
Mitä vikaa tuulipuvussa? Oiva asu vapaa-ajalle.

Sannan puolue on syyllistynyt rikoksiin Ruisrokissa.

"Asiassa jaettiin myös rikostuomioita. Kolme demarivaikuttajaa tuomittiin veropetoksesta sekä kirjanpitorikoksesta ehdolliseen vankeuteen sekä yksi henkilö tuomittiin sakkoihin kirjanpitorikoksesta."

Veronkiertäjien puolue tuo Sannan johtama SDP.

Sannan puolue on syyllistynyt rikoksiin Ruisrokissa.

"Asiassa jaettiin myös rikostuomioita. Kolme demarivaikuttajaa tuomittiin veropetoksesta sekä kirjanpitorikoksesta ehdolliseen vankeuteen sekä yksi henkilö tuomittiin sakkoihin kirjanpitorikoksesta."

Veronkiertäjien puolue tuo Sannan johtama SDP.
:o

Yhteistyössä