Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jopas kesti tää mielensäpahoittajien konsertti

Hengitä eggo syväön, paa yllesi yönuttu ja -myssy Pieni talo preerialla tyyliin ja lue iltarukous. Äläkä missään tapauksessa avaa somea eikä televisioita huomenna, jottet wallan saa slaagia tästä.

Rouva Matin on nuori, kaunis, hoikka, ja hänen asunsa on mitä sopivin rockfestivaaleille.

t. liberaali tantta +50
👍Kiitos hauskasta kommentistasi. Echon kannattaa kerrata kielioppisäännöt.
Ihmisistä käytetään hän ja eläimistä se persoonapronominia.
Sanna on fiksu pukeutuja. Minä saan jatkuvasti kritiikkiä pukeutumisestani tyttöreltäni.
Viime vierailulla hän laittoi vävyni kauppaan ostamaan minulle pitkät housut ja kengät.
Reissuni venyi viikolla eikä lentolaukkuun mahtunut tuliaisten takia edustusasuja. Vaatteeni ovat kuulema rättejä.
Jos Sanna kestää kritiikkiä kestän minäkin. Festareilla en ole koskaan käynyt ja tuskin tulee enää lähdettyä. Chisun olen nähnyt kerran Kampin ostoskeskuksessa esiintymässä.
Minulle riittää suomalainen musiikki Prisman kovaäänisistä. Joka kerta surettaa miten mauton musiikkimaku siellä on. Viime ostoskerralla nainen piipitti laulussa kenelle hän nyt soittaa. Ajattelin mielessäni, että soita vaikka kriisipuhelimeen.

Kiitos hauskasta kommentistasi. Echon kannattaa kerrata kielioppisäännöt.
Ihmisistä käytetään hän ja eläimistä se persoonapronominia.
Sanna on fiksu pukeutuja. Minä saan jatkuvasti kritiikkiä pukeutumisestani tyttöreltäni.
Viime vierailulla hän laittoi vävyni kauppaan ostamaan minulle pitkät housut ja kengät.
Reissuni venyi viikolla eikä lentolaukkuun mahtunut tuliaisten takia edustusasuja. Vaatteeni ovat kuulema rättejä.
Jos Sanna kestää kritiikkiä kestän minäkin. Festareilla en ole koskaan käynyt ja tuskin tulee enää lähdettyä. Chisun olen nähnyt kerran Kampin ostoskeskuksessa esiintymässä.
Minulle riittää suomalainen musiikki Prisman kovaäänisistä. Joka kerta surettaa miten mauton musiikkimaku siellä on. Viime ostoskerralla nainen piipitti laulussa kenelle hän nyt soittaa. Ajattelin mielessäni, että soita vaikka kriisipuhelimeen.

Kiitos itsellesi hauskasta kommentista :)

Kiitos itsellesi hauskasta kommentista
korjaan virheeni: se on demonstratiivipronomini
Tätä palstaa on hauska lukea ja kommentoida.
Itseironia on lempikirjoitustyylini.
Löysin kielioppikirjan välistä valokopion entisen työpaikkani kulkukortista.
Täytyy todeta, että ei minun ulkonäössäni mitään vikaa ollut vaikka Tuhnis niin väitti.
Ruma, vanha ja eihaluttava niihön se litania meni, jos oikein muistan.
Sairaalla miehellä oli sairaat puheet. Ei minua Echon kirjoitukset ole koskaan loukanneet.
Hyvä vain, että tuli otettua tätä kansaa vaivaavastä häpeän tunteesta perusteellisesti selvää Häpeä-ketjussani. Kukapa tietää vaikka minusta leivotaan seuraava pääministeri.
Otan tuon mainitsemani valokuvan virallisiin tiedotteisiin. En viitsi vaivata asialla sisartani, joka on ammattivalokuvaaja.

Sannahan ei pukeutunut eilen sään mukaan, sade-asu olisi ollut se oikea asu, piti vain saada instaan ja iltapäivälehtiin kuva Sannasta bilettämässä. Tämä toki vetoaa vasemmiston vähälahjaiseen äänestäjäkuntaan.

Sannahan ei pukeutunut eilen sään mukaan, sade-asu olisi ollut se oikea asu, piti vain saada instaan ja iltapäivälehtiin kuva Sannasta bilettämässä. Tämä toki vetoaa vasemmiston vähälahjaiseen äänestäjäkuntaan.

Ai sinne olisi pitänyt mennä kalastajahousuissa ja kumppareissa jo valmiiksi, kun sade ja ukkonen alkoivat lähemmäs seitsemää illalla? Melko kuuma olisi ollut, kun oli jo valmiiksi hiostavaa.

Mites tuo sun oma pukeutumisesi tänään, vallan pyhäpäivänä, onko pyhäkouluasu päällä vai näkyykö persvako?

korjaan virheeni: se on demonstratiivipronomini
Tätä palstaa on hauska lukea ja kommentoida.
Itseironia on lempikirjoitustyylini.
Löysin kielioppikirjan välistä valokopion entisen työpaikkani kulkukortista.
Täytyy todeta, että ei minun ulkonäössäni mitään vikaa ollut vaikka Tuhnis niin väitti.
Ruma, vanha ja eihaluttava niihön se litania meni, jos oikein muistan.
Sairaalla miehellä oli sairaat puheet. Ei minua Echon kirjoitukset ole koskaan loukanneet.
Hyvä vain, että tuli otettua tätä kansaa vaivaavastä häpeän tunteesta perusteellisesti selvää Häpeä-ketjussani. Kukapa tietää vaikka minusta leivotaan seuraava pääministeri.
Otan tuon mainitsemani valokuvan virallisiin tiedotteisiin. En viitsi vaivata asialla sisartani, joka on ammattivalokuvaaja.

Joo, tätä palstaa ei kannata ottaa liian vakavasti, kuten jotkut tekevät, ja kuten olen aiemminkin sanonut, täällä taitaa olla ihmisiä, joiden ei ole selvästikään hyvä olla, ehkä itsetunto hukassa ja siksi haukkuvat ja pilkkaavat muita ihmisiä, minkä kerkeävät.

Ai sinne olisi pitänyt mennä kalastajahousuissa ja kumppareissa jo valmiiksi, kun sade ja ukkonen alkoivat lähemmäs seitsemää illalla? Melko kuuma olisi ollut, kun oli jo valmiiksi hiostavaa.

Mites tuo sun oma pukeutumisesi tänään, vallan pyhäpäivänä, onko pyhäkouluasu päällä vai näkyykö persvako?
Eikö Sanna osaa katsoa sääennusteita?

En ole pm, joten mun pukeutumisella ei ole niin väliä.

Tuota.. monesti on ihmisillä tapana ottaa tällaisissa tapauksissa vaikka kertakäyttöinen sadetakki mukaan, jos sade yllättää. Sä et ilmeisesti ole ollut ulkoilmatapahtumissa, kun et tällaista perusasiaa tiedä.
Kertakäyttöiset sadetakit kiihdyttävät ilmastonmuutosta ja levittävät mikromuovia ympäristön vahingoksi. Miksi Sanna tuhoaa ympäristöä? Autollakin meni Turkuun: kovin on iso tuo Sannan hiilijalanjälki. :(

Tästäkin ketjusta näkee, mitä tapahtuu, jos kaikkien ihmisten tunteita pitäisi ajatella. Antakaa nyt hyvänen aika pääministerinkin olla ja elää. Kyllä jotkut keski-ikäiset tanttarat osaavatkin olla ahdasmielistä.

Todellakin jotkut ja nuoremmat. Mä olen keski-ikäinen tanttara, enkä luojan kiitos ole ahdasmielinen, tukehtuisin omaan päähäni ja kroppaani, jos olisin :D

Jakkupuku ja korkkarit jalassako Marininkin ois pitäny lomallansa osallistua festareille? Älkää nyt viitsikö olla naurettavia! Taitaa olla niin, että mielensäpahoittajat kärsivät omasta ikäkriisistään niin paljon, etteivät siedä silmissään mitään. Loppujen lopuksi lapsellista marisemista jonninjoutavasta asiasta.

Yhteistyössä