Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 919
19 189
113
Tai kuutionmuotoinen Merkel.

Mä olin jo aavistuksen taas hyvällä mielellä Marinista, kai kun piti imagoposetuksen loitolla Nato-juttujen aikana.

Mutta mulla ei ole enää turvallinen tila tuon teinikapinallisen valtakunnassa.

Ei, tämä EI ole kateutta. Olen itse ollut tuon ikäisenä ihan näyttävä nainen, ja ikäisekseni vielä ihan jees.
Ja valittaisin jos Räsänen pukeutuisi mauttomasti tai joku Essayah/Purra.

Jos naisten voimaantuminen on sitä että pääministeri riekkuu farkkushortseissa ja leikkii iskää uhmaavaa teinikapinallista, niin en halua olla voimaantunut nainen.

Ja Marinin on turha sanoa että ei halua ulkonäköjuttujen tai epäolennaisten asioiden sotkevan hänen politiikkaansa.

Tai itkeä kun hänen lastaan kuvataan - vaunuissa, ilman että kasvot näkyy. Itse haluaa ja hamuaa huomiota, huomiota ja huomiota.

Viimeksi muokattu:
No jopas kesti tää mielensäpahoittajien konsertti 🤣

Hengitä eggo syväön, paa yllesi yönuttu ja -myssy Pieni talo preerialla tyyliin ja lue iltarukous. Äläkä missään tapauksessa avaa somea eikä televisioita huomenna, jottet wallan saa slaagia tästä.

Rouva Matin on nuori, kaunis, hoikka, ja hänen asunsa on mitä sopivin rockfestivaaleille.

t. liberaali tantta +50

No jopas kesti tää mielensäpahoittajien konsertti

Hengitä eggo syväön, paa yllesi yönuttu ja -myssy Pieni talo preerialla tyyliin ja lue iltarukous. Äläkä missään tapauksessa avaa somea eikä televisioita huomenna, jottet wallan saa slaagia tästä.

Rouva Matin on nuori, kaunis, hoikka, ja hänen asunsa on mitä sopivin rockfestivaaleille.

t. liberaali tantta +50

'Marin'

t. liberaali tantta +50
Kohta nelikymppinen ei ole nuori vaikka kuinka leikkisi teinityttöä.

• Tykkää
Reactions: Echo

t. liberaali tantta +50
On se nuori ja kaunis, mutta pääministerinä muistakoon, että on myös vapaa-ajallaan pääministeri.

On se nuori ja kaunis, mutta pääministerinä muistakoon, että on myös vapaa-ajallaan pääministeri.

Mitä pitää muistaa? Se on kumma, kun teikäläiset arvostelevat, että esim. joissakin islaminuskoisissa maissa/perheissä naiset pukeutuvat hyvinkin peittävästi, ja sitten taas toisaalta täällä kotosuomessa nykyään niin paheksutaan, jos hieman paljasta pintaa näkyy. Melkoinen ristiriita.

Tosiaan hengähdä, sulje some, rukoile, ja seuraavana päivänä jälleen, älä avaa somea. Älä turhaan kiusaa itseäsi, jos tämä nykymeininki sinut saa niin kiihtymään.

Maailma muuttuu.

t. sama tanttaa

Mitä pitää muistaa? Se on kumma, kun teikäläiset arvostelevat, että esim. joissakin islaminuskoisissa maissa/perheissä naiset pukeutuvat hyvinkin peittävästi, ja sitten taas toisaalta täällä kotosuomessa nykyään niin paheksutaan, jos hieman paljasta pintaa näkyy. Melkoinen ristiriita.

Tosiaan hengähdä, sulje some, rukoile, ja seuraavana päivänä jälleen, älä avaa somea. Älä turhaan kiusaa itseäsi, jos tämä nykymeininki sinut saa niin kiihtymään.

Maailma muuttuu.

t. sama tanttaa
Miksi ääripäät? Sen mus_liminaisten jätesäkin ja teinipissis-tyylin väliin mahtuu paljon kaunista pukeutumista.

On se kumma kun naiset ovat nykyisin uhriutujia, joita ei mukamas käytössäännöt koske.

Ei ole "mitä mainioin asu" pääministerille.

Hän on vapaa-ajalla ja rock-festareilla, relaa vähän sinäkin. Maailma muuttuu ja niin pitääkin. Ahdasmielisyydestä ei koidu mitään hyvää yleensä. Mä olen elänyt lapsuutta/nuoruutta 1960-1970-lukujen taitteessa. Paljon on tultu niistä ajoista eteenpäin, ja ehkä et itse tajua, että monet asiat ovat muuttuneet sinunkin edukseksi, koska asioita on haluttu muuttaa.

Miksi ääripäät? Sen mus_liminaisten jätesäkin ja teinipissis-tyylin väliin mahtuu paljon kaunista pukeutumista.

On se kumma kun naiset ovat nykyisin uhriutujia, joita ei mukamas käytössäännöt koske.

Ihan hyvä pointti sulla, tavallaan. Mutta onko sulla antaa esimerkkejä viimeiseen lauseeseen liittyen? Kuten ehkä tiedät (tai sitten et), nuorena saatetaan tehdä ylilyöntejä. Se on elämää, haetaan rajoja. Ei se niin tavatonta ole, on ennenkin tehty vaikka mitä. Eivät kaikki ole "herran huomassa" asuneet ja veikkanpa, että muinoin se ns. kielletty hedelmä houkutti silloinkin..

Hän on vapaa-ajalla ja rock-festareilla, relaa vähän sinäkin. Maailma muuttuu ja niin pitääkin. Ahdasmielisyydestä ei koidu mitään hyvää yleensä. Mä olen elänyt lapsuutta/nuoruutta 1960-1970-lukujen taitteessa. Paljon on tultu niistä ajoista eteenpäin, ja ehkä et itse tajua, että monet asiat ovat muuttuneet sinunkin edukseksi, koska asioita on haluttu muuttaa.
Pääministeri ei koskaan ole vapaa-ajalla, vaan aina edustaa valtiota.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ihan hyvä pointti sulla, tavallaan. Mutta onko sulla antaa esimerkkejä viimeiseen lauseeseen liittyen? Kuten ehkä tiedät (tai sitten et), nuorena saatetaan tehdä ylilyöntejä. Se on elämää, haetaan rajoja. Ei se niin tavatonta ole, on ennenkin tehty vaikka mitä. Eivät kaikki ole "herran huomassa" asuneet ja veikkanpa, että muinoin se ns. kielletty hedelmä houkutti silloinkin..
Sanna on kohta 37, eli ei mikään nuori, vaan kohta keski-ikäinen.

Sanna on kohta 37, eli ei mikään nuori, vaan kohta keski-ikäinen.
Siksi Sannalla onkin kiire ehtiä näyttäytymään.

Onneksi jalassa olivat palstallakin viime aikoina suosiota saavuttaneet farkkushortsit. Mutta nahkatakki oli liikaa ja turha, enemmän mediajulkisuutta olisi tullut esim. napaa siististi vilauttamalla. Olisi huomattu Keski-Euroopassakin. Kas näin:
a725363fde7b2236628e179f4b1ca38d.jpg

Yhteistyössä