V
vierailija
Vieras
Olet täysin oikeassa. En ole viitsinyt lähteä vapaaehtoistyöhön eläkepäivilläni.Joo, tätä palstaa ei kannata ottaa liian vakavasti, kuten jotkut tekevät, ja kuten olen aiemminkin sanonut, täällä taitaa olla ihmisiä, joiden ei ole selvästikään hyvä olla, ehkä itsetunto hukassa ja siksi haukkuvat ja pilkkaavat muita ihmisiä, minkä kerkeävät.
Se kiintiö tuli jo täyteen ruuhkavuosinani. Netti on hyvä apu mt-työssä oikein käytettynä.
Sanna on hyvä esimerkki terveestä itsetunnosta. Hän osaa hyvin tasapainoilla työn ja vapaa-ajan välillä.
Meidän senioreiden pitää osata väistyä sivuun ja antaa tilaa nuorille. Pidetään vain itsestämme hyvää huolta ja naureskellaan menneille ajoille.
Vierailin nollaluvulla eduskunnassa ja istuimme kahvilla huoneessa, jonka seinällä oli Albert Edelfeltin taulun juliste. Meillä oli sama juliste mökin seinällä.
Olin vielä siihen aikaan huonossa hapessa avioeron takia ja minua suoraan sanoen ahdisti. Nyt taulun kuva on taas pyörinyt mielessäni. Kuva on kuin lapseni perheestä Hyde Parkin nurmikolla. Niin se aika kuluu.
Käyttäkää tätä palstaa hyvän lisäämiseen. Monen elämä on tänäkin päivänä yhden langan varassa. Hyvä sana ei maksa mitään ja kantaa koko elämän. Olen elämäni varrella kohdannut paljon hyviä ihmisiä. Vävyni on puhunut elämästäni hyvin kauniisti.
Toinen vävy aina kyselee minkä kirjan olen viimeksi lukenut.
Palautin 666 sivun kirjan viime viikolla kirjastoon. Näkijä, Enni Mustonen.