:D
Tää on ehkä mauton mutta eihän joulupukkikaan liity mitenkään mun ja mun ystävän väliseen suhteeseen mutta silti laitan hänelle kuvan joulupukistaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tottakai lapset voivat olla keskipiste, mutta minusta lapset eivät liity esimerkiksi minun ja ystävieni suhteeseen. Joten en ymmärtäisi miksi ystäväni lähettää minulle kortin lapsestaan.Alkuperäinen kirjoittaja :p:On mutta jos alkaa miettimään vuoden aikaisia tapahtumia niin arkena 5/7 päivää viikosta ainakin nämä täyttävät ne. Ystäviä näen olosuhteisiin nähden usein mutta laittaisinko kortin jossa olisin jonkun ystävän kanssa? Yleensä näiden ystävien kanssa näkemiseen liittyy shoppailua tai viini-iltoja mutta onko nämä suurin osa elämääni? Ei. Joten jos alat miettimään mitkä pääosin täyttävät elämäsi niin lapsiperheillä ne kyllä on ne lapset ja puoliso. Mistä ite ottaisit kuva korttiin jos kuvakortin lähettäisit? Olis kiva tietää mikä on se sun elämän keskipiste?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis jumppa on ainoata omaa elämääsi ... Hohhoijaa. Eikö sinulla ole ystäviä joiden kanssa viettää aikaa ilman lapsia ja miestä?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Mun elämään kuuluu lapset, jumppa ja mies... Jumppakuvia en viiti ittestäni lähettää, mies ei halua valokuviin joten otan kuvat lapsista.. Sattuvat olemaan niin vietävän suloisiakin kaiken lisäksi