antakaa anteeks.. haalari asiaa (lassie)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meilläkin oli pojalla viime talvena suprafill ja olin todella tyytyväinen =)

nyt ostin tenaville supratechit ja uskon etten tule katumaan..

sori, tää ei kyllä vastannut kysymykseesi :ashamed:
 
Mä oon tyytyny ihan halvempiinkin versioihin! Eli oon tei mielestä varmaan huono äiti!! Mulla ei tosiaan oo varaa ostaa kasvavalle lapselle tommosia pukuja ku kuitenkin ne tarhassa vaatii noi kuriksetkin!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon tyytyny ihan halvempiinkin versioihin! Eli oon tei mielestä varmaan huono äiti!! Mulla ei tosiaan oo varaa ostaa kasvavalle lapselle tommosia pukuja ku kuitenkin ne tarhassa vaatii noi kuriksetkin!!!!

No et kyllä tuollaisesta asiasta saa huonon äidin titteliä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon tyytyny ihan halvempiinkin versioihin! Eli oon tei mielestä varmaan huono äiti!! Mulla ei tosiaan oo varaa ostaa kasvavalle lapselle tommosia pukuja ku kuitenkin ne tarhassa vaatii noi kuriksetkin!!!!

älähn nyt herneitä nenään vedä :D niin meilläkin tenavat puettu yleensä halvempiin pukuihin, jos eivät ole lahjaksi saaneet kalliimpaa. nyt tänä vuonna on varaa laittaa niihin.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon tyytyny ihan halvempiinkin versioihin! Eli oon tei mielestä varmaan huono äiti!! Mulla ei tosiaan oo varaa ostaa kasvavalle lapselle tommosia pukuja ku kuitenkin ne tarhassa vaatii noi kuriksetkin!!!!

hö.. no en mä nyt kyl tätä tarkoittanut (sitäpaitsi ei muakaan saa ostamaan reimateciä :whistle: ) kysyin vaan mielipidettä, äiti lupas nääs lapsille ostaa ja kakkoshaalarina on 15e puvut jotka ovat ollet myös hyvät. nyt vaan nuo lassien puvut on tääl tarjouksessa 29,90
 

Yhteistyössä