lassietec,remu vai jonathan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aaa"

Vieras
ilmeisesti vedenpitäviä kaikki,mutta etenkin lassietecin kestävyys mietityttää. Lassien sivuiltakaan ei löytynyt mitään arvoja,että olisi voinut jonathaniin ja remuun verrata. lassietecillä ollisi kyllä todella kivan punainen haalari.

eli mieluussti kokemuksia ko haalareista kuulisin

[QUOTE="aaa";24909159]no näkeehän sen sitten viimeistään käytössä sen kestävyydenkin. Toivoisin vain,että haalari kestäisi myös seuraavalle muksulle.[/QUOTE]

Meillä on ollut Tähti Jonathan kahdella lapsella käytössä ja sen jälkeen myin sen eteenpäin uudenveroisena.

Lassien puku mulla on ollut yhdellä käytössä ja eteenpäin se lähti muistaakseni uudenveroisena.

Remutkin on muistaakseni olleet kahdella käytössä ja menneet sitten eteenpäin.

Joten kyllä ne kaikki sen kaksi lasta kestää. Joskin meillä lapset ovat ns. vähän kuluttavaa sorttia, joten en ole paras mahdollinen tästä puhumaan.

meillä on olltu lassieta ja jonathania ja molempiin olen ollut tyytyväinen. Edellisestä lassiessta on kyllä aikaa 4 vuotta, kun niitä ei saanutkaan enää kätevästi lähimmästä kauppakeskuksesta (otin sitte jonathanit).

En sisi tiedä onko laatu muuttunut.

Olen ekat lassiet ostanu mammuttimarkkinoilta 8 vuotta sitten ja ne oli älyn hyvät (varmaan lassietec). Mutta sitten ne muutti sen mammuttimarkkina haalarin ihan kräpsä-halpis-laaduksi, oikein käsissä tuntui, että ei oo samaa kuin ennen.

Meillä on ollut Tähti Jonathan kahdella lapsella käytössä ja sen jälkeen myin sen eteenpäin uudenveroisena.

Lassien puku mulla on ollut yhdellä käytössä ja eteenpäin se lähti muistaakseni uudenveroisena.

Remutkin on muistaakseni olleet kahdella käytössä ja menneet sitten eteenpäin.

Joten kyllä ne kaikki sen kaksi lasta kestää. Joskin meillä lapset ovat ns. vähän kuluttavaa sorttia, joten en ole paras mahdollinen tästä puhumaan.

tuota tähtijonathania katselinkin. itsekin vaikea sanoa kuinka paljon noi muksut ees kuluttaa. kyllähän ne temuaa,mutta vaatteet ovat kyllä pysyneet ehjinä.
ei voi haalarin ostaminen olla näin vaikeaa.

Mä olen ollut erittäin tyytyväinen tähti-Jonathaniin ja Remuun. Lassietecin talvihaalarit ovat myös olleet hyviä, mutta kuopuksen viime keväänä ostettu Lassietec-välikausihaalari on ihan susi. Kangas päästää kosteutta läpi jopa silloin kun lapsi vain makaa kostealla asfaltilla. Enää en taida ostaa Lassietecia.

Lassietec oli melkoisen positiivinen yllätys, kun pienimmällä koululaisellakin kesti käytössä. Sitä ennen KAIKKI hajosivat polvista ja milloin mistäkin, kun tykkää rymytä, kiipeillä kivillä ja painia kavereiden kanssa, mutta tuo kesti talven yli hyvinkin joten ostin myös seuraavana talvena Lassieteciä ja luultavasti myös tänä vuonna :)

Yhteistyössä