Antaisitteko miehelle anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Jos hän riidan ollessa päällä (jonka itse aloitti ihan tyhjästä), yhtäkkiä laukoisi, ettei rakasta sinua enää ja uhkailisi erolla?

Sitten seuraavana päivänä tulee pyytämään anteeksi ja väittää ettei tarkoittanut sitä...uskoisitteko?

Mulla on tuon riidan jälkeen jääny niin omituinen olo tuosta, kokoajan ajattelen että jos ei enää rakastakaan, että on kanssani jostain muusta syystä.

Miehellä on kyllä aiemmin ollu mielenterveysongelmia, masennusta ja ahdistuneisuutta.

Ja tällasta vastaavaa henkistä kiusaamista on jatkunut jo jonkin aikaa ja riidan haastamista tyhjästä, kaikesta syyllistämistä ym.
Aina riidellessä haukkuu minut pataluhaksi.

Silti aina jostain syystä annan anteeksi, koska ajattelen, että jos se johtuu sairaudesta, että on tuollainen. :(

Uskoisin.
Itse olen ainakin ihminen, joka saattaa sanoa tuollaista riidan aikana :ashamed:
Vaikka ei todellakaan ole totta. Sillä hetkellä vaan tuntuu, että mies on se maailman vittumaisin ja ärsyttävin ihminen mitä maa päällään kantaa. :snotty:

Enköhän, itekkin möläytelly asioita ihan väärinymmärrettävissä muodoissa riidan aikana, joten ymmärtäisin tuonkin että toinen raivoo senhetkisiä fiiliksiään vähän suurennellusti :whistle:

antaisin...menisin just nyt sen luo ja halaisin ja sanoisin et rakastan sitä....Oon ite just tollanen et saataan suutuspäissäni uhata erolla yms....En ole sanonut koskaan etten rakastais enää...siihen vedän rajan ja koska rakastan sitä eniten poikani lisäksi tässä maaaaaaailmassa.Vaikka ukko joskus on täysi idiootti niin ei siitä eroon pääse ja tahdo!!!!!

Jonkunlainen sairaushan tuo onkin, ei tervettäkään ole.
Mutta voisin antaa anteeksi. Olisi kuitenkin hyvä että sinäkin voisit kertoa hänelle millaisia tunteita sinussa herättää hänen käytös ja haukkuminen.

Mun narsisti ex teki tollasta, mut ei tosin koskaan pyytäny anteeks... Kun ei mielestään koskaan tehny mitään väärää. :headwall: Jos on kyse ihan ns. terveestä, niin pistäsin sen piikkiin että suutuspäissään tulee sanottua pahasti. Eli anteeks antaisin. Mut koittasin kyllä puhua, ettei jatkossa noin tekis... Pitemmän päälle syö pahasti naista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tollasta menis sanoon niin en antais anteeksi, en vaan pystyis unohtaan sitä.

No sehän tässä mullakin on ongelmana, että annoin anteeksi, mut en nyt jostain syystä pysty unohtamaan sitä mitä sanoi, sen verran pahalta se tuntui.

Mitä tahansa muuta voi päästää suustaan tarkoittamatta, mutta miten voi laukoa ettei rakasta enää, jos kerran rakastaa, en kuitenkaan ole antanut aihetta siihen että vois sanoa noin ja itse en koskaan nimittele miestä tai puhu sille pahasti, edes riidan aikana.

Tuntuu että mies antoi mulle nyt aihetta epäillä rakkauttaan mua kohtaan.

en tiedä mutta ei tuo nyt noista sairauksista johdu,van ihmisestä ihan itsestään. että älä paapo sen perusteella. muuten en osaa sanoa juuta enkä aata asiaan. kai se vähän riippuisi tilanteesta,ja kaikesta sitä edeltävästä

Yhteistyössä