antaisitteko auton...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
tuli tossa miehen kanssa lievä sanasota..

mies on menossa ilosaareen ja ottaa auton jos mulla ei oo yhes toises paikas töitä jonne on siis matkaa 25km/suunta..

Mä kuvittelin eka et et se ajaa likan kanssa mummolaan joka on siinä matkan varrella ja se auto jäis sinne kuten viime vuonna oli.. mut nyt sano et ne meinaa ajaa sillä joensuuhun ja kulkee sillä siellä ja sit se auto jää sinne jonnekki parkkiin sen koko ajaksi..

Mä sanoin heti et EI ONNISTU ja mies siitä sit suuttu..

Mä pelkään et joku tekee tuhoja sille.. Useempi kymmenen tuhatta ihmistä kuitenkin liikkuu siellä ja eikä ne piittaa onko joidenki autot klommoilla tai onko naarmuilla, peilejä puuttuu ym..!!

mies vaa tokas "onhan siinä ilkivaltavakuutus" NO vittuako se sitä meinaa et sitä tarttee vartavasten lähtee viemään jonnekki festarialueelle!

Sit tiedän et jos siihen tulee jotain niin nii kotona odottaa hyyyvin vihainen nainen!

Eli kysymys: Antaisitteko perheenne auton käytöön miehillenne heidän mennessään festareille?

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Eli kysymys: Antaisitteko perheenne auton käytöön miehillenne heidän mennessään festareille?

En antaisi. Jos mies menee yöksi pois kotoa, niin mie pidän auton itselläni. Mieskin tosin tämän tietää ja ymmärtääkin jopa ;)

Pitää lisätä, että en siksi että pelkäisin autolle käyvän jotain... vaan siksi, että en halua olla, enkä ole, yötä kotona yksin... ainakaan ilman autoa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Jos äijällä olisi kortti, voisin miettiä asiaa... hetken.

Miehellä on kortti ja sit mietityttää se et kuka sitä autoo meinaa ajaa siellä?

Mä en yhtään tykkää et tolla ajelee kukaa muu ku meistä jompikumpi..

Viimeksi miehen ollessa kaverinsa polttareissa niin meidän autoo oli ajanu yks ukon kaveri ku oli ollu selvinpäin niin 160km/h olivat revittäneet "kilpaa"..

joo ihan kivaa....

Eipä ole ikinä tullut mieleen, etteikö autoa voisi jonnekin jättää. Kyllä me se aina jätetään sinne missä käytännöllisintä on. Tosin ollaan myös asuttu Helsingissä ja totuttu siihen, että ihmisiä on paljon ympärillä, enemmän kuin jossain festareillakaan B)

mun auto on ollu baarin edes ja sinne murtauduttiin ja toisella kertaa oli hävinny sivupeili..

mä tiedän sen et toi ukko ei antas mun ottaa autoo festareille siinä pelossa et sille käy jotain ja se tulee kalliiks.. bonukset tippuu jne.. mut kaipa sillä on sumentunu ajatuskyky kun kyse on sen omasta tarpeesta..

sanoin sitte et jos se vie auton sinne festarille ja sille käy jotain niin turha on itkee sitte et "tuli kalliiks, bonukset putoo, voi tätä rahan menoo" ymm..........

mulla ei oo mitää vastaa jos se jättää auton anoppilaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:
Ja minä kun meinasin ottaa auton sinne enkä kysellä mieheltä edes lupia... Hmm... Olenko jotenkin outo tai jotain... :/

No ei meilläkään lupia omaan kysytä.
Menkööt autolla mihin tahtoo.Mulle se on käyttöväline.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:
Ja minä kun meinasin ottaa auton sinne enkä kysellä mieheltä edes lupia... Hmm... Olenko jotenkin outo tai jotain... :/

no mä en veis keskustelematta...

No meillä kaksi autoa ja ne on vain kulkuneuvoja minun silmissäni, ei mitään pumpuliin laitettavia näyttelyesineitä. Kahtena vuonna olen autolla ollut Ilosaarirockin alueella eikä mitään ilkivaltaa ole tehty. Ihan lähelle aluetta ei ole toiveitakaan saada autoa parkkiin, jos ei valvottuja pysäköintipaikkoja oteta lukuun, joten en osaa edes ajatella, että auton viemisestä alueelle pitäisi jonkinlaisten perheriidan tyylistä kehitellä.

ihan tutun kuuloista, ja tapeltu samaisesta asiasta monet kerrat, auto pitäs ottaa mukaan johonkin missä tiedän ettei ole turvassa ymm. itse olen tosi tarkka autosta.,. tai sitten ikuinen kysymys että miksen anna autoani miehen sukulaisten käyttöön, tiedän ajotavat varsinkin kun on toisten auto käytös no thanks!

Ei sitä autoa ole pakko parkkeerata festarialueen välittömään läheisyyteen, kyllä tilaa on muuallakin... Mitäs me Joensuussa asuvat tehdään rokin aikaan, viedään auto Pyhäselkään parkkiin, ettei kukaan naarmuta sitä? :D

Autonhan saa rokin aikaan parkkitaloon johon pääsee käymään vain tiettyinä aikoina valvotusti aivan festarialueen viereen. Siellä ilkivallan mahdollisuus on todella pieni. Samoin raviradan paikoitusalue on valvottu. Nämä molemmat ovat maksullisia.

Yhteistyössä