Kumpi teillä käy tankkaamassa auton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumpikin tankkaa omansa - mun autolla ollaan yleensä pidemmillä perhematkoilla ja silloin mies tankkaa. Hän huolehtii myös muutoin autoni huollosta (esim. öljy ja lasinpesuneste). Tiedän kuinka ne tehtäisiin, mutta annan mieheni ne hoitaa.

kyllä musta jos auto on niin se kuuluu osata tankata. meillä mies tankkaa autoa useemmin kun sitä säännöllisesti käyttääkin, itse kun liikun pääasiassa bussilla. Mutta jos auto välillä mulla ja tankki alkaa olla tyhjä voin hyvin sen tankata.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Minä tietysti kun miehellä ei ole korttia.. :D

Jo on viety uusavuttomuus/laiskuus huippuunsa kun ei edes tankille päästä.. :laugh:

No siis uusavuttomuutta se ei ole, tankkaaminenhan on valtavan yksinkertainen juttu. Laiskuutta, ehkä. Mikäs siinä jos on onnistunut saamaan jonkun hoitamaan asian omasta puolestaan :D Talvella avokäsin tankkaaminen on kylmää, mutta ei se nyt vaikeaa ole, joten sen jokainen kyllä osaisi ;)

No se tankkaa, joka sitä autoa ajaa silloin, kun tankkauksen aika on.
Mä olen samaa mieltä kuin sun mies (ja luulempa että miehenikin on), että jos ei autoa osaa tankata, ei tarvitse autolla lähteä ajamaankaan.

Meillä tankkaa se, joka ajelee siinä vaiheessa, kun tankki alkaa olla turhan tyhjä. Mies tankkaa useemmin, kun se työnsä takia ajaa autoamme paljon useammin kuin minä, mutta kyllä toi tankkaaminen minultakin helposti onnistuu. Eli jos tankki alkaa ajossa näyttää tyhjältä, ei tartte pelko persiissä ajaen koittaa omalle pihalle päästä, vaan voi huoletta kaartaa bensa-asemalle...:D

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Eilen oltiin kylässä ja kaverini sanoi miehellensä, että "Sun täytyy käydä tankaamassa mun auto et pääsen ensi viikolla töihin".
Meidän isäntä kysyi sit kaveriltani miksei hän käy tankkaamassa itse.
Niin ilmoitti, ettei ikinä ole tankannut ja ajaa vain autolla jos siinä on tarpeeksi bensaa..

Tänään olin sitten toisen kaverin kanssa liikenteessä ja kävin tankaamassa auton samalla kerroin eilesen jutun.
Tää mun toinen kaveri kertoi, ettei hänkään ole ikinä tankannut autoa eikä lähde ajamaan jos bensatankin valo palaa ennen kuin mies on käynyt tankaamassa.
Mies on sitä mieltä että jos en osaa tankata itse autoa tarvittaessa en oi sillä lähteä liikenteeseenkään.

oooohhhh!! mitä uusavuttomuuden huippua!!!!
:laugh: :laugh: ja mieskin on aika tossu kun tollaseen suostuu. Meillä sanottas et " mee kävellen sit"

Meillä mä tankkaan enimmäkseen koska sillä ajankin. mies tankkaa myös joskus!

Yhteistyössä