Antaisitteko anteeks ystävälle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Se kirotun muija meni sit panemaan mun eksää. Kenen kanssa oltiin vielä 2 vuotta yhessä, ja erosta oli kulunu 3kk. Mä en todellakaan ollu pääsy vielä yli.Eksästä nyt vois uskoakki, mut et ystävästä.
Eksänki kans erottiin ku se petti mua..

miks kaikki pettää mua ja puukottaa selkään :(

Tuollainen ei ole mikään ystävä. Sinulla on ollut huono onni läheisten ihmisten kanssa mutta pää pystyyn, kyllä saat vielä parempia miehiä ja uskollisia ystäviäkin. Parempi tietää nyt kuin vuosien päästä, jolloin olisit haaskannut moisiin suuremman osan elämästäsi.

Tää ystävä on vielä ollu mulle 7 vuotta ku oma sisko. En ois ikinä uskonu tällasta hänestä.
Mutta niin ne puukottaa selkään...
oon menettäny miehen ja ystävän :( surkee olo!!
enkä mä usko että voin koskaan antaa anteekks, kummallekkaan... kaikkihan perustuu luottamukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Tottakai, exä on exä vaikket sinä siitä yli olisikaan päässy.

Vapaata riistaa, kun panettaa niin panettaa.

Täysin samaa mieltä. Jos se on exä, niin miten se sinuun vaikuttaa ketä se panee?

no eksä saaki panna ketä lystää, niinhän se teki meidän suhteenki aikana.
mut nyt on kyse mun ystävästä. mun mielestä on kirjoittamaton sääntö, et kavereiden eksiin ei kosketa. ainakaan nyt ku mä oon vielä ihan rikki meidän erosta... luulis et ystävä ois tukena eikä menis heti ku selkäni käännän panemaan sitä vielä ketä rakastan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
En antais anteeksi.
Mistä kuulit asiasta?

yheltä toiselta kaverilta. oli nähny heidät yhdessä kännissä kaupungilla lauantaina, ja sit toinen kaveri kerto ku oli ollu samoilla jatkoilla et oli nähny heidät puuhissa. et luotettavaa tietoa..
ja ku kysyin ystävältä, myönsi itkien asian..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Tottakai, exä on exä vaikket sinä siitä yli olisikaan päässy.

Vapaata riistaa, kun panettaa niin panettaa.

Täysin samaa mieltä. Jos se on exä, niin miten se sinuun vaikuttaa ketä se panee?

no eksä saaki panna ketä lystää, niinhän se teki meidän suhteenki aikana.
mut nyt on kyse mun ystävästä. mun mielestä on kirjoittamaton sääntö, et kavereiden eksiin ei kosketa. ainakaan nyt ku mä oon vielä ihan rikki meidän erosta... luulis et ystävä ois tukena eikä menis heti ku selkäni käännän panemaan sitä vielä ketä rakastan :(

Voi se olla tukena ja silti panna sitä ketä sä rakastat, ihan hölmön homma omia miestä kavereilta vielä eron jälkeenkin. Kasvappas nyt aikuiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mitä pitäis antaa anteeks?
Exä on exä ja sa panna ketä tykkää ja vapaat kaverit saa panna ketä tykkää, kunhan ei oo varattuja ihmisiä. Mä en ymmärrä, mikä on ongelma.

Mun mielestä se nyt on vaan törkeetä. Meidän piti olla kaverin kanssa ku siskokset, ja sit tekee mulle näin vaikka tietää hyvin miten rikki oon jo valmiiks.
meidän kaveripiirissä ainaki kukaan ei toisten eksiin koske.(tai näin ainaki luulin)
ja niinku sanoin jo aiemmin, tilanne ois eri jos mä olisin jo päässy asiasta yli ja kaveri ois vaikka mun kans ottanu puheeks et tykkää mun eksästä, et mitä olisin siitä mieltä.
mut menee mitään mun tunteista välittämättä panemaan sitä, vaikka on muka ollu niin ymmärtäväinen kokoajan..paskat

ette voi ihan rehellisesti sanoa, että teitä ei yhtään kirpasis jos näin kävis teille?
vähän aika sit olisitte eronnu pitkästä suhteesta, ja todella hyvä ystävä lähtis sit heti paneen sitä ukkoa vaikka tietää miten surkeena ite vielä oot?

Exä on exä ja sa panna ketä tykkää ja vapaat kaverit saa panna ketä tykkää, kunhan ei oo varattuja ihmisiä. Mä en ymmärrä, mikä on ongelma.

Mun mielestä se nyt on vaan törkeetä. Meidän piti olla kaverin kanssa ku siskokset, ja sit tekee mulle näin vaikka tietää hyvin miten rikki oon jo valmiiks.
meidän kaveripiirissä ainaki kukaan ei toisten eksiin koske.(tai näin ainaki luulin)
ja niinku sanoin jo aiemmin, tilanne ois eri jos mä olisin jo päässy asiasta yli ja kaveri ois vaikka mun kans ottanu puheeks et tykkää mun eksästä, et mitä olisin siitä mieltä.
mut menee mitään mun tunteista välittämättä panemaan sitä, vaikka on muka ollu niin ymmärtäväinen kokoajan..paskat

Meillä ne hyvät tyypit on kierrätetty keskenään :)
Muutama on jo naimisissa kaveripiirin muiden exien kanssa. Homma toimii mainiosti, aikuisia ihmisiä jne. Jos ei sovi yhteen, niin miksei sitten kaverin kanssa voisi sopia.

Oletko nyt ihan varma että kyse on tykkäämisestä ja pidemmästä jutusta vai olisko kyseessä ollut kuitenkin baarista alkanut juttu kun molempia panetti ja suht tuttu oli siinä sopivasti "tarjolla" ?

Mä en sanonutkaan, että ei sais enää ikinä olla sen kanssa...
mutta eikö tosiystävät mieti vähän toisten tunteita eikä vaan omia halujaan..
jos kerta niin paljon tukena haluaa olla niinku on sanonu.

Yhteistyössä