Antaisiko miehenne anteeksi paremmin...

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
jos olisitte pettäneet naisen kanssa kuin miehen kanssa? Kysyin kerran mieheltäni tätä ja hän vastasi, että luultavasti naisen kanssa hairahdus ei tuntuisi niin pahalta...miehet on omituisia. :whistle:
 
Uskoisin näin kanssa, vaikka yhtälailla pettämistä. Entäs toisin päin jos mies pettäisi miehen kanssa? Täytyy myöntää, että muo se ehkä loukkaisi enemmän kuin, että naisen kanssa.
 
vieras
Nykyinen mieheni on ainut jonka mielestä on sama asia pettää miehen tai naisen kanssa, josta olen itse samaa mieltä.
Olen aikoinaan monelta miespuoliselta ystävältä ja tuttavalta kysellyt, ja naisen kanssa pettäminen, ei toisten mielestä ole edes pettämistä.
 
PahaSilmä
Yhtä vihainen olisi molemmista. Naisen kanssa pettäminen vois olla pahempikin, koska silloin olisin salannut itsestäni suuren asian, jättänyt kertomatta että pitäisin sellaisesta. (en pitäisi)
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Uskoisin näin kanssa, vaikka yhtälailla pettämistä. Entäs toisin päin jos mies pettäisi miehen kanssa? Täytyy myöntää, että muo se ehkä loukkaisi enemmän kuin, että naisen kanssa.
Minua kyllä loukkaisi todella paljon jos mieheni olisi toisen miehen kanssa :(
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
No ei takuulla antaisi. Nykyinen sopimus on, että ei petetä. Millään tavoin, kenenkään kanssa.

Ei äijä ihan ääliö ole.
joo. Näin toki meilläkin, mutta sanoi vaan, että ei tuntuisi niiiiiin pahalta jos se olisi ollut toinen nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Uskoisin näin kanssa, vaikka yhtälailla pettämistä. Entäs toisin päin jos mies pettäisi miehen kanssa? Täytyy myöntää, että muo se ehkä loukkaisi enemmän kuin, että naisen kanssa.
:wave: joo ollaan juteltu niin ihan pettämistä olis miehen mielestä vaikka naisen kanssa suutelisin..

Joo se olis paljon pahempi jos mies miehen kanssa pettäis ,silloin ei enään meen suhdetta vois ehkä pelastaa. uskon niin että ero tulis. Mutta jos naisen kanssa olisin valmis yrittämään. Ehkä ää siksi että mies olis niin kaukana siitä mitä on jos miehen kanssa jotain tekis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Uskoisin näin kanssa, vaikka yhtälailla pettämistä. Entäs toisin päin jos mies pettäisi miehen kanssa? Täytyy myöntää, että muo se ehkä loukkaisi enemmän kuin, että naisen kanssa.
Minua kyllä loukkaisi todella paljon jos mieheni olisi toisen miehen kanssa :(
Mua ei sinänsä loukkais tuo vaan oksettas aivan pirusti ajatus että mun mies ois paneskellu ukon kans :x :x Enkä ilikiäis koskea siihen enää! :$ Hyi äklö..Mutta vastaus tohon kysymykseen,en usko että mies suuttuis niin jos oisin naisen kans pelehtinyt.Mutta jos mies siis ois pettänyt naisen kans,suuttuisin ite sille ja potkisin pihalle ja jos ois pettänyt miehen kans sama juttu mutta mua alkais etomaan koko ukko.. :D
 
Nirppurotta harmaana
Musta tuntuu että miehen ois helpompi hyväksyä pettäminen naisen kanssa... Mikähän siinä muuten on, että miesten mielestä ajatus kahdesta naisesta on jotenkin kaunis, mutta kahdesta miehestä....no.....yök?
 
heh
Miehen mielestä olisi hyvä juttu jos olisin naisen kanssa, hän ei pistäisi vastaan millään tapaa kuulemma päinvastoin. Toisen miehen kanssa olemista taas ei missään nimessä hyväksyisi vaan tulisi ero :D On tuossakin miehenlogiikka.
 
Luulisin että antaisi, mutta toisaalta tosipaikan tullen ei ehkä sittenkään.. Jos mieheni pettäisi miehen kanssa, loukkaantuisin, mutta jos mieheni lähtisi jonkun miehen matkaan pysyvästi, niin minkäs sille voisin? Miehen kanssa kun on vaikea naisen kilpailla..
 

Yhteistyössä