T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja munax:Miksen saisi ehdotella? Kun käyttää fantasia niin silloin on kaikki mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:Alkuperäinen kirjoittaja munax:Miksen saisi ehdotella? Kun käyttää fantasia niin silloin on kaikki mahdollista.
joo eihä tossa mitään pahaa oo. iteki oon varattu ja silti vierasta tekee mieli vaikka kotona onki hyvä hoito. fantasiat ne maustaa elämän.
Alkuperäinen kirjoittaja munax:Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:Alkuperäinen kirjoittaja munax:Miksen saisi ehdotella? Kun käyttää fantasia niin silloin on kaikki mahdollista.
joo eihä tossa mitään pahaa oo. iteki oon varattu ja silti vierasta tekee mieli vaikka kotona onki hyvä hoito. fantasiat ne maustaa elämän.
Ei olekkaan mitään pahaa. Kyllä vierasta tekee mieli vaikka kotonakin saa... Fantasiat pitää olla, ne piristää kummasti.
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:Alkuperäinen kirjoittaja munax:Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:Alkuperäinen kirjoittaja munax:Miksen saisi ehdotella? Kun käyttää fantasia niin silloin on kaikki mahdollista.
Ei olekkaan mitään pahaa. Kyllä vierasta tekee mieli vaikka kotonakin saa... Fantasiat pitää olla, ne piristää kummasti.
no katotaanko mihin tää johtaa? fantasioidaan hetki yhdessä. tääl mä istun väli märkänä ja ny just tarttis sitä nuolijaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:no mehän ollaan vallattu tää keskustelu. mä laitan mun nesteestä märät sormet mun suuhun ja kuvittelen sun kalusi siihen tilalle. oooh!
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:no mehän ollaan vallattu tää keskustelu. mä laitan mun nesteestä märät sormet mun suuhun ja kuvittelen sun kalusi siihen tilalle. oooh!
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:nuole nuole, vie mut taivaaseen. revin hiuksistasi ja levitän sormillani huuleni niin että pääset kaikkialle. tunnet sormissasi kun supistelen nautinnossani. aaaah tulee!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:nousen päällesi ja työnnyt sisääni valtavalla voimalla kosketat minua perältä saakka. ratsastan nauttien, pillustani kuuluu soinnikas litinä ja ääneni voimistuu, huudan nautinnosta. otan kullisi suuhun ja upotan sen kokonaan suuni sisääni vaikka meinaan oksentaa. sisään ja ulos, imen kunnes tunnen että siemennesteesi lähtee liikkeelle, hiljennän, ei vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:nousen päällesi ja työnnyt sisääni valtavalla voimalla kosketat minua perältä saakka. ratsastan nauttien, pillustani kuuluu soinnikas litinä ja ääneni voimistuu, huudan nautinnosta. otan kullisi suuhun ja upotan sen kokonaan suuni sisääni vaikka meinaan oksentaa. sisään ja ulos, imen kunnes tunnen että siemennesteesi lähtee liikkeelle, hiljennän, ei vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja munax:Kiitos mirrix kivasta iltapäivästä oli mukavaa ja housut kiristää kivasti....
Miten olosi nyt on? Ainakin minulla on kuuma![]()
Mun päiväni on nyt loppu ja lähdössä täältä.