antaako nainen nuolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvo m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ainaki mies tulee ihan hulluks ku se tuntee paljaan jalkovälin, eli kaikki trimmatkaa puskanne se kannattaa. Mies nuolee sillo ihan just mist haluutte. Välill sitä itekin vaan koskettelee sitä ku se tuntuu ni sileältä ja ihanalta, kieltämättä se yleensä ajautuu käsityöks. Posliini.

Alkuperäinen kirjoittaja munax:
Miksen saisi ehdotella? Kun käyttää fantasia niin silloin on kaikki mahdollista.

joo eihä tossa mitään pahaa oo. iteki oon varattu ja silti vierasta tekee mieli vaikka kotona onki hyvä hoito. fantasiat ne maustaa elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja mirrix:
Miksen saisi ehdotella? Kun käyttää fantasia niin silloin on kaikki mahdollista.

joo eihä tossa mitään pahaa oo. iteki oon varattu ja silti vierasta tekee mieli vaikka kotona onki hyvä hoito. fantasiat ne maustaa elämän.

Ei olekkaan mitään pahaa. Kyllä vierasta tekee mieli vaikka kotonakin saa... Fantasiat pitää olla, ne piristää kummasti.

Ei olekkaan mitään pahaa. Kyllä vierasta tekee mieli vaikka kotonakin saa... Fantasiat pitää olla, ne piristää kummasti.

no katotaanko mihin tää johtaa? fantasioidaan hetki yhdessä. tääl mä istun väli märkänä ja ny just tarttis sitä nuolijaa.

no katotaanko mihin tää johtaa? fantasioidaan hetki yhdessä. tääl mä istun väli märkänä ja ny just tarttis sitä nuolijaa.

Minä istun taas töissä, hetken ja kiimainen olotila. Huomaan kuinka istut siellä jalat levällään ja hyväilet itsesi. Kiihottavaa nähdä ja kyllä kosteaa pillu maistusi juuri nyt..

no mehän ollaan vallattu tää keskustelu. mä laitan mun nesteestä märät sormet mun suuhun ja kuvittelen sun kalusi siihen tilalle. oooh!

Niin ollan vallattu.. Huomaan kuinka laitat sun kosteat sormet suuhun. Sun kostea pillusi kiiltä kiimasta, tulen sun eteen ja menen polvilleni, levittelet jalkojasi ja minä maistelen sun pillusi. Kieleni leikkii sun huuleis kanssa ja voi miten kiimasta nestettä valuu sinulta ooohh... Sinä väriset oikein...

no mehän ollaan vallattu tää keskustelu. mä laitan mun nesteestä märät sormet mun suuhun ja kuvittelen sun kalusi siihen tilalle. oooh!

Anaelt lisää ja otat päästäni kiinni ja vedät oikein tiukasti kiinni sun pilluun. Välillä työnnän kieleni syvälle sisään ja liikutan sitä sisään ja ulos ooohh... Näykin ja leikin klittan kanssa ja samalla työnnän sormeni sisään. Maistut hyvälle ja kasvoni on aivan kiiltavaät sun kiimaisesta nesteestä. Sinä levittelet rivosti jalkojasi lisää ja nostelet lantiosi minua päin. Hengityksesi kiihtyy...

nuole nuole, vie mut taivaaseen. revin hiuksistasi ja levitän sormillani huuleni niin että pääset kaikkialle. tunnet sormissasi kun supistelen nautinnossani. aaaah tulee!!!

nuole nuole, vie mut taivaaseen. revin hiuksistasi ja levitän sormillani huuleni niin että pääset kaikkialle. tunnet sormissasi kun supistelen nautinnossani. aaaah tulee!!!

Sormeni liukuu pillussa ja nyt sinulla on kahta sormea siellä, pyydät lisää ja saat kaikki neljä sormea ja samalla peukalno hieroo klittasi aaah, miten kiimainen näky. Levittelet pillusi sormilla oikein rivosti. Kiihdytän vauhtini ja pillsuta kuulee litinä kun olet noin kosteaa. Kiihottavaa nähdä kuinka sinä nautit kun vieras mies sinua käyttää...Sinun pillusi oikein sykkii ja alkaa supistelemaan, huudat anna kullia, anna kullia...

nousen päällesi ja työnnyt sisääni valtavalla voimalla kosketat minua perältä saakka. ratsastan nauttien, pillustani kuuluu soinnikas litinä ja ääneni voimistuu, huudan nautinnosta. otan kullisi suuhun ja upotan sen kokonaan suuni sisääni vaikka meinaan oksentaa. sisään ja ulos, imen kunnes tunnen että siemennesteesi lähtee liikkeelle, hiljennän, ei vielä.

nousen päällesi ja työnnyt sisääni valtavalla voimalla kosketat minua perältä saakka. ratsastan nauttien, pillustani kuuluu soinnikas litinä ja ääneni voimistuu, huudan nautinnosta. otan kullisi suuhun ja upotan sen kokonaan suuni sisääni vaikka meinaan oksentaa. sisään ja ulos, imen kunnes tunnen että siemennesteesi lähtee liikkeelle, hiljennän, ei vielä.

Miten ihana kun olet noin villi. Nouset päälleni istumaan ja minä työnnän kova kullini sisään oooh. Aloitat ratsastaa päälleni ja pillustasi kuuluu ihan litinä, puristan samalla sun pyllyä ja kun ratsastat päälleni sun rinnat keinuu samssa tahdissa, sinä huudat nautinnosta kun saat vieran miehen kulli ja sanot lisää kulli, työnnä oikein pohjan asti Aaah! Vaihdetaan asentoa ja nopeasti otatkin kovan kullini suuhun aaah, se menee syvälle ja vaikka pyydänkin ottamaan rauhallisesti niin vaan jatkat rivosti. Se on niin syvällä ja liikutan sitä sisään ja ulos. Tunnet kuinka kullini alkaa paisua ja tiedät että kohta laukean ja hiljennät hetken...

Räjähditkö jo ;)

Kiitos mirrix kivasta iltapäivästä oli mukavaa ja housut kiristää kivasti....
Miten olosi nyt on? Ainakin minulla on kuuma ;)
Mun päiväni on nyt loppu ja lähdössä täältä.

Kiitos mirrix kivasta iltapäivästä oli mukavaa ja housut kiristää kivasti....
Miten olosi nyt on? Ainakin minulla on kuuma ;)
Mun päiväni on nyt loppu ja lähdössä täältä.

KIITOS ittelles! Sorry ett jäi vähä kesken, mutt ukko tuli töistä ja siinähä sitä sitt vähä paukuteltiin. olin niiiin kiimassa ett, toisaalta se ei mull oo mitään uutta, taitaa olla jokapäiväistä. siirry keskustelemaan fantasia osastoon jos enää kiinnostaa.