harmaana..
No minä uskon ainakin että täyttä totta, mun anopilta vois kuvitella tälläisen nimittäin myös luonnistuvan..Alkuperäinen kirjoittaja x:Olenko ainoa joka uskoo tämän olevan provo!
No minä uskon ainakin että täyttä totta, mun anopilta vois kuvitella tälläisen nimittäin myös luonnistuvan..Alkuperäinen kirjoittaja x:Olenko ainoa joka uskoo tämän olevan provo!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana..:No minä uskon ainakin että täyttä totta, mun anopilta vois kuvitella tälläisen nimittäin myös luonnistuvan..Alkuperäinen kirjoittaja x:Olenko ainoa joka uskoo tämän olevan provo!
Sitä tais pelottaa ja hävettää. Minä en antaisi anopin nähdä lasta ennen kuin olisi pyytänyt anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:Nii juu ja paikalle hän tuli vasta klo11.20. Kauppareissu vähän venähti! Ja itse sopi sen klo 10 ajan!!
en ikimaailmassa jättäisi lasta tuolla tavalla vahtimatta pihalle! toivottavasti anopin teko saa sinut ymmärtämään, miten vakavalla asialla olet tähän saakka leikkinytAlkuperäinen kirjoittaja huijuijui kun te uskallatte luottaa - ei kannata:Miten te uskallatte jättää vauvat yksin ulos. Kuka tahansa voi tulla ja kaapata!
Ja läheiset ne vasta ankarammat tuomiot ansaitsisivat. Niinku tämä insuliinimyrkyttäjämurhaajahoitsukin, yritti tappaa sukulaisvauvansa, 8 kk ikäisen pojan.
aphan kertoi jo aikaisemmin että on ovi ja ikkuna auki ja käy katsomassa vartin välein..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ikimaailmassa jättäisi lasta tuolla tavalla vahtimatta pihalle! toivottavasti anopin teko saa sinut ymmärtämään, miten vakavalla asialla olet tähän saakka leikkinyt