anoppini kaappasi vauvani vaunuineen!!

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
Miniä
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana..:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Olenko ainoa joka uskoo tämän olevan provo!
No minä uskon ainakin että täyttä totta, mun anopilta vois kuvitella tälläisen nimittäin myös luonnistuvan..

Peesi! Minun anoppini (asuu noin 200 metrin päässä) voisi hyvinkin tehdä tuollaisen tempauksen. Sen jälkeen tosin siellä saunan takana olisi vähän ahtaanpaa.
 
Sanot suoraan hänelle vaa ettei hän ilman sinun lupaasi ole lapsesi kanssa taikka ota ilman lupaa. Siihen et tarvitse enempiä puolustuksia, kun sinunhan lapsi on!!Ja kyllä antaisin edelleen tavata lasta, mutta nyt on hyvä paikka sopia pelisäännöt, jollei suostu niin sitten ei saa tavata. Ja miehesi kuuluu olla puolellasi...
 
:eek: Todella törkeästi anopilta!!

Mä en tiedä mitä tekisin vastaavassa tilanteessa. Toisaalta olisin myös jotenkin nolo että noin on päässyt käymään ja joku todella voi viedä vaunut pihasta minun tietämättäni. MItään rikosilmoitusta en nostaisi, luulen että tuo perhepalaveri on aikuiselle ihmiselle jo tarpeeksi kova ja nöyryyttävä rangaistus.
 
poikatyttö
No huh. :eek:
Luulen että vastaavassa tilanteessa harkitsisin vakavasti rikosilmoituksen tekemistä, ainakin voisi ottaa yhteyttä poliisiin että tapaus menisi sinne tietoon ja että mahdollisesti jututtaisivat anoppia. Voihan sen varsinaisen rikosilmoituksen silti jättää tekemättä.

Enkä antaisi tavata lasta pitkään aikaan. Myöhemminkin vaan valvottuna.

Tosin mahdotonta se on sanoa miten sitten itse toimisi tuollaisessa tilanteessa.

Voimia.
 
mä olisin varmaan vihoissani käyny samoin tein avautumassa sille anopille ihan kunnolla hyvä etten olis päälle käynyu. jootosi rakentavaa mutta tollasen tilanteen lauettua huh huh ei olis mitää asiaa pariin kuukauteen tolla mummolla meidän kotiin.
 
Järkyttävää! Mä haluan tietää mitä palaverissa tapahtui.. Joltain 6-vuotiailta vielä vois odottaa tollasta käytöstä, mutta että aikuinen ihminen, äiti itsekin.. Ei taida olla kaikki ruuvit tallella. :headwall:
 
lily-carmilla
minuakin kiinnostaisi miten palaveri meni.. :) vai oliko sittenkin provo ?! miun tytteli nukkuu joskus parvekkella ja sanoin miehelle että onneksi on toinen kerros, ensimmäisessä pelkäisin jatkuvasti että joku vie vauvan.. liikaa csi:ta :)
 
huolestunut
Nonii, tänne olikin tullut kiitettävästi viestiä poissaollessani. Juuri päästiin takaisin sieltä anoppilasta. Tiivistettynä: anoppi ymmärtää asian vääryyden, mutta on silti sitä mieltä, että hänen kuuluu nähdä poikaa ENEMMÄN kuin aikaisemmin!! ENEMMÄN! Ilmoitimme ykskantaan, että nyt kuule rauhoitutaan ja pidetään hetki etäisyyttä ja mietitään sitten myöhemmin uudestaan tilannetta. Kovin tuohtunut tuo oli. Ihan kuin MINÄ tekisin jotain väärin, riistäisin pojanpoikansa siltä tms.. hoh hoh! Tulen illalla tänne vielä takaisin, mutta meillä on kahdelta ystäväni yo-juhlat. Joten anteeksi kun tämä jää lyhyeksi tällä erää!! Olen illalla sitten paikalla!
 
huijuijui kun te uskallatte luottaa - ei kannata
Miten te uskallatte jättää vauvat yksin ulos. Kuka tahansa voi tulla ja kaapata!

Ja läheiset ne vasta ankarammat tuomiot ansaitsisivat. Niinku tämä insuliinimyrkyttäjämurhaajahoitsukin, yritti tappaa sukulaisvauvansa, 8 kk ikäisen pojan.
 
Milla
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Nii juu ja paikalle hän tuli vasta klo11.20. Kauppareissu vähän venähti! Ja itse sopi sen klo 10 ajan!!
Sitä tais pelottaa ja hävettää. Minä en antaisi anopin nähdä lasta ennen kuin olisi pyytänyt anteeksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huijuijui kun te uskallatte luottaa - ei kannata:
Miten te uskallatte jättää vauvat yksin ulos. Kuka tahansa voi tulla ja kaapata!

Ja läheiset ne vasta ankarammat tuomiot ansaitsisivat. Niinku tämä insuliinimyrkyttäjämurhaajahoitsukin, yritti tappaa sukulaisvauvansa, 8 kk ikäisen pojan.
en ikimaailmassa jättäisi lasta tuolla tavalla vahtimatta pihalle! toivottavasti anopin teko saa sinut ymmärtämään, miten vakavalla asialla olet tähän saakka leikkinyt
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ikimaailmassa jättäisi lasta tuolla tavalla vahtimatta pihalle! toivottavasti anopin teko saa sinut ymmärtämään, miten vakavalla asialla olet tähän saakka leikkinyt
aphan kertoi jo aikaisemmin että on ovi ja ikkuna auki ja käy katsomassa vartin välein..
 
anu
on anoppis tainnut nyt toimia sen enempi ajattelematta.. minusta tuo et on ollut perhepalaveria ja asiasta on tehty julkinen, on riittävä rangaistus.. ja ehdottomasti sen painottaminen, ettei lasta saa ottaa ilman lupaa..
Anopilta anteeksi pyynnön paikka, mut en näe mitään "syytä" rikosilmoitukseen!
 
Ei kai tällästä voi oikeasti tapahtua! Miten et huomannut että joku kävi teidän pihassa ja vei vaunut? Ei ne nyt ihan äänettömästi lähde. Nyt heti kauppaan ostamaan itkuhälytintä ja sit anoppilaan juttelemaan.
 

Yhteistyössä