H
harmaana..
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja x:Olenko ainoa joka uskoo tämän olevan provo!
No minä uskon ainakin että täyttä totta, mun anopilta vois kuvitella tälläisen nimittäin myös luonnistuvan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Olenko ainoa joka uskoo tämän olevan provo!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana..:Alkuperäinen kirjoittaja x:Olenko ainoa joka uskoo tämän olevan provo!
No minä uskon ainakin että täyttä totta, mun anopilta vois kuvitella tälläisen nimittäin myös luonnistuvan..
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:Nii juu ja paikalle hän tuli vasta klo11.20. Kauppareissu vähän venähti! Ja itse sopi sen klo 10 ajan!!
Alkuperäinen kirjoittaja huijuijui kun te uskallatte luottaa - ei kannata:Miten te uskallatte jättää vauvat yksin ulos. Kuka tahansa voi tulla ja kaapata!
Ja läheiset ne vasta ankarammat tuomiot ansaitsisivat. Niinku tämä insuliinimyrkyttäjämurhaajahoitsukin, yritti tappaa sukulaisvauvansa, 8 kk ikäisen pojan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ikimaailmassa jättäisi lasta tuolla tavalla vahtimatta pihalle! toivottavasti anopin teko saa sinut ymmärtämään, miten vakavalla asialla olet tähän saakka leikkinyt