Anoppi tuli meidän kanssa saunaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "henna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"henna"

Vieras
Anoppi on käymässä meillä ja eilen tuli sit meidän kanssa saunaan.

Olin ihan ihmeessä kun mun mies käski senkin tulla mukaan.

Ottaako muut anopit, appiukot mukaan saunaan?

Me käydään joskus anopilla saunassa, mutta ei se yritäkään änkeä mukaan, sanoo että menkää te keskenään. Siis käydäänhän uimahallissakin yhteisessä saunassa, mutta ehkä eri asia..

Meillä yritti anoppi kerran tulla ihan väkisin ja miehen piti saunanlauteilta äkäisesti huutaa, että mene helvettiin kun me saunotaan. Ja sauna vielä niin pieni että oltais oltu ihan sumpussa kaikki kolme siellä lauteilla.

No ei musta oo ihme jos mä käyn anopin kans saunassa. mut mieheni ei kyl silloin ole mukana. Ja taas mieheni käy minun isäni eli appiukonsa kanssa saunassa. Eikö siinä ole kyl mitään outoa

yök,oliko sun miehesikin siis saunassa.ihanaa aikuinen poika ja äiti yhdessä saunassa.inhottaa että ei ees kysytä tollasta että saako tulla ja onko miten toisilla tapana käydä muittenkin kuin perheenjäsenten kesken.en huolisi anoppia kanssani saunaan.

En usko, että anoppini suostuisi sekasaunaan. Tai siis saunaan aikuisen poikansa kanssa. Liioin oma äitini ei ikinä lähtisi vävynsä kanssa saunaan. Mieheni saunoo kyllä isäni kanssa.

Itse olen luistanut jokaisesta sanunareissusta anopin kanssa (jouluisi joutuisi anopin ja kälyjen kanssa) milloin menkkojen ja milloin pahan ihottuman takia. En oikein halua pullukkana mennä sellaisten kuikeloiden kanssa ja muutenkin koen heidät aika kylminä tyyppeinä. Itselleni on kynnys saunoa naispuolisten ystävienkään kanssa.

Tiedän perheitä, joissa aikuiset lapset saunovat vanhempiensa kanssa ja aikuiset vieraat käyvät saunomassa isäntäväen kanssa koko porukalla. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä vaikka itse olenkin tottunut sukupuolijaotteluun ja pariskunnittain saunomiseen. Jos siis kaikille osapuolille tuo menettely sopii, niin mikäs siinä. Jos minun anoppini haluaisi saunoa minun ja mieheni kanssa, niin minun puolestani saisi tulla. Olen tosin aika varma, että mieheni ei asiasta innostuisi ja tiedän, ettei anoppini moista ehdottaisi. Itse voisin saunoa isäni ja appiukkoni kanssa, mutta kyllä se tottumattomana varmaan aluksi hieman oudolta tuntuisi.

Ajattele asiaa niin, että voit olla rennosti uikkari päällä tuttujen ja tuntemattomienkin edessä. Uikkari ei kuitenkaan peitä kovin paljoa, varsinkaan bikinit. Ei normaalit aikuiset ihmiset yleensä saunomistilantessa kiinnitä juurikaan huomiota toisen kroppaan ja jos kiinnittääkin, niin melkein yhtä paljon näkyy uikkari päällä. Ei alastomuudessa ole mitään perverssiä ja saunomisessa on kyse peseytymisestä ja rennosta yhdessäolosta löylyttelyn merkeissä.

Tiedän perheitä, joissa aikuiset lapset saunovat vanhempiensa kanssa ja aikuiset vieraat käyvät saunomassa isäntäväen kanssa koko porukalla. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä vaikka itse olenkin tottunut sukupuolijaotteluun ja pariskunnittain saunomiseen. Jos siis kaikille osapuolille tuo menettely sopii, niin mikäs siinä. Jos minun anoppini haluaisi saunoa minun ja mieheni kanssa, niin minun puolestani saisi tulla. Olen tosin aika varma, että mieheni ei asiasta innostuisi ja tiedän, ettei anoppini moista ehdottaisi. Itse voisin saunoa isäni ja appiukkoni kanssa, mutta kyllä se tottumattomana varmaan aluksi hieman oudolta tuntuisi.

Ajattele asiaa niin, että voit olla rennosti uikkari päällä tuttujen ja tuntemattomienkin edessä. Uikkari ei kuitenkaan peitä kovin paljoa, varsinkaan bikinit. Ei normaalit aikuiset ihmiset yleensä saunomistilantessa kiinnitä juurikaan huomiota toisen kroppaan ja jos kiinnittääkin, niin melkein yhtä paljon näkyy uikkari päällä. Ei alastomuudessa ole mitään perverssiä ja saunomisessa on kyse peseytymisestä ja rennosta yhdessäolosta löylyttelyn merkeissä.
peesi tähän

totta kai, onko laitaa saunottaa vierasta yksinään? Jos haluatte ehdoin tahdoin saunoa perheenä, niin anoppi mukaan. appi eri asia, turha järjestää sille liikaa miielikuvia miniästä ilkosillaan.

macy grayn kanssa.ihan varmasti aikuiset katsovat miltä toinen näyttää alasti,joillakin eri sukupuolenedustajilla (jotka ei sukua) voi varmasti olla kaksimielisiäkin ajatuksia mielessä..

Me kyllä saunotaan koko porukka yhdessä siis minä, mies ja anoppi sekä appiukko. Käyvät niin harvoin meillä, kun asuvat kaukana. Meillä on iso sauna, sinne mahtuu. Viimeksi käytiin vielä lumessa kierimässä ilkosillamme koko porukka. Mahtoi olla naapureilla ihmeteltävää =)

Alkuperäinen kirjoittaja EN SAMAA MIELTÄ;23307530:
macy grayn kanssa.ihan varmasti aikuiset katsovat miltä toinen näyttää alasti,joillakin eri sukupuolenedustajilla (jotka ei sukua) voi varmasti olla kaksimielisiäkin ajatuksia mielessä..

:D Ai että anoppi himoitsisi poikaansa tai appiukko tytärtänsä? :D Jos appi himoitsee miniäänsä tai anoppi tyttärensä miestä, niin sillehän ei voi mitään. Väitäisin kuitenkin, ettei sinne yhteissaunaan sen vuoksi mennä. Minä ainakin ajattelen mieheni perhettä omana perheenäni ja olen anopilleni kuin toinen tytär, ehkä apellekin.

Tiedätkö, samaa sukupuoltakin olevat voivat katsoa "sillä silmällä". Mitäs siitä sanot? ;)

Onko sauna oikeasti joillekin paikka tirkistellä ja saada seksuaalisia virikkeitä? Harrastaako jotkut pariskunnat joka kerta saunoessaan seksiä, kun seksuaalisuus niin tiiviisti saunomiseen liitetään ja sitä pidetään intiiminä tapahtumana?

Muokkaan:
Ai anteeksi! Olitkin kirjoittanut (ei sukua). Anoppi ja appihan ei varsinaisesti ole sukua, kun ovat sitä avio-/avoliiton kautta. Miten sukulaisuussuhde ylipäätään vaikuttaa siihen miten toista ihmistä katsoo? Tuttavapiirissäni on parikin pariskuntaa, jotka ovat serkuksia eli sukulaisia ja silti romanttisesti (ja seksuaalisesti) toisistaan viehtyneitä. Joillakin puolestaan on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, joita ei ole koskaan katsonut "sillä silmällä" eikä ajatellut seksuaalisesti.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mie käyn anopin kans saunassa,mies ei kyllä oo silloin mukana,eikä appiukko.:D

Kyllä mä voisin anoppini kanssa saunoa... Ja antaisin miehenikin saunoa appensa kanssa. Mut en enää menis miesten kanssa saunaan, muuta kuin omaan perheeseen kuuluvien.

siis tottakai sukulasetkin voivat viehtyä toisistaan tai vaikka samaa sukupuolta olevatkin,mutta noin niinkuin prosentuaalisesti isompi joukko ei varmaan näitä ole.En tarkoittanut myöskään sitä että anoppi/appi viehtyisi susta/miehestä,mutta noin niinkuin yleensä sekasaunassa. ja jos mä menisin anoppini kanssa saunaan niin varmasti tulisi katsottua tahtomattaan minkälainen on vaikka ei mua edes oikeesti kiinosta.

Olen niin ujo vai miksi sitä haluaa kutsua,mutta mä ajattelen niin että mun alastomuus ei kuulu muille kuin itselleni/miehelle (lapsille) ja sitä en halua jakaa muitten kanssa.

jos mieheni menisi anopin kanssa saunaan nyt kun ollaan yhdessä niin...en tiedä mutta oksettaisi suunnattomasti ja ällöttäisi.

Kyllä minä voin mennä anoppini kanssa saunaan ja olen saunonutkin hänen kanssaan monet kerrat. Mitä ihmeellistä siinä on? Appiukon kanssa en menisi saunaan. Niinkuin en muittenkaan miesten. (paitsi jos ollaan jossain bilettämässä niin sit meillä voi olla kavereiden kanssa sekasauna, uikkarit päällä)

Yhteistyössä