Anoppi osti pojalle

jahas
Alkuperäinen kirjoittaja Selitys:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnukka:
Tuo "erikoinen väri" on ollut jo aika kauan muotia haalareissa :)
Sitä on Remun lisäksi ainakin Reimalla ja Jonathanilla, ja halpishaalareissa.
Mutta asiaan: miksi on tyttömäistä, jos poika sanoo että ihana haalari? :eek:

Etkö tajua: mies ei koskaan käytä sanaa 'ihana'... ellei sitten satu olemaan homo.
No kyllä meidän tosimies vaan käyttää kyseistä sanaa.
 
No meilläkin asustelee tuommoinen homopoika 2v3kk :D Hakee siskonsa mekkoja ja huutaa ihana! Ja jos näkee jossain rattaat niin sanoo niistäkin ihanat rattaat :) Ehkä ne kuitenkin matkii vanhempiansa ja ihana on hyvä sana kivalle vaatteelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Minkä ikäinen poika nyt on? Mun mielestäni tuo kuulostaa vain tosi söpöltä käytökseltä. Anoppikin varmaan ilahtui, kun tuli noin suoraa palautetta siitä, että haalari on mieleinen. :)
Äh, anoppi hätisteli posi koneelta. :D Poitsu on neljä. :heart: Varmaan anoppi ilahtui. :)
Muuten, piti sanoa etten vielä tiedä kehunko sitä välisarjan avioliittoa, on vasta niin alussa. Mutta Irvinigilta mun mielestä paras on Leski uoden verran.
 
Lapseensa 200000 % tyytyväinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi kuinka:
Mistä lähtien tummanruskea on ollut "tyttöjen väri".
Ääh. ei väristä ollut kyse. JA mitä ilmeisemmin ilmaisin itseni huonosti. Antaa olla. :)

Onneksi et ole minun poikani äiti. Minun poikani itkee joskus ja minä halaan häntä usein. Minä keskustelen vakavista asioista hänen kanssaan. Poikani ei ole koskaan ollut aggressiivinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapseensa 200000 % tyytyväinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi kuinka:
Mistä lähtien tummanruskea on ollut "tyttöjen väri".
Ääh. ei väristä ollut kyse. JA mitä ilmeisemmin ilmaisin itseni huonosti. Antaa olla. :)

Onneksi et ole minun poikani äiti. Minun poikani itkee joskus ja minä halaan häntä usein. Minä keskustelen vakavista asioista hänen kanssaan. Poikani ei ole koskaan ollut aggressiivinen.
Juu, onneks en ole poikasi äiti. Saattais olla ika hassu tilanne. :D
 
No mun likka ei ole mikään kovin prinsessamainen. Saattaa kyllä olla prinsessamekko päällä, mutta samalla karjuu ja leikkii leijonaa :whistle: Heppavaihe on nyt menossa, mutta kyllä likasta huomaa että kaikki hoitokaverit on poikia.
 

Yhteistyössä