Minkä ikäinen poika nyt on? Mun mielestäni tuo kuulostaa vain tosi söpöltä käytökseltä. Anoppikin varmaan ilahtui, kun tuli noin suoraa palautetta siitä, että haalari on mieleinen.
No kyllä meidän tosimies vaan käyttää kyseistä sanaa.Alkuperäinen kirjoittaja Selitys:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnukka:Tuo "erikoinen väri" on ollut jo aika kauan muotia haalareissa
Sitä on Remun lisäksi ainakin Reimalla ja Jonathanilla, ja halpishaalareissa.
Mutta asiaan: miksi on tyttömäistä, jos poika sanoo että ihana haalari?
Etkö tajua: mies ei koskaan käytä sanaa 'ihana'... ellei sitten satu olemaan homo.
Äh, anoppi hätisteli posi koneelta. Poitsu on neljä. :heart: Varmaan anoppi ilahtui.Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Minkä ikäinen poika nyt on? Mun mielestäni tuo kuulostaa vain tosi söpöltä käytökseltä. Anoppikin varmaan ilahtui, kun tuli noin suoraa palautetta siitä, että haalari on mieleinen.
Ääh. ei väristä ollut kyse. JA mitä ilmeisemmin ilmaisin itseni huonosti. Antaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi kuinka:Mistä lähtien tummanruskea on ollut "tyttöjen väri".
:heart: voi toista =)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No meillä tänään poika 5v. kieriskeli satiinilakanoissa.
"Aah...minä niin lakastan silkkiä"
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ääh. ei väristä ollut kyse. JA mitä ilmeisemmin ilmaisin itseni huonosti. Antaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi kuinka:Mistä lähtien tummanruskea on ollut "tyttöjen väri".
Juu, onneks en ole poikasi äiti. Saattais olla ika hassu tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja Lapseensa 200000 % tyytyväinen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ääh. ei väristä ollut kyse. JA mitä ilmeisemmin ilmaisin itseni huonosti. Antaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi kuinka:Mistä lähtien tummanruskea on ollut "tyttöjen väri".
Onneksi et ole minun poikani äiti. Minun poikani itkee joskus ja minä halaan häntä usein. Minä keskustelen vakavista asioista hänen kanssaan. Poikani ei ole koskaan ollut aggressiivinen.