Anoppi kysyi suoraan että ettekai te enää enempää lapsia tee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolme lasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ei ehkä mitään, mutta mitähän siitä tarvii herneet vetää nenään jos anoppi noin sattuu kysymään?

No en oo vetänytkää herneitä nenään, lähinnä huvittaa tuo kysymys. Ihan kuin oltais jotain teinejä...

pelkää varmaan että joutuu hoitaan liian montaa lastenlasta... No, älä välitä! Mäkin oon saanu ihme kommentteja sen jälkeen, kun kerroin että kolmas ois tulossa (valitettavasti sain vaan keskenmenon :()

pelkää varmaan että joutuu hoitaan liian montaa lastenlasta... No, älä välitä! Mäkin oon saanu ihme kommentteja sen jälkeen, kun kerroin että kolmas ois tulossa (valitettavasti sain vaan keskenmenon :()

Ei lapsia: "Noh, millois aattelitte perheenlisäystä"
1 Lapsi: "Noh, millois ajattelitte pikkusisarusta"
2 Lasta: "Taitaa teidän perhe olla koossa, vaiko vielä yritätte tyttöä"
3 Lasta: "Noh nyt ei sitten kai enempää tuu"
4 Lasta ja enemmän: porukka hiljenee ja miettii kauhuissaan itse, että eikö nyt jo riitä prkl!

Eikös se näin ole?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
jos se on joutunut hoitaan edelliset

Ei oo tarvinnu hoitaa. Meillä periaate että lapsia ei anneta kenenkää hoitoon kuin pakon sanelemana. Lisäksi välimatkaa meidän ja anopin välillä 400km joten ei onnistu siitäkään syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei oo tarvinnu hoitaa. Meillä periaate että lapsia ei anneta kenenkää hoitoon kuin pakon sanelemana. Lisäksi välimatkaa meidän ja anopin välillä 400km joten ei onnistu siitäkään syystä.

Jos se vaikka siks pelkää sun ja miehen jaksamisen puolesta, kun on tukiverkot noin kaukana.

Jos se vaikka siks pelkää sun ja miehen jaksamisen puolesta, kun on tukiverkot noin kaukana.

Meillä on kyllä tukiverkot tässä samassa kaupungissa kun mun perhe ja suku asuu täällä, että ei oo anopista kiinni.

Ei ehkä mitään, mutta mitähän siitä tarvii herneet vetää nenään jos anoppi noin sattuu kysymään?

Järjellä varustettu aikuinen ihminen ymmärtää olla puuttumatta toisten ihmisten elämiseen ja valintoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Kuinka monta lasta teillä nyt on?

3. Ja enempää ei tuu.

No voithan näin hellepäivän iloksi pikkuisen järkyttää anoppia ja kerro, että vauva on tuloillaan.

Tulee vipinää anopinkin elämään. Voihan sitä sitten myöhemmin korjata jos anoppi jotain siitä kysyy, että hups tulkittiin raskaustestiä väärin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa minä mietin :D

Just ennemmin laitoin että ei oo tarvinnu hoitaa kun asuu monen sadan kilsan päässä ja vaikka asuiski vieressä nii ei tarvis sittenkää. Haluan ite hoitaa omat lapseni ja hoidossa ovat olleet vain kun on ollut ihan pakko eli ei olla pystytty sumplia menoja niin että jompikumpi hoitaa heitä.

Kuinka monta lasta teillä nyt on?

3. Ja enempää ei tuu.

No voithan näin hellepäivän iloksi pikkuisen järkyttää anoppia ja kerro, että vauva on tuloillaan.

Tulee vipinää anopinkin elämään. Voihan sitä sitten myöhemmin korjata jos anoppi jotain siitä kysyy, että hups tulkittiin raskaustestiä väärin

Mä aattelin että alan vihjailla kiusallani kaksosista :D

Yhteistyössä