Anoppi kyselee kylään mutta ei itse tule käymään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ärsyttää kun anoppi on sellainen että minua kyselee kolmen lapsen kans käymään monta kertaa viikossa, mutta ei itse tule meille juuri koskaan.
Välimatkaa on 8km, luulis yhden aikuisen nopeammin tuon kulkevan kuin mitä itse kolmen pienen lapsen kans. Eikä ymmärrä vaikka oon monesti kertonut että vauvalla on tietty rytmi, ei voi aina lähteä kun huvittaa kylään. Lisäksi vauva vierastaakin ja väsyy kyläilystä. Kerran viikossa pyritään käymään kuitenkin.
Sitten jos tartten apua lasten kanssa että voisin vaikka tehdä kunnon siivoja, pitäis isommat lapset viedä heille ja sitten ajaa kotia siivoomaan vauvan kanssa. Helpompaa olisi jos tulis meille ja veis vauvaa vaunulenkille yms. mut ei. Käy meillä ja viipyy 1-2h. Kahvit pitää kaataa valmiiks kuppiin ja sitten kun mä oon heillä, ei tarjota mitään, oletetaan et haen kupin itte ja tyyliin kaivan ruokaa kaapista jos haluan jotakin.Muita kyllä passaa, esim. omia tyttäriään ja poikiaan.
No, pieniä asioita jotka ärsyttää, anoppi on kuitenkin suht ok...Onko muilla vastaavaa?

juu eipä meilläkään anoppi juuri kylässä käy...joulun alla tuomassa joululahjoja, ja synttäreiden tienoilla syntymäpäivä lahjat siis lapsille..
appi ei ole käynyt meillä koskaan kylässä, eikä aio käydäkkään, mutta mieluusti ottaa vastaan omaan kotiinsa.

Yhteistyössä