T
terkkui tutuille
Vieras
Meillä on tuo anoppi tullut joka vuosi joulua viettämään meidän kotiimme.
Anoppi on ihmisenä ihan mukava mitä nyt välillä puhuu hassuja
Mutta anopin tietyt tavat,
ne saa minut suorastaan raivon partaalle
Nyt sitten ongelma on sellainen kun anoppi on kipeä
Hän on kärsinyt koko syksyn milloin mistäkin flunssasta ja kuumeesta
Ja oikeasti on ollut vain vajaan viikon terve kun taas joku pöpö iskee anoppiin
No nyt anoppi kuitenkin on meille tulossa jouluksi
(joo itse kutsuimme silloin jo viimevuonna ja tämä meillä kyllä perinnekin)
Mutta kun ihminen ei tajua jos on kipeä että pysyy omassa kodissaan.
Vaan kun onhan joulu ja jouluna ollaan ja pidetään koko suku yhtä.
Kyllä hän jaksaa tulla meille jouluksi.
Koetin siinä selittää että kyse on nyt enemmänkin siitä ettei anoppi kulta tartuta meitä flunssaan.
(tämäkin yhtenä vuonna koettu ja se tauti pysyikin meillä sen 2kk)
Jos anoppi olisikin jo nyt terve ja kerkeisi kuntoutua jouluksi niin ongelmaa ei olisi mutta vielä eilenkin hän makoili kotonaan kovassa kuumeessa ja valitti oloaan ja samaan aikaan sanoi kun huomenna on taas jo menossa milloin mihinkin
Kuulemma kyllästyttää niin kotona yksin olokin kun jatkuvasti kipeenä.
Juu,tajuanhan minä sen mutta kun ei se anoppi parane jos lentelee pitkin kyliä kipeänä tai puolikuntoisena.
Jatkuvasti anoppi saa uutta bioottikuuria kuurin perään ja ei tehoa
Nyt anoppi vaan jo hehkuttaa tuosta joulusta
Ollaan vihjailtu kuinka ehkä hänen nyt kannattaa pysytellä kotona ja kuinka kuitenkin on vuodessa muitakin päiviä kuin joulu ja me voisimme tulla sitten anoppilaan kun hän on terve jotta ei tulisi jälkitautia.
Vaan kun hän on tottunut meille tulemaan niin ei kuulemma pikku flunssa haittaa
Sanottakoot että anoppihan tuli meille siis yhtenä jouluna kipeänä,
tai kuten itse kertoi puhelimessa "pikku nuhaa" tämä vain on ja kyllä minä tulen teille.
Tämä pikku nuha tarkoitti suomeksi kovaa yskää kuumetta ja vieläpä kun saapui meille kuulemma yskänlääke vaan on niin pahaa että oksetti.
Noh, me sitten saatiin oksutauti, ja kunnon flunssa joka pasautti niin minulla kuin lapsillammekin korvaulehduksetkin :/ Ja mieskin sai kovan kuumeen.
Tuon joulun jälkeen me huolehdimme että anoppi meni taas lääkäriin ja kauhkoputekentulehdushan se silloin mokoma oli
Kaipa se on alettava katselemaan äkkilähtöä jouluksi ihan mihin vain, että on joku kongreettinen "syy" ettei anoppi nyt meille kipeänä/puolikuntoisena voi tulla.
Anoppi on ihmisenä ihan mukava mitä nyt välillä puhuu hassuja
Mutta anopin tietyt tavat,
ne saa minut suorastaan raivon partaalle
Nyt sitten ongelma on sellainen kun anoppi on kipeä
Hän on kärsinyt koko syksyn milloin mistäkin flunssasta ja kuumeesta
Ja oikeasti on ollut vain vajaan viikon terve kun taas joku pöpö iskee anoppiin
No nyt anoppi kuitenkin on meille tulossa jouluksi
(joo itse kutsuimme silloin jo viimevuonna ja tämä meillä kyllä perinnekin)
Mutta kun ihminen ei tajua jos on kipeä että pysyy omassa kodissaan.
Vaan kun onhan joulu ja jouluna ollaan ja pidetään koko suku yhtä.
Kyllä hän jaksaa tulla meille jouluksi.
Koetin siinä selittää että kyse on nyt enemmänkin siitä ettei anoppi kulta tartuta meitä flunssaan.
(tämäkin yhtenä vuonna koettu ja se tauti pysyikin meillä sen 2kk)
Jos anoppi olisikin jo nyt terve ja kerkeisi kuntoutua jouluksi niin ongelmaa ei olisi mutta vielä eilenkin hän makoili kotonaan kovassa kuumeessa ja valitti oloaan ja samaan aikaan sanoi kun huomenna on taas jo menossa milloin mihinkin
Kuulemma kyllästyttää niin kotona yksin olokin kun jatkuvasti kipeenä.
Juu,tajuanhan minä sen mutta kun ei se anoppi parane jos lentelee pitkin kyliä kipeänä tai puolikuntoisena.
Jatkuvasti anoppi saa uutta bioottikuuria kuurin perään ja ei tehoa
Nyt anoppi vaan jo hehkuttaa tuosta joulusta
Ollaan vihjailtu kuinka ehkä hänen nyt kannattaa pysytellä kotona ja kuinka kuitenkin on vuodessa muitakin päiviä kuin joulu ja me voisimme tulla sitten anoppilaan kun hän on terve jotta ei tulisi jälkitautia.
Vaan kun hän on tottunut meille tulemaan niin ei kuulemma pikku flunssa haittaa
Sanottakoot että anoppihan tuli meille siis yhtenä jouluna kipeänä,
tai kuten itse kertoi puhelimessa "pikku nuhaa" tämä vain on ja kyllä minä tulen teille.
Tämä pikku nuha tarkoitti suomeksi kovaa yskää kuumetta ja vieläpä kun saapui meille kuulemma yskänlääke vaan on niin pahaa että oksetti.
Noh, me sitten saatiin oksutauti, ja kunnon flunssa joka pasautti niin minulla kuin lapsillammekin korvaulehduksetkin :/ Ja mieskin sai kovan kuumeen.
Tuon joulun jälkeen me huolehdimme että anoppi meni taas lääkäriin ja kauhkoputekentulehdushan se silloin mokoma oli
Kaipa se on alettava katselemaan äkkilähtöä jouluksi ihan mihin vain, että on joku kongreettinen "syy" ettei anoppi nyt meille kipeänä/puolikuntoisena voi tulla.