Anopista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Nyt en tiedä mitä taas ajatella, en haluaisi kuulla vastauksena mitään, olet idiootti vaan ihan rehellisiä kunnon vastauksia.
Meillä anoppila on ainoa paikka jonne voidaan viedä muksu jos joskus haluttaisi omaa aikaa. Me ollaan äijän kans oltu jo jonkun aikaa yhdessä ja nyt on mennyt huonommin ja voisi tämä yhteinen aika, vain me kaksi tehdä hyvää. Mutta anoppi ei millään ota meidän lasta hoitoon, aina menee muut lapsenlapset edelle. Miehen veljellä on tuore suhde ja siitä pari muksua, anoppi katsoo kyllä niitten perään, että siellä iskä ja äiti saa omaa yhteistä aikaa. Välillä oikein ottaa päähän kun kysyn lapsenvahtia, niin selittää, ettei voi kun sinne pitää mennä, että ne saa hoitaa parisuhdettaan. Voi helvetti, että se särähtää korvaan.
Ei tietysti ole anopin tehtävä hoitaa muksua, mutta joskus se olisi kyllä paikallaan varsinkin kun meillä jatkuvasti puhutaan eroamisesta. Eikä meillä ole todellakaan ketään muuta ketä ottais muksua. Ajattelenko asiasta ihan päin persettä?
Väillä tulee näitä kiukkupäiviä ja päätän, etten koskaan enää kysy siltä.

Sano, että tekin tarvitsisitte parisuhdeaikaa.

Ja jos silti ei ota, se on hänen menetys, ja sinun pitää soittaa MLL tai laittaa kaupan ilmoitustaululle ilmoitus. Ei ketään voi pakottaa.

Onko lapsi minkä ikäinen? Voisiko ajatella esim. MLL:n hoitajaa? Eikö ole ketään muita sukulaisia, ystäviä tms. joilta saisitte hoitoapua?

Harmillinen tilanne

Jätä anoppi omaan arvoonsa ja järjestä asiasi itse. Paitsi että saatte omaa aikaa, anoppi ei saa kiristysruuvia.

Löytyykö naapureita, työkavereita, miehen työkavereita, joilla on taskurahan tarpeessa olevia teinityttöjä? Meille on löydetty kolme erinomaista lapsenlikkaa juuri tuttavapiiristä. Yksi 'diilattiin' eteenpäinkin, kun oli tosi hyvä, ja tutut tarvitsivat hyvää lapsenhoitoapua. Heillä on ollut 'vakisuhde' jo monta vuotta, ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Meilla on ihan sama juttu, anoppi hoitaa miehen veljen lapsia jatkuvasti mutta ei ole koskaan hoitanut meidan vaikka ollaan kysytty :0 Ei se ole kivaa lapsillekaan kun huomaavat etta mummi tykkaa serkuista enemman kuin heista:(
Anoppi ja appi vievat lasten serkkuja ulkomaan matkoille jne. Meidan lapset eivat ole koskaan edes paasseet yokylaan mummolaan. Kylla taytyy sanoa etta ei se kivaa ole mutta minkas teet...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meilla on ihan sama juttu, anoppi hoitaa miehen veljen lapsia jatkuvasti mutta ei ole koskaan hoitanut meidan vaikka ollaan kysytty :0 Ei se ole kivaa lapsillekaan kun huomaavat etta mummi tykkaa serkuista enemman kuin heista:(
Anoppi ja appi vievat lasten serkkuja ulkomaan matkoille jne. Meidan lapset eivat ole koskaan edes paasseet yokylaan mummolaan. Kylla taytyy sanoa etta ei se kivaa ole mutta minkas teet...

epäreilua. Meillä ihan sama juttu. Meidän lapsia ei pyydetä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Sä et sitten taida olla ihan unelma miniä :xmas:

Kyllä on pas.ka mummo, jos laittaa lapset kärsimään, jos miniä ei ole unelma.

Näin juuri meillä on, en TODELLA ole se unelmaminiä, asia on minulle kerrottu sekä suoraan että tekojen kautta,ja myös meillä tuo osoitetaan juuri jättämällä tyttö huomioitta juhlapäivinä ym. Serkut ovat mummolassa hoidossa pitkiäkin aikoja, saavat mummolta rahaa ja lahjoja ym.

V*tuttaa!!!

Mää antasin olla. Ei tuon ikäiset ihmiset enää opi käyttäytymään, jos ovat ikänsä puupäitä olleet. Ei meidänkään muksuja mummot ja papat hoitele. Aikani asiaa surin ja mietiskelin, nyt se on ok. Me pärjätään näin. Välillä lasten puolesta asia harmittaa, koska isovanhemmat jää heille etäiseksi ja vieraiksi. Mää aattelen sen oman ajan niin, että meillä on joka ilta muutama tunti aikaa kaksin, kun lapset nukkuu.

voi helvetti mikä anoppi sinulla on :( ei se källään ole helppoa, jopa minun anoppi joka päivä pitää yhtä minun lasta siellä ja toista se ei huoli. vituttaa kun vanhin pääsee ja nuorin jää aina kotiin itkemään kun mummi ei ota sitä sinne. sillä nämä mun lapset ovat ainoota sille lapsen lapsia, toiselle pojalla ei varmaan tule lähi vuosina muksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja little pony:
voi helvetti mikä anoppi sinulla on :( ei se källään ole helppoa, jopa minun anoppi joka päivä pitää yhtä minun lasta siellä ja toista se ei huoli. vituttaa kun vanhin pääsee ja nuorin jää aina kotiin itkemään kun mummi ei ota sitä sinne. sillä nämä mun lapset ovat ainoota sille lapsen lapsia, toiselle pojalla ei varmaan tule lähi vuosina muksuja.

Ompa kamala mummi kun ei ota nuorinta, tiedatko miksi???

Yhteistyössä