T
Ttppii
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tutkipa itse;28212545. Useimmat niistä sisältävät makeutusaineita (yleensä aspartaami):Ja tähän viitteitä, jotka eivät ole foliohattusivuilta lähtöisin, kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tutkipa itse;28212545. Useimmat niistä sisältävät makeutusaineita (yleensä aspartaami):Ja tähän viitteitä, jotka eivät ole foliohattusivuilta lähtöisin, kiitos.
Ja tähän viitteitä, jotka eivät ole foliohattusivuilta lähtöisin, kiitos.
Miksi niille lapsille pitää antaa "palkaksi" hedelmiä joita saa kotonakin. Pääsiäinen on lasten juhla ja silloin lapsille kuuluu aantaa virpomis palkaksi suklaamunia!
Alkuperäinen kirjoittaja mikä meni vikaan;28212407:Tulipahan viime pääsiäiseltä mieleen tämä outo tapaus, kun aihe on taas esillä. Mä en siis ikinä varaa virpojille yhtään mitään ja yleensä en avaa myöskään ovea. Viime pääsiäisenä en muistanut kuitenkaan koko virpomispäivää ja avasin oven. Pikkutyttö äitinsä kanssa oli oven takana ja annoin sitten virpoa, kun en kehdannut käännyttää poiskaan.
Palkaksi hain sitten minttusuklaan makuisen protskupatukan. Virpojan äiti sai tästä jonkin ihme kohtauksen ja käski tytön antaa patukka pois. Pitivät kuitenkin lopulta patukan ja lähtivät pois. Mikä juttu tää oli? Ihan puhdas ja tuore patukka oli, joten en ymmärrä.