Annoin palautetta pk:n ruokailusta!

• Viestiketjun aloittaja se joku
  • Ensimmäinen viesti
se joku
Rupesin täsä ihmettelemään miksi pk:ssa on 2 kertaa yhden kk:n sisällä lihapiirakkaa välipalaksi.

No sain vstaukseksi että täällä Espoossa vaihtuu ruokalistat "paremmiksi" viikolla 48. No saa nähdä onko sitten listat järkevämmät tai paremmat. Jos ei niin sitten pukkaa uutta reklamaatiota ;)

kokkiäiti
mikä tässä oli ongelma?????

Täällä lapset saavat grahamlihapiirakan joskus välipalaksi ja kaikki ovat innoissaan. Syövät riemulla.
Saavat myös suklaapuuroa, mansikkakiisseliä, mustikkagrahampuuroa, mangorahkaa ja paljon muuta. Olen itse hurjan tyytyväinen näihin kaikkiin.

se joku
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24805110:
AP:n pilteille ei saa eineksiä tarjota vaan tuoretta ja luomua tietenkin. Enempää hän ei tokikaan ole valmis maksamaan maksuja kalliimman ruuan vastineeksi.
Kyllä saa tarjota, mutta lihis ei mielestäni useasti tarjottuna ei oikein ole paikallaan...

Kyllä täytyy sanoa, että on hyvä juttu, että en ole töissä päiväkodissa. Yksi valittaa huonoista välipaloista ja antaa olla kun ne listat on uusittu niin seuraava valittaa liian niukista, huonoista välipaloista.

Anna mun kaikki kestää...

Kyllä täytyy sanoa, että on hyvä juttu, että en ole töissä päiväkodissa. Yksi valittaa huonoista välipaloista ja antaa olla kun ne listat on uusittu niin seuraava valittaa liian niukista, huonoista välipaloista.

Anna mun kaikki kestää...
Mä suunnittelin sosionomin opintoja ja sitä kautta lto:ksi hakeutumista, mutta totesin että EI.

Kyllä mä lapsia jaksaisin, mutta en niiden vanhempia.

Mitä sitten pitäisi ap: mielestä olla välipalana? Kuukaudessa on 20 hoitopäivää ja miten keksiä joka päivälle eri välipala. Kai olet valittanut aamupuurostakin, kun joka viikko samaa vai tehdäänkö jossain 20 eri puuroa joka päivälle erilaista.

"lastenhoitaja"
Kuulostaapa mukavalta että VAIN 2 kertaa kuukaudessa on samaa ruokaa välipalalla tarjolla! Omassa työpaikassani on monta kertaa viikossa sama välipala; kiisseliä ja leipää.

se joku
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24805138:
mun mielestä on ok, jos päikkärissä tarjotaan ari kertaa kuukaudessa lihapiirakkaa, tuskin se terveellinen ruokavalio parista lihapiirakasta kärsii...
No ei tod. ole. Rahkat kiisselit pehmeät leivät on ihan ookoo. Mutta lihikset ja hodarit ei oikein mun mielstäni kuuluu useasti kk:ssa pk ikäisen ruokavalioon. Millään mittapuulla.

..
: O mulla sa lapset sekaleipää ja makkaraa/kinkkua/juustoa varmaan sen 20 kerta kk välipalaksi..siis huonoa viljaa, rasvaa ja päällisestä riippuen vielä lisäaineitakin..tosin näillä duunarin tuloiilla olen onnellinen jokaisesta murusesta minkä lapsenisa ja syö mielellään ( oli kyseessä sitten tarha tai koulu tai koti)
..sekä on yllättävän terve :D.

"vieras"
Lihapiiraksta, koska sitä on ollut tosi usein tarjolla pk:n välipalalla. Muutenkin listat täällä Espoossa on ollut tosi outoja tosi usein samaa ruokaa on ollut tarjolla. Esim. pehmeetä leipää on ollut tarjolla yhdellä viikolla 4 päivänä ja useimmiten sen 2 kertaa.

Ettekö te yhtään seuraa ruokalistoja?!
Pidä ap tuolistasi kiinni: Me syödään kotonakin usein samaa ruokaa kahtena peräkkäisenä päivänä :D

Tota pehmeä leipä- juttua en ymmärtänyt, onko se siis huono vai hyvä asia?

se joku
Mitä sitten pitäisi ap: mielestä olla välipalana? Kuukaudessa on 20 hoitopäivää ja miten keksiä joka päivälle eri välipala. Kai olet valittanut aamupuurostakin, kun joka viikko samaa vai tehdäänkö jossain 20 eri puuroa joka päivälle erilaista.
En ole, koska meillä lapsi ei syö pk:ssa aamupalaa.

Käykääs ihan huvin vuoksi kurkkaamassa Espoon kaupungin sivuilta pk:n ruokalistat.

Yhteistyössä