Annoin miehelle avioeropaperin allekirjoitettavaksi, eikä se ymmärrä, miksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Vastahan tässä pari vuotta olen säännöllisesti ottanut puheeksi, että harkitsen avioeroa. Mies ei ymmärrä, miksi, kun meillä on kuitenkin hyvä perhe-elämä. No niin on ihan okei, lapset hoidetaan hyvin yhdessä jne. Mutta meillä ei ole seksiä eikä hellyyttä ollenkaan (mies ei halua), mies on todella ilkeä suustaan (olen mm. päästäni vialla, rasvavalas ja heikko ihminen), mies on ollut minua kohtaan väkivaltainen, ja mikä pahinta, myös lapsia kohtaan liian äkkipikainen ja käyttänyt ruumiillista kuritusta pari kertaa. Mies on myös tosi välinpitämätön minua kohtaan, jos vaikka itken tai sairastan, en saa hoivaa tai lohtua, vaan huutoa.

Silti tässä nyt väännetään siitä, että miksi pitäisi erota, kun kaikki on ihan ok. Ei meillä riidellä, se on totta, mutta se johtuu siitä, etten halua haastaa riitaa lasten kuullen. Tämä on ihan järjetöntä näin kirjoitettuna, huomaan sen itsekin. Silti mietin välillä, oliko eron ehdottaminen sittenkin väärin.

Tarviiko sitä mitenkään älyttömästi perustella, jos olet kerran asiasta puhunut jo usean vuoden ajan?

Sanot vain, että herra on hyvä ja miettii käytöstään – onko hän hyvä aviomies ja haluaisiko itse olla itsensä kanssa naimisissa? Ei se sanomalla tajua. Lähde pois vain, jos on paha olla ja mies kohtelee noin huonosti.

Tsemppiä sinne paljon!

No jos laittaisit ranskalaisilla viivoilla nuo syyt niin jos hän lukisi niitä aikansa niin voisi sitten ymmärtää. Tästä voit tulostaa, suurenna fonttia ja pidennä listaa jos tulee lisää mieleen asioita.

-Ei hellyyttä, ei seksiä
-äkkipikaisuus ja väkivaltaisuus puolisoa ja lapsia kohtaan
-välinpitämättömyys, haluttomuus kuunnella ja keskustella
-loukkaavat sanat ja loukkaava käytös

• Tykkää
Reactions: Priest