Mitähän se miesten rakkaus on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän tässä särkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paitsi itseasiassa tänään on kolmas päivä kun en ehi hirveesti helliä mut ei se näytä hetkauttavan. :o Kun on lapsia kylässä, tänään lähteevät niin saa nähä muuttuuko ääni kellossa....nyt ei jaksas enää miettiä edes koko asiaa. :( Miks kaikki ei vois olla vaan niin kuin ennenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydäntä särkee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rakkaus on: miehelle säännöllinen pimppa.

Ahaa, että sekö riittää kun on hyvä reikä niin mies rakastaa. Entäs sitten kun löystyy, mies ei enää rakasta? Just juu.

Meillä menee kaikki hyvin jos säännöllistä seksiä on, jos on liian pitkään ollut taukoa, miehen kanssa ei suju MIKÄÄN!

Alkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydäntä särkee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rakkaus on: miehelle säännöllinen pimppa.

Ahaa, että sekö riittää kun on hyvä reikä niin mies rakastaa. Entäs sitten kun löystyy, mies ei enää rakasta? Just juu.

Meillä menee kaikki hyvin jos säännöllistä seksiä on, jos on liian pitkään ollut taukoa, miehen kanssa ei suju MIKÄÄN!

Kohta jää se seksikin jos ei huomiota ala herumaan enempää!

No ite olen miehelle välillä tollanen. Johtuu omasta stressistä ja väsymyksestä. Ja suhteessa menossa vähän sellasen arkistumisen vaihe että toisessa ärsyttää sen jotkut tavat, eikä muutenkaan sellanen huuma oo enään päällä. Kyllä mua ärsyttää itekin kun en tajua olla tiuskimatta kun toinen ei oo tehny mitään väärää. Mutta silti mä miestäni rakastan enkä siittä luopuis :)

Yhteistyössä