Annatko miehesi laueta suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ex mies kerran vahingossa laukes suuhun, ei varoittanut mua ajoissa...hyi hitto sanon minä, en toistamiseen haluu sitä kokea :x :x

Nielasin myös ja meinas sen jälkeen yrjö tulla, hyi saat.ana kun sitä oli suun täydeltä.

Otan kyllä suihin, mutta annan mielummin laueta omalle mahalleen tai mun päälle. Miehestä onneks näkee/tuntee koska se on laukeemassa.
Välillä tulee niin yllättäen, että tulee suuhun, sylkäsen pois. Se maistuu musta pahalle.

Miehellä on niin iso, että suu meinaa revetä, joten se on eka syy, että en. Toinen on oksennusrefleksi; kerran on örkät tulleet heti suuhun laukeamisen jälkeen, joten kiitos ei minulle.

Muuten voin kyllä k.ullinpäätä suudella ja nuolla, mutta ei kiitos kokonaan suuhun, kun ei meinaa edes mahtua!

Mua sperman maku oksettaa, eikä itseäni innosta linkaan toisen imuttelu, Lisäksi mies pakkaa työntään kädellä mua päästä, määrään tahtia :/ EI onnistu :/ Ja jos haluu laueta suuhun, niin kortsu pitää olla, koska meinaan jo touhutipoista oksentaa. Joku sano että kortsun kans miehestä ei tunnu hyvältä, mut paremmalta se tuntuu ku ei mikään :D tai oma tumputtaminen: Ei miehet kai valita että tuntuu huonommalta ku panee kortsun kans, ni miks se suuseksissäkään tuntuu huonommalta.

hyi olkoon.. mua ihan yökkäyttää jo ku luen näitä :P hyi... musta se haiseeki jo niin pahalle, että yökkäyttää joskus... ni vielä suuhun...*yökkäilee täällä, ja poistuu keskustelusta..*

Annan toki. Eikä se niin pahan makuista ole, sellaista makeahkoa. Kun olin viimeisilläni raskaana niin hoitelinkin miehen aina tuolla tavalla, ikinä ei oo tehnyt pahaa, mutta joskus jos tulee extrapaljon tavaraa niin vähän hankala niellä. Eihän se lämpimänä pahaa ole.