Annatko miehesi laueta suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti
oksettavaa
Exä halusi, että olisin ottanut lastit suuhuni, mutta en olisi ikinä pystynyt. Yökkäilen jo pelkästä ajatuksesta, joten oksennus lentäisi takuuvarmasti!!! Nykyinen ei onneksi ole tällaista edes ehdotellut. Ja tuntuu, että se kunnioittaa ihan eri lailla :).

vieras
Meillä ei harrasteta suuseksiä lainkaan.Mä oksennan jo pelkästä ajatuksesta,ja se ei tarkoita että rakasta toista jos ei pysty suuseksiin.Olen kokeillut ja oksensin välittömästi.Mitä iloo jos toinen vetää laatat päälle ja yrittää ottaa suihin.Hyo helkkari.

oralrules
Alkuperäinen kirjoittaja oksettavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Tottakai, laukeanhan minäkin mieheni suuhun :whistle:

Höh. Eihän noita voi verrata. Vai lentääkö sulta muka klönttistä kaurapuurontapaista limaa samalla lasti miehen kurkkuun? :eek:
Pysyyks sun pillu kuivana los joku nuolee sitä hmm. jos pysyy nii mee lääkäriin

veet intte
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Out landers:
Jaa mää luulin et kaikki antaa
Mä kans yllätyin tätä ketjua lukiessa miten monia oksettaa ajatus siitä. :whistle:
Ymmärtäisin jos otsikko olis "nieletkö" mutta että... Outoa.
Mihis ne sitten laukee jos harrastaa suuseksiä??
Sitä mäkin ihmettelin, kaippa ne laukee petivaatteille tai jos niillä on sitten jonkun lainen roskis sitä varten tai vaatteille?

Alkuperäinen kirjoittaja veet intte:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Out landers:
Jaa mää luulin et kaikki antaa
Mä kans yllätyin tätä ketjua lukiessa miten monia oksettaa ajatus siitä. :whistle:
Ymmärtäisin jos otsikko olis "nieletkö" mutta että... Outoa.
Mihis ne sitten laukee jos harrastaa suuseksiä??
Sitä mäkin ihmettelin, kaippa ne laukee petivaatteille tai jos niillä on sitten jonkun lainen roskis sitä varten tai vaatteille?
Joku laittoi että naamalle tai tisseille. :x

Yhteistyössä