Totta kai! Mieskin kun kerran mulle orkun nuolee, niin ei tulis mieleenkään sanoa sille EI.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tottakai, laukeanhan minäkin mieheni suuhun
Pysyyks sun pillu kuivana los joku nuolee sitä hmm. jos pysyy nii mee lääkäriinAlkuperäinen kirjoittaja oksettavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tottakai, laukeanhan minäkin mieheni suuhun
Höh. Eihän noita voi verrata. Vai lentääkö sulta muka klönttistä kaurapuurontapaista limaa samalla lasti miehen kurkkuun?
Mä kans yllätyin tätä ketjua lukiessa miten monia oksettaa ajatus siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Out landers:Jaa mää luulin et kaikki antaa
Mihis ne sitten laukee jos harrastaa suuseksiä??Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä kans yllätyin tätä ketjua lukiessa miten monia oksettaa ajatus siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Out landers:Jaa mää luulin et kaikki antaa
Ymmärtäisin jos otsikko olis "nieletkö" mutta että... Outoa.
Sitä mäkin ihmettelin, kaippa ne laukee petivaatteille tai jos niillä on sitten jonkun lainen roskis sitä varten tai vaatteille?Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:Mihis ne sitten laukee jos harrastaa suuseksiä??Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä kans yllätyin tätä ketjua lukiessa miten monia oksettaa ajatus siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Out landers:Jaa mää luulin et kaikki antaa
Joku laittoi että naamalle tai tisseille. :xAlkuperäinen kirjoittaja veet intte:Sitä mäkin ihmettelin, kaippa ne laukee petivaatteille tai jos niillä on sitten jonkun lainen roskis sitä varten tai vaatteille?Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:Mihis ne sitten laukee jos harrastaa suuseksiä??Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä kans yllätyin tätä ketjua lukiessa miten monia oksettaa ajatus siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Out landers:Jaa mää luulin et kaikki antaa