Annatko miehesi laueta suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja veet intte:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Out landers:
Jaa mää luulin et kaikki antaa

Mä kans yllätyin tätä ketjua lukiessa miten monia oksettaa ajatus siitä. :whistle:
Ymmärtäisin jos otsikko olis "nieletkö" mutta että... Outoa.

Mihis ne sitten laukee jos harrastaa suuseksiä??

Sitä mäkin ihmettelin, kaippa ne laukee petivaatteille tai jos niillä on sitten jonkun lainen roskis sitä varten tai vaatteille?

Joku laittoi että naamalle tai tisseille. :x

no naamallahan se tosi mukavaa on kyl mä mielummin nielaisen

Ei mun mies halua, että musta tuntuu pahalta. Ajatuksena se on meistä molemmista ihan mukava, mutta todellisuus onkin sit toista. Mies ei pidä minua eritealustanaan muutenkaan, vaan ajattelee minua ihmisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ja sanoin ukolle, että sinä päivänä suostun nielasemaan ne, kun se eka on ite maistanu tuotoksiaan....eipä ole pyytänyt koskaan niitä nielemään!

Mikähän tuossa on tarkoituksena. Eli mitään ei voi tehdä ilman, että toinenkin tekee :o

No, tuo nyt on lähinnä sellanen meidän välinen sisäpiirivitsi. Minä teen paljonkin asioita, joita mies ei tee ja toisin päin. Hän ei ole koskaan pyytänyt mua nielaisemaan niitä (riittää että saa laueta suuhuni), enkä pystyisikään (oksu tulisi). Ei kannata ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti! :D

mä olen todella myös yllättynyt näistä vastauksista...Huh huh, kyllä sitä nyt pahemmankin makusia asioita on suuhun tullut pistettyä.
En yleensä jää sitä maistelemaan vaan nielasen nopeeta. Miesraukat, eivät uskalla vaatia...tai sitten hoitavat homman muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
mä olen todella myös yllättynyt näistä vastauksista...Huh huh, kyllä sitä nyt pahemmankin makusia asioita on suuhun tullut pistettyä.
En yleensä jää sitä maistelemaan vaan nielasen nopeeta. Miesraukat, eivät uskalla vaatia...tai sitten hoitavat homman muualla.

Minusta sellainen mies on raukka, joka vaatii jotain vaikka naisen kustannuksella itselleen.

ihan leidit kysymys teille jotka annatte miehen laueta suukkiinne. antaako mies teille kielihoitoa orgasmiin, jopa kosteaankin asti. siis jos ejakuloitte esmerkiksi?? tai ihan vain "tulette"?

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:
ihan leidit kysymys teille jotka annatte miehen laueta suukkiinne. antaako mies teille kielihoitoa orgasmiin, jopa kosteaankin asti. siis jos ejakuloitte esmerkiksi?? tai ihan vain "tulette"?

Kyllä antaa :)