Annatko miehesi laueta suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:
ihan leidit kysymys teille jotka annatte miehen laueta suukkiinne. antaako mies teille kielihoitoa orgasmiin, jopa kosteaankin asti. siis jos ejakuloitte esmerkiksi?? tai ihan vain "tulette"?

Antaa, eikös kaikki miehet??

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:
ihan leidit kysymys teille jotka annatte miehen laueta suukkiinne. antaako mies teille kielihoitoa orgasmiin, jopa kosteaankin asti. siis jos ejakuloitte esmerkiksi?? tai ihan vain "tulette"?

Totta kai antaa. Mä tosin en ejakuloi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Tottakai, laukeanhan minäkin mieheni suuhun :whistle:

Naisilla yleensä on kuiva orkku. Ja sellainen kosteakin niin että miehellä lievästi kostuu suupielet. Ettei sitä naiselta hyökkää suuntäydeltä miehen suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja nojust:

Naisilla yleensä on kuiva orkku. Ja sellainen kosteakin niin että miehellä lievästi kostuu suupielet. Ettei sitä naiselta hyökkää suuntäydeltä miehen suuhun.

Kuiva orkku :laugh: Mulla ainakin on niin taitava mies että jalatkin ovat polvia myöten märkänä sen käsittelyn jälkeen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nojust:

Kuiva orkku :laugh: Mulla ainakin on niin taitava mies että jalatkin ovat polvia myöten märkänä sen käsittelyn jälkeen :whistle:

Sama täällä, kastuu kyllä sekä mies että kaikki muukin. Ja joo, mies saa tulla suuhun. Joskus jopa kun pitää siististi sekstata niin otan suuhuni vaikka yhdynnässä oltaisiinkin.

Tietenkin.

Tiesittekö muuten että tupakointi ja epäterveellinen ruokavalio saa sperman maistumaan pahemmalta? Sen sijaan terveellisesti syövillä se maistuu paremmalta. Olen huomannut tämän kyllä petikumppaneideni kohdalla, onneksi nykyinen mies omaa terveet tavat. Että jos niitten HYIYÖKENIKINÄVOIOTTAASITÄKAMALAAMÖMMÖÖSUUHUNI-ämmien miehet on lihavia ja haisevia tupakoitsijoita, niin en yhtään ihmettele. Toki iso osa tän palstan naisista on myös hirveen nirsoja, mikä on mun mielestä aikuiselta ihmiseltä ällöttävää.

Yleensä en anna laueta suuhun vaan vetelen kädellä sen loppuun kun miehestä alkaa siltä tuntumaan tai sit laukeaa vaikka mun tisseille... sperma vaan on niin pahaa, etten pysty sitä ilman yökkimistä maistelemaan, ei varmaan kauheen seksyä miehenkään mielestä mun yökkäily :(

Ihanaa herkkua!! :9
Annan mieheni tulla suuhuni useamman kerran päivässä. Aamuisin se on parasta just ennenkuin noustaan ylös kahvinkeittoon.

Iltaa odottelen innolla jo aamuruuhkassa töihin mennessä :9