Annatko miehesi laueta suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti
nunna
kyllä joo. raskauden viimeisinä kuukausina mies ei enää halunnut yhdyntää (pelkäsi jotenkin satuttavansa sikiötä), niin silloin suuseksi oli ihan ykkösjuttu! Siis mies minulle ja minä miehelle.

Piia
Annan, mutta en nielase!
sylkäsen sen paperiin, meillä aina nenäliinoja yöpöydällä :)

niin, ja viimeks taisin ottaa suihin suihkussa niin sain sylkästyä kätevästi viemäriin :D

missi
Toki! Sehän on mukavaa. Olen yllättynyt, miten moni ei anna laueta suuhun. Itse en ole pitänyt sitä ikinä mitenkään ällöttävänä. Ehkä en ole liiemmin sitä edes analysoinut... Mies on tykännyt kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Teidän miehiltä tulee sit varmaan joku pieni pisara.
Höpöhöpö :D Kyllä sitä joutuu joskus nielaseen pariin kertaankin että saa kaikki alas,mutteihan se kyllä suurinta herkkua oo... :whistle:

Muistakaammehan myös,että spermoja on eri makuisia ja miehen ruokavaliollakin on osuutta siihen miltä se maistuu :) Olikos se nyt niin että ainakin ananaksen pitäis parantaa sen makua...vai päinvasatoin? :D

täällä sama!
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Diana:
Miten niin ANNANKO? Kuulostaa siltä että oletuksena on, että kaikki miehet haluaa tehdä niin. Ei kaikki miehet siitä mitään kiksejä saa.

Eli en ota, eikä ole ollut tarvetta.
Otatko suihin ollenkaan, jos otat niin se mies haluaa laueta suuhun se ei vaan kehtaa kertoo sulle sitä.
Täällä kans.. mies ei halua tulla suuhun (olen kyllä puhunut että haluaisin kokeilla niinkin). Spermaa olen maistanut eikä se pahaa ole. Mies tulee mielummin esim. rinnoille lopuksi.. Saa nähdä saanko minäkin joku päivä suuhun :D

harmaana
"Annanko" on outo kysymyksenasettelu. Nuolen kyllä ja hyväilen suullani muutenkin, mutta seksimme ei koskaan pääty siihen, että kalu oplisi huulillani, kyllä se on ihan sisälläni vaginassa. Suuhun se ei kivutta mahdu, eli suupielt tuntuvat repävän, jos yrittää sisään suuhun sitä tunkea. Parempi penis pimpissä kuin haljenneet huulet hepissä!

Yhteistyössä