anjalankoskelaiset huhuu!

• Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
zalminakki
millonkohan se tykkimäki avataan...siinä on vaan sellanen juttu että sit noi mun vanhemmat pojatkin haluais lähtee sinne ja mä en kerkee tutustua teihin ollenkaan ku saan vahtia niitä laitteissa koko ajan :/

mulle käy tykimäki hyvin, sit otan kyllä ainoastaan pojan mukaan. eikä sitäkään voi oikein mihinkään laitteisiin satujunaa lukuun ottamatta laittaa mutta.... saanpahan hattaraa :p
mut sitä ennen vois silloin 5.6 jossain treffata, päättäkää te siellä päin asuvat mikä olis hyvä paikka.

Melli x2
Täällä vielä yksi Mylsäläinen ilmoittautuu mukaan. Muutaman teistä taidankin tuntea..
Mut koitetaan saada joku päivä sovittua, olis kiva tavata teitä.
Mie muuten olen 33v. ja tyttö on kohta 1v 8 kk.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2005 klo 06:32 Melli x2 kirjoitti:
Täällä vielä yksi Mylsäläinen ilmoittautuu mukaan. Muutaman teistä taidankin tuntea..
Mut koitetaan saada joku päivä sovittua, olis kiva tavata teitä.
Mie muuten olen 33v. ja tyttö on kohta 1v 8 kk.
Minut varmaan :wave: :D

Mie semmosta vaan et voipi olla et en pääsekään silloin 5.6.

Ukko sai päähänsä et lähdetään Miehikkälään kattomaan kun orivarsat lasketaan laitumelle...ja samalla varmaan anoppilassa käydään.

En tiiä viel monen aikaan toi hässäkkä on et voi olla et saattaisinkin keretä teitäkin moikkaamaan, jos nyt keksitään se paikka ja aika.

Melli x2
Täällä taas pienen nettikatkon jälkeen. Nyt on rempattu ja muutettu ja suurinpiirtein asuinkunnossa ollaan.
Se tapaaminen sit meni ohitte, mut yritettäiskös suunitella uusi B)
Eiköhän siel Inksassa ole se leikkikenttä, ainakin ollu joskus ennen, ja Mylsällä on ns. keskustassa yksi ja Niilontiellä toinen. Jos joku niistä sopis mahdollisimman monelle.
Päivämääräehdotuksia.. :attn:

Mul ei oo hajuukaan missä kyseinen puisto on...mut äkkiäkös sen löytäis.

Toisaalta jos ulkopaikkakuntalaisia tai Inksasta tulee populaa mukaan nii toi keskustan puisto markettien vieressä, kerrostalojen välissä, vois olla parempi.
Ja sitte taas Koivusaarikin on näin kesällä varsin viihtyisä ja just muualta tuleville ihan näyttämisen arvonen paikka.

Yhteistyössä