anjalankoskelaiset huhuu!

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 22:25 manta76 kirjoitti:
Mul ei oo hajuukaan missä kyseinen puisto on...mut äkkiäkös sen löytäis.

Toisaalta jos ulkopaikkakuntalaisia tai Inksasta tulee populaa mukaan nii toi keskustan puisto markettien vieressä, kerrostalojen välissä, vois olla parempi.
Ja sitte taas Koivusaarikin on näin kesällä varsin viihtyisä ja just muualta tuleville ihan näyttämisen arvonen paikka.
Juu mulle käy kaikki... ;)
Minne vaan muutkin löytää. :wave:
 
eli ens lauantaina, ja te lähempänä asuvvat saatte valita paikan, jonka osotteen saatte sit ilmottaa ainaki mulle, että saan sen kartasta katsoa...

mihin aikaan? mulle käy edelleen joko ennen puolta päivää, tai sit joskus neljän jälkeen. toisaalta se neljän jälkee vois olla vhä inhimillisempi sekä lapsille että aikuisille, ei paista aurinko enää niin kuumasti, eikä lapset ehkä pala?
 
zalminakki
mulla on muuton takia ollu kone kolme viikkoa kiinni,ja tänään vasta aukes.kovin mielelläni teidät tapaisin,mutta jos ootte tapaamista suunnitelle lauantaina 18.6 niin en ikävä kyllä pääse,koska silloin meillä vietetään lapsukaisten synttäreitä.
 
manta76 harmaana
Sovitaisko vaikka et tavataan siinä K-market Ruokamyllyn parkkipaikalla nii mennään sitte yhdessä sinne puistoon?
Siihen ne autot on varmaan joka tapauksessa jätettävä.
 
Melli x2
No niin.. Onkos muita tulossa huomenna Ruokamyllyn parkkipaikalle?
Me tullaan ainakin tytön kanssa, todennäkösesti ollaan liikkeellä rattaiden kanssa. Mutta siellä sitten odotellaan muita, toivottavasti nähdään :wave:
 
voi paska... unohin koko homman. iiks! älkää nirhikö mua, mut jos nyt lähtisin saattaisin jopa ehtiä, mut lapset nukkuu että toi ähtö venyis sinne viiteen...
millon oli sitä tykkäritapaamista? jussin jälkeen? mä haluasin ees jossain nähdä teitä.
 
pii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 13:49 honiska kirjoitti:
voi paska... unohin koko homman. iiks! älkää nirhikö mua, mut jos nyt lähtisin saattaisin jopa ehtiä, mut lapset nukkuu että toi ähtö venyis sinne viiteen...
millon oli sitä tykkäritapaamista? jussin jälkeen? mä haluasin ees jossain nähdä teitä.
Etkös sä asu Karhulassa? Eihän sieltä aja ku reilun 45 min Myllykoskelle ja aikaa on vielä 2,5 tuntia.
 
Öhöm...en sittenkää oo 100%varma et me tullaan.
Likka kävi nyt vasta päikkäreille ja en tiä monelta sitten herää et keretäänkö tulemaan... mut yritetään, jos ei ihan sovittuna kello aikana niin tullaan kentälle kattomaan onks ketään paikalla. :/
 
Niinhän siinä sitte kävi että tyttö päätti koisia kunnolla. :ashamed:

Mutta mutta, meinasinkin että alettaisko vaikka sitten pienellä porukalla vaikka 1vk:ssa kokoontumaan sielä leikkipaikalla.

Tottahan toki kaikki halukkaat ovat tervetulleita!! :wave:

Käviskö vaik Maanantaisin klo: 17.00 :attn:
 
zalminakki
eli ens maanantaina??mä tuun mielelläni kun nää muutto touhutkin alkaa olee jo takana päin.
mut valaiskaa tyhmää...mikä on hyötis,missä siis pitäs tavata ja mihin mennä.toivottavasti ei sada vettä =)
 
Mulle sopii toi maanantai ja klo 17 oikein hyvin.

Ja kokoontua voitais siinä Ruokamyllyn parkkipaikalla, josta sitte yhdessä mentäis.

Nii ja toi hyötis = hyötyjätteiden keräyspiste... ne on ne vihreet törpöt siinä parkkipaikan reunalla.

 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 22:27 manta76 kirjoitti:
Mulle sopii toi maanantai ja klo 17 oikein hyvin.

Ja kokoontua voitais siinä Ruokamyllyn parkkipaikalla, josta sitte yhdessä mentäis.

Nii ja toi hyötis = hyötyjätteiden keräyspiste... ne on ne vihreet törpöt siinä parkkipaikan reunalla.
jees jees...eli ens maanantaina klo:17.00
 

Yhteistyössä