anjalankoskelaiset huhuu!

• Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 20:46 zalminakki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 14:42 honiska kirjoitti:
joo eikä mekää päästä. miehen pappa kuoli viime yönä.
voi ei :'( otan osaa :hug:
noh, niin julmalta ku se kuulostaaki ni ajattelen että vanhojen ihmisten kuuluu kuolla ja se on luonnollista. mut onhan se silti surullista, oli tosi mukava ihminen.

zalminakki
VIIME HETKEN MUUTOS!!!!!!!!
JOUDUN PERUMAAN,SILLÄ JOUDUN LÄHTEÄ VIEMÄÄN ISÄÄNI LEKURIIN(sydän taas reistailee ja ikää jo 72vuotta)
TOIVOTTAVASTI HUOMAATTE TÄMÄN AJOISSA.
SIIS EN VALITETTAVASTI PÄÄSE.OLEN PAHOILLANI :ashamed: :ashamed: :ashamed:

JaJaJa
Ilmeisesti meitä ei ollut tulossa kuin me kaksi koska kävin siellä kahvilassa eikä siellä ollut ketään tai oli siellä muita mutta ei varmaan meistä ketään no katotaan joku toinen kerta. Toivottavasti Isäsi tulee pian kuntoon.

zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2005 klo 19:21 JaJaJa kirjoitti:
Ilmeisesti meitä ei ollut tulossa kuin me kaksi koska kävin siellä kahvilassa eikä siellä ollut ketään tai oli siellä muita mutta ei varmaan meistä ketään no katotaan joku toinen kerta. Toivottavasti Isäsi tulee pian kuntoon.
sillä oli kammiovärinä...valitteli ku oli vaikea hengittää ja sydänkäyrä näytti huimia lukemia.jonkun pillerin se sai ja muuta lääkettä.tarkkailun jälkeen,kun rytmi oli saatu taas normaaliksi,pääsi kotiin.kyllä pelästyin!!!

zalminakki
mä aattelin et jos te,kellä on vaikea päästä tapaamisiin,laittaisitte jonkun päivämäärän mikä teille käy melko varmasti...koska mulle käy yleensä mikä päivä vaan.
voidaan myös tavata muualla ku siellä kahvilassa,vaikka meidän pihalla tai leikki puistossa,jossa lapsilla olisi enemmän tekemistä.
eli mielipiteitä otetaan vastaan. =) =)

no toi leikkipuisto kuulostaa aika lupaavalta, ku ajattelee että kahvilassa touhu menee siihen että lapsia saa vaan kieltää. eli joku sellanen paikka missä ei tarvis koko aikaa niin tarkasti vahtia mitä lapset tekee.
mulle käy luultavasti 9 pvä -> miten nyt tota autoa on. aika pitkälti se on mulla viime aikoina ollu.

sopisko teille ei ens vkl vaan sitä seuraava, elikkäs........ *katsoo kalenterista* niinku 14-15pv?
mulla ens viikonloppuna ne hautajaiset että silloin tuskin huvittaa hirveesti minnekkään lähteä vaikkei ne koko viikonloppua viekkään mut silti.... mut silloin seuraavana ei pitäis mitään olla. joskus kolmen tai neljän aikaa? ku lapset on nukkunu päikkärit.

honiska harmailee
ei oo aavistustakaan missä mylsä on mut eiköhän tuo kartalta löydy. eli ihan sama mikä leikkipuisto ja missä, päättäkää paremmin tietävät et mikä olis hyvä. pitää nyt noita ens vkl suunitelmia vielä takistella mut näin alustavasti oon kyllä tulossa, ja matkanvarrelta mahtuu neljä ihmistä kyytiin.

noniin.... ja nyt meillä on sit se vesirokko molemmilla, että jätetään TAAS väliin... voihan kekäle, koska mä pääsen pois täältä?
no jos joku välttämättä haluaa tartunnan ni voidaan tulla, eihän noi muksut varsinaisesti kipeitä oo. mut aattelin et jos tulee pienempiäkin.... tai isompia joilla ei oo ollu.

haloo?? siis onko tässä alotuksessa enää mitään elämää? oliko lauantaina tapaamista? meillä on nyt niin ikävä tilanne että poika on vesirokossa ja flunssasa, tyttö ja mä ollaan vaan flunssassa. isi on onneks terve. mut jos oletettais et tää on menny parissa viikosa ohi, ni treffattaisko 29pv tätä kuuta? ai mut silloin on kaikki kevätjuhlat ja ylppärit sun muut..... 5.6??? kenelle käy, käsi ylös! :wave:

Yhteistyössä