anjalankoskelaiset huhuu!

• Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
Minttu1 harmaana
Me kyllä oltais päästy tulemaan mutta olisiko sitten fiksumpi järkätä tapaaminen niin että siellä olisi enemmän porukkaa.

Eli katellaanko sitten taas joku toinen päivämäärä koska päästäisiin koko sakki sinne. :wave:

hoiniska
mulla olis tänää ollu (sittenkin ) auto, mies meni firman autolla töihin. mut tota...... siin on sellanen juttu että mun pitää olla ennen kuutta takasin kotkassa hakemassa sitä ukkoa töistä, ku silloin joku muu tarvii sitä firman pakua... että näin. ens viikolla en taas siitä autosta tiedä mut miks ei vois viikoloppusinkin? silloin on ainaki auto käytössä. ja toi on melkeimpä järjestely kysymys muutenkin.

mulle käy viikonloput parhaiten, eli en nyt tulevana viikonloppuna minnekkään kerkeä, oon miehen kanssa täysin vapaana lapsista ;) mut entäs se seuraava. eli la 16.4? miten kävis? autostakaan ei sittenkään mitään vikaa löytynyt, mies heittäytyi vainoharhaiseksi, kuulemma kalkatti kone mut en mä kyllä kuullu mitään..... :D

JaJaJa
eikö sunnuntai iltapäivä olisi ihan hyvä? Ainakin se meille sopisi parhaiten tosin tuolloin viikonloppuna on vanhimman tyttöni 18 v synttärit joten meille seuraava sunnuntai parempi.

zalminakki
kyllä sunnuntaikin käy...ja mulle kans sopii parhaiten noi iltapäivät.tuli vaa mieleen et tuolla jäähallilla on ens lauantaina se lasten tapahtuma ja meillä ois aikomus mennä sinne..et laitan nyt ehdotukseksi 24.4 eli sunnuntai ja klo: 16.00.
mitä mieltä olette?

Yhteistyössä