Anaaliyhdyntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pentti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pentti

Vieras
Olemme nelikymppinen pariskunta eteläiseltä Pohjanmaalta. Meillä on aina ollut monipuolinen ja rikas seksielämä, mutta jotain on jäänyt puuttumaan. Olen viime aikoina tuntenut lisääntyvää kiinnostusta anaaliyhdyntää kohtaan. Mielestäni se antaisi aivan uuden ja kiihottavan ulottuvuuden seksielämäämme. Kysyessäni asiaa vaimoltani hän kertoi, että häntä nämä anaalijutut eivät ole oikein koskaan kiinnostaneet. Keskustelumme eteni anaaliyhdynnän sekä kielteisiin, että myönteisiin puoliin ja vihdoin päädyimme siihen, että voimmehan ainakin kokeilla asiaa. Ainahan voimme keskeyttää toimituksen, jos se tuntuu ylivoimaisen epämiellyttävältä tai kivuliaalta. H-hetki koitti vapun tietämissä. Vaimoni oli sängyllä kontillaan iso pylly pystyssä päätään tyynyyn nojaten ja minä hänen takanaan polvillani. Sivelin terskani ympäriinsä liukuvoiteella ja suuntasin kaluni myöskin liukuvoiteella voideltuun "kohteeseen". Aloin hitaasti ja varovasti työntyä sisään tarkkaillen samalla vaimoni reaktioita. Vihdoin sain ujutettua terskani sisään voihkivan vaimoni suoleen. Keskeytin huohottaen toimituksen hetkeksi ja kysyin vaimoni vointia. Saatuani häneltä luvan jatkaa työnnyin hitaasti sisään muutaman sentin liukuvoiteen pursutessa anuksesta kaluni varrelle. Sen jälkeen muutama edestakainen liike ja siinä se sitten oli! Voihkien purkauduin vaimoni peräsuoleen rystyset valkoisina hänen pakaralihaksiaan puristaen. Miten ihmeessä anaaliyhdyntä yleensä on mahdollista, jos naisen suolen (tai rengaslihaksen) tiukkuus aiheuttaa miltei välittömän laukeamisen? Pitäisikö käyttää kondomia, joka vähentäisi liiallista herkkyyttä ja mahdollistaisi pitkäkestoisemman anaaliyhdynnän? Olisiko erilaisilla asennoilla merkitystä laukeamisen herkkyyteen?

Olemme nelikymppinen pariskunta eteläiseltä Pohjanmaalta. Meillä on aina ollut monipuolinen ja rikas seksielämä, mutta jotain on jäänyt puuttumaan. Olen viime aikoina tuntenut lisääntyvää kiinnostusta anaaliyhdyntää kohtaan. Mielestäni se antaisi aivan uuden ja kiihottavan ulottuvuuden seksielämäämme. Kysyessäni asiaa vaimoltani hän kertoi, että häntä nämä anaalijutut eivät ole oikein koskaan kiinnostaneet. Keskustelumme eteni anaaliyhdynnän sekä kielteisiin, että myönteisiin puoliin ja vihdoin päädyimme siihen, että voimmehan ainakin kokeilla asiaa. Ainahan voimme keskeyttää toimituksen, jos se tuntuu ylivoimaisen epämiellyttävältä tai kivuliaalta. H-hetki koitti vapun tietämissä. Vaimoni oli sängyllä kontillaan iso pylly pystyssä päätään tyynyyn nojaten ja minä hänen takanaan polvillani. Sivelin terskani ympäriinsä liukuvoiteella ja suuntasin kaluni myöskin liukuvoiteella voideltuun "kohteeseen". Aloin hitaasti ja varovasti työntyä sisään tarkkaillen samalla vaimoni reaktioita. Vihdoin sain ujutettua terskani sisään voihkivan vaimoni suoleen. Keskeytin huohottaen toimituksen hetkeksi ja kysyin vaimoni vointia. Saatuani häneltä luvan jatkaa työnnyin hitaasti sisään muutaman sentin liukuvoiteen pursutessa anuksesta kaluni varrelle. Sen jälkeen muutama edestakainen liike ja siinä se sitten oli! Voihkien purkauduin vaimoni peräsuoleen rystyset valkoisina hänen pakaralihaksiaan puristaen. Miten ihmeessä anaaliyhdyntä yleensä on mahdollista, jos naisen suolen (tai rengaslihaksen) tiukkuus aiheuttaa miltei välittömän laukeamisen? Pitäisikö käyttää kondomia, joka vähentäisi liiallista herkkyyttä ja mahdollistaisi pitkäkestoisemman anaaliyhdynnän? Olisiko erilaisilla asennoilla merkitystä laukeamisen herkkyyteen?

Liian nopea laukeamisesi johtui siitä että kokemus oli sinulle kokonaan uusi ja kiihottava. Eikä vaimosikaan ensikertalaisena kyennyt vielä rentoutumaan riittävästi. Kokeilkaa aluksi sinua vähemmän kiihottavia asentoja. Ja todellakin kondomia kannattaa käyttää anaaliyhdynnöissä senkin takia ettet laukeaisi ennenaikaisesti.

Nauttikaa toisistanne!

Viimeksi muokattu:

väljennettävä esim katajasta sorvatulla, kartiomaisella puutapilla. Kun aanus on näin saatu riittävän isoreikäiseksi, voi huoleti tuuppia pitkäänkin pehmoiseen suoleeen, ilman rengaslihaksen puristusta:)

Viimeksi muokattu:
Vaimoni ei ole lihava, mutta hänellä on hyvinmuodostunut, iso ja pyöreä pylly ja siksi häntä onkin mukava naida takaapäin. Tämä mielessäni ehdotinkin vaimolleni takaapäin-asentoa ensimmäiseksi anaaliyhdyntäasennoksemme. Vaimoni puolestaan ehdotti lusikka-asentoa, mutta suostui kuitenkin minun ehdotukseeni, koska kerroin hänelle haluavani nähdä kuinka kaluni uppoaa hitaasti hänen pyllyynsä. Vaimoni asettautui siis asianmukaisesti sängylle ja kohotti pyllynsä ylös minua kohti. Otin esiin liukuvoidetuubin, puristin siitä voidetta oikean käden sormilleni ja sen jälkeen levitin vasemmalla kädelläni isoja pyllyposkia erilleen. Rasvasin huolellisesti vaimoni anuksen sekä sen ympäristön. Sitten työnsin hitaasti sormeni pyllyreikään arvioidakseni uloimman rengaslihaksen kireyttä. Muistan ajatelleeni, että noinkohan saan ängettyä isokokoisen terskani vaimoni kireän rengaslihaksen läpi? Rengaslihas kuitenkin joustaa jonkin verran ulospäin samoin kuin terska on kumimainen elin ja siinä mielessä joustava sekin. Voideltuani myöskin terskani liukuvoiteella olin valmis ensimmäiseen anaaliyhdyntäämme ja tässä vaiheessa jo melkoisen kiihottuneena suuntasin kaluni kohti vaimoni liukuvoiteesta kiiltelevää pyllyreikää.

elä pidä tärkeimpänä asiana elämässäsi naintia ja anaaliyhdyntää. eikö tuo ole ihan omalla terveellä järjellä jotenki luonnonvastaista? tiukkuuden takiako sorrutte siihen?

Viimeksi muokattu:
Minulle miehenä on suuri ilo saada harjoittaa monipuolista ja erilaista seksiä ikioman, rakkaan vaimoni kanssa. Seksi toisaalta rentouttaa, toisaalta virkistää ja antaa energiaa elämään. Se on suuri lahja. "Sorruimme" anaaliyhdyntään lähinnä minun kokeilunhaluni takia. Nelikymppisenä, aikuisena miehenä halusin tietää millaista se on. Eikä samanikäinen vaimonikaan, jonka tapasin vasta n. vuosi sitten, ole oman kertomansa mukaan koskaan kokeillut sitä. Onneksi minulla on niin ymmärtäväinen ja vapaamielinen vaimo, että hän minun mielikseni suostui tähän kokeiluun. Siitä olen hänelle kiitollinen. Vaikka anaaliyhdyntämme olikin kestoltaan lyhyt, oli laukeaminen todella tiukan rengaslihaksen puristuksessa minulle huikaiseva kokemus. Orgasmi tuli niin nopeasti ja oli niin nautinnollinen, että en ehtinyt muuta kuin tarrata tiukasti molemmin käsin
vaimoni isoon pyllyyn, työntää kaluni juurta myöten sisään sekä voihkien ja henkeä haukkoen laueta syvälle vaimoni peräsuoleen.

Minulle miehenä on suuri ilo saada harjoittaa monipuolista ja erilaista seksiä ikioman, rakkaan vaimoni kanssa. Seksi toisaalta rentouttaa, toisaalta virkistää ja antaa energiaa elämään. Se on suuri lahja. "Sorruimme" anaaliyhdyntään lähinnä minun kokeilunhaluni takia. Nelikymppisenä, aikuisena miehenä halusin tietää millaista se on. Eikä samanikäinen vaimonikaan, jonka tapasin vasta n. vuosi sitten, ole oman kertomansa mukaan koskaan kokeillut sitä. Onneksi minulla on niin ymmärtäväinen ja vapaamielinen vaimo, että hän minun mielikseni suostui tähän kokeiluun. Siitä olen hänelle kiitollinen. Vaikka anaaliyhdyntämme olikin kestoltaan lyhyt, oli laukeaminen todella tiukan rengaslihaksen puristuksessa minulle huikaiseva kokemus. Orgasmi tuli niin nopeasti ja oli niin nautinnollinen, että en ehtinyt muuta kuin tarrata tiukasti molemmin käsin
vaimoni isoon pyllyyn, työntää kaluni juurta myöten sisään sekä voihkien ja henkeä haukkoen laueta syvälle vaimoni peräsuoleen.
Että sinulla asia on nyt hieman "hirttänyt kiinni".

Viimeksi muokattu:
Siltähän tuo kieltämättä vaikuttaa. Kaiken lisäksi hehkuttaessani huippukokemustani olen kokonaan unohtanut vaimoni ja hänen tuntemuksensa. Seksin ei pitäisi koskaan satuttaa kumpaakaan osapuolta ja siksi jo siinä vaiheessa kun olin saanut tungettua terskani sisään vaimoni peräaukkoon kysyin sattuuko häneen. Kysyin vielä samaa anaaliyhdyntämme jälkeen. Ihmettelin hiukan, koska vaimoni vähätteli asiaa. Hänhän oman kertomansa mukaan ei ole koskaan aikaisemmin ollut anaaliyhdynnässä. Lopulta hän tunnusti hankkineensa jo aikoja sitten miehenpuutteessaan postimyynnistä "Big Bossin", ison ja aidonnäköisen tekopeniksen. Lisäksi hän kertoi naisen peräaukon alueen olevan hyvin erogeeninen, sisältäen paljon hermopäätteitä ja siksi hän oli useinkin hivellyt Big Bossilla myöskin tätä aluettaan ja toisinaan jopa työntänyt sen sisään peräaukkoonsa. Vaikka vaimoni ei kärsikään enää miehenpuutteesta, on Big Bossilla edelleen käyttöä. Sain eilen vaimoltani tehtäväkseni löytää värisevän Big Bossin avulla mahdollisimman monta hermopäätettä hänen erogeenisilta alueiltaan samalla kun hän hitaasti imi kaluani suussaan ja hieroi ja puristeli hellästi kiveksiäni.

Erään kerran pyysin vaimoani hieromaan itseään pikkuhousujensa alta samalla kun hän imee isoa ja suonikasta Big Bossia. Istuin ja katselin häntä kiihottuneena. Sitten kaivoin kaluni esiin housuistani ja aloin tyydyttää itseäni. Vaimoni katseli minua kostein silmin Big Bossin liukuessa edestakaisin hänen suussaan. Kun tunsin olevani tulossa, nousin ylös, kävelin hänen luokseen ja vaimoani silmiin katsoen, itseäni edelleen tyydyttäen laukesin hänen kasvoilleen.

Kun harjoittelee tarpeeksi, niin ei laukea heti. Kondomin käyttö helpottaa ja vähän estää ennenaikaista siemensyöksyä. Onko pylly hyvin huudottu, ettei ainokaiseen tulee "kakkaa"?

Ollaan yli viiskymppinen pari eikä eukkoni anna kumpaakaan enään. Mulla oli saunomassa nuorempi mies(poika) JA mulla rupes seisoo pitkästä aikaa kunnolla, eikä poikakaan pahasttunut kun käskin pesemään kullini. Sillä rupes seisoo ja kokeilin miltä ottaa suihin, sitten kokeilin naida pyllyyn ja sain kunnonnolla. Poika käy vieläkin saunomassa ja eukkoni yläkerrassa ei tiedä että olen saanut nuoren pojan pyllyä naida.

Ollaan yli viiskymppinen pari eikä eukkoni anna kumpaakaan enään. Mulla oli saunomassa nuorempi mies(poika) JA mulla rupes seisoo pitkästä aikaa kunnolla, eikä poikakaan pahasttunut kun käskin pesemään kullini. Sillä rupes seisoo ja kokeilin miltä ottaa suihin, sitten kokeilin naida pyllyyn ja sain kunnonnolla. Poika käy vieläkin saunomassa ja eukkoni yläkerrassa ei tiedä että olen saanut nuoren pojan pyllyä naida.

Jos mun mielipide kysytään. Jota ei kyllä kysytäkkään. sanompaha silti
Asia ei mulle kuulu tehkää mitä teette mutta.
Tämä ei ole hullua
eikä sairasta
Vaan Sairaanhullua... Kyl teil jollain on musta mielikuvitus....

Viimeksi muokattu:
Tykittäkää vaan sinne B-rappuun, niin tulee seuraamuksena niitä kohdun ulkopuolisia raskauksia. Lopputulemana saadaan aikaan AMK-inssi

Hyvä Veli, vaikka yllä olevassa siteeraatkin omaa Diplomityötäsi, johon Sinulla toki on oikeus ja jossa juuri Sinä olet mitä parhain Asiantuntija, olethan viettänyt tunteja, päiviä ja kuukausia tuota aihetta munaskujasi myöten tutkien, Niin olisi silti hyvän tavan mukaista mainita lainauksen lähde kaikkine siihenkuuluvine viitteineen. Näin nekin meistä, joille niin paljon ei ole annettu, mutta jotka asiasta lisätietoa riemulla ottaisivat vastaan, osaisivat näin etsiä tuon aivojesi hedelmän Yliopiston satojen hyllykilometrien varrelta ja itse, omin silmin ja lukusimin, antaa tuon koko tajunnanräjäyttävän tutkielmasi täyttää mielen pienimmätkin sopukat.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä