Sini

En muista, mistä ajatus osallistua koulutukseen oli tullut. Työpaikalla tarjottiin mahdollisuutta lähteä 4 päivän kurssille, jossa keskityttäisiin vuorovaikutustaitoihin ja muuhun jännään. En oikeastaan ollut kiinnostunut aiheesta sinänsä, mutta ajatus lähteä pois totutuista ympyröistä tuntui mukavalta.

Koulutus järjestettiin kurssikeskuksessa, jonne oli kotipaikkakunnaltani satoja kilometrejä. Ei mitään järkeä ajella edestakaisin, joten otin majoituksen tarjotusta asuntolasta. Ei siis mitään hotellilomaa, mutta ihan asiallisia soluasuntoja yhteisine oleskelutiloineen. Ja sain vielä huoneen, johon ei majoittuisi muita.

Itse olen jo viisikymppinen mies. Toinen lähtijä työpaikaltamme oli nuori nainen – tai minun näkökulmastani tyttönen. Varmaankin n. 25-vuotias. Ihan mukava vaalea tyttö, jonka kanssa tervehdimme kyllä työpaikan käytävillä, mutta siihen tuttavuutemme jäikin. Koska muita majoittujia ei ollut, olimme suostuneet siihen, että jaamme kahdestaan soluasuntomme yhteiset tilat. Molemmilla tietenkin oli omat huoneet nukkumiseen.

Ensimmäisen kurssipäivän iltana olin raukeassa väsymyksen tilassa, sillä aikaisen kotoa lähdön lisäksi koulutus oli ollut tiivistä. Ja mielenkiintoistakin, mistä olin positiivisesti yllättynyt. Istuin nyt yksin soluasuntomme olohuoneen sohvalla ja katsoin läppäriltäni sähköpostejani. Ne olivat yhtä joutavia kuin avonaisen television ohjelmavirta. En katsonut televisiota, mutta ainahan sitä täytyy auki pitää tunnelmaa luomassa.

Yksinäisyys tuntui mukavalta. Siniä, tuota työpaikkamme tyttöä ei näkynyt. Eksyin pois sähköposteistani muille sivuille. Mieleeni juolahti kokeilla tuttua netti viihdettä: Googletin ”Erootiset tarinat”. Avautuvista houkuttelevista osumista poimin sattumanvaraisesti yhden. Päädyin lukemaan tarinaa neitosesta, joka kokeili seksiä Pariisissa kahden miehen kanssa. Sinänsä totuttu kuvio, mutta kirjoittajan käyttämä tyyli kuvata herkkiä hetkiä toimi... Ylläni olivat väljät verkkarit ja t-paita. Korjasin vähän asentoani, sillä huomasin tarinan tehoavan. Yksityiskohtainen kuvaus naisen näkökulmasta miehisen kalun ihanuudesta alkoi saada aikaan jäykistymistä verkkareissani. Hieno tunne.

Kun tarinan neitokainen alkoi saada molemmilta miehiltä siirsin läppäriä vähän sivulle, vein käteni verkkareiden sisälle ja tartuin jäykkään elimeeni. Kyllä oma käsikin tuntuu joskus nautinnolliselta. Siirsin housuja pois edestä ja aloitin hitaan runkkaamisen tarinan viedessä mennessään. Aloin juuri pohtia siirtymistä omaan huoneeseeni, kun kuulin oven käyvän. Sini tuli kämpille!

Vetäisin nopeasti verkkarit komeuteni piiloksi ja asetin läppärin näköesteeksi. En tiennyt miten onnistuin, sillä kova läppäri kovan kalun päällä ei ollut paras mahdollinen piiloutuminen...

Viimein uskalsin vilkaista ovelle ja heitin mahdollisimman rennon kuuloisen tervehdyksen. Vilkaisin tuota nuorta naista. Hänkin katsoi minuun päin tervehtiessään ja huulilla väreili vieno hymy. Jäin epätietoisuuteen siitä, mitä neito oli ehtinyt näkemään.

Sini heitti takkinsa naulakkoon ja istahti sohvan toiseen päähän.

- Kävin katsomassa, olisiko täällä yöelämää, mutta aika kuollut paikka, sanoi tyttö raukealla äänellä. - Mitäs sinä?
- Ei mitään, yritin jatkaa luontevasti, vilkaisin sähköpostit.
- Taisi olla jotain kiinnostavaa, tyttö kommentoi.

En osannut vastata mitään järkevää, sopersin jotain, että aika tyhjänpäiväistä työasiaa vain. Silti jouduin yhä pitämään läppäriäni sylissäni. Nuoren vaalean naisen ilmestyminen sohvalle ei mitenkään nopeuttanut rentoutumistani...

Juttelimme ensin niitä näitä päivän koulutuksen annista ja paikkakunnan hiljaisuudesta. Sitten tyttö hetkeksi vaikeni, kunnes sanoi repliikin, jota en osannut odottaa.

- Sulla oli muuten jotain kesken kun mä tulin. Kyl sä voit jatkaa loppuun jos sä haluat.

Tytön sanomana lause aiheutti välittömän nytkähdyksen jalkovälissäni – hyvä ettei läppäri heilahtanut. Kaluni huusi, että anna palaa, mutta ujouteni ja tilanteen erikoisuus pistivät vastaamaan niitä normaaleja ”mitä, eihän tässä mitään” -vastauksia.

- Kyllä mä näin ihan selvästi, mut se näytti ihan hienolta, tyttö jatkoi kuin puhuen itsekseen. - Hei, odota, mä näytän sulle jotain!

Samassa tyttö lennähti nuoruuden ketteryydellä omaan huoneeseensa. Jäin hämmentyneenä miettimään, miten minun pitäisi tähän kaikkeen suhtautua. Halutti pirusti, mutta samalla koin yllättävää ujoutta.

Hetken kuluttua Sini tuli takaisin. Täysin alastomana. Jos tämä oli se, mitä tyttö halusi näyttää, oli näky ihana. Suloiset keskikokoiset rinnat. Luonnollinen, vain sopivasti trimmattu karvoitus. Kapea vyötärö, joka leveni naiselliseksi lantioksi. Ihana!

- Tää varmaan auttaa sua..., tyttö sanoi hymyillen. - Ei tarvi ujostella, mä tykkään kun mua katsotaan...
- Joo, sä oot kyllä oikein kaunis. Siitä on aika kauan, kun mä olen sun ikäistä naista katsonut...

Siirsin läppärin pois sylistäni, sillä peittely-yritykseni olivat jo turhia. Housuissani oli täysi seisokki. Sini otti sohvan vieressä olleen tuolin ja asetti sen suoraan eteeni. Sitten tyttö istahti sille. Ensin sirosti jalat yhdessä. Katse luotuna tiiviisti omiin silmiini tyttö alkoi hitaasti levittää jalkojaan. Lopulta neito istui edessäni tuolilla polvet selvästi erillään toisistaan ja tarjosi minulle esteettömän näkymän häpyynsä.

- Sä voisit varmaan ottaa noi verkkarit pois, tyttö sanoi pehmeästi.

Harkintani oli mennyttä. Tartuin verkkareideni vyötäröön ja vedin yhdellä liikkeellä pois sekä verkkarit että kalsarit. Kaluni ponnahti vapauteen. Tunsin outoa ujoutta – kuin nuoren miehen ensimmäisissä seksikokeiluissa.

Olen suhteellisen hyvässä kunnossa ja onnistunut pitämään vatsankin kurissa. Kalu ei ole mikään jättiläinen mutta ihan kookas. Huomasin, että toisen katseelle alistuminen tuntui hyvältä ja tunsin jopa ylpeyttä miehisyydestäni. Kalu nyki itsekseen.

- Älä vielä ota siitä kiinni, se on hieno noin..., tyttö sanoi nyt katse kalussani.

Samalla Sini vei sormensa rintojensa väliin ja pyöräytti sormenpäällä ensin molempia nännejään. Noita söpöliinejä. Sitten sormi aloitti matkansa alaspäin...

- Katsotaan, miten pelkkä katsominen tehoaa, Sini sanoi jo väreilyä äänessään.

Sormi jatkoi matkaansa alaspäin. Ensin napa. Sitten kevyt karvoitus. Matka jatkui ja pian sormi upposi vakoon. Katse oli noussut takaisin silmiini. Katsoin vuorotellen tytön ihania sinisiä silmiä ja välillä sormea, joka teki edestakaista liikettä sisään ja ulos. Huomaisin, että tytön sormi kiilteli nesteestä... Kiihottumista ei siis ollut vain minun puolellani.

Sini otti sormensa pois sisältään ja vei sen kevyesti huulilleen.

- Sä sait mut kostumaan, sanoi neito ja lipaisi kielellään nesteitään. - Mut säkin oot aika märkä.

Se oli totta – kiihottumiseni ylitti roimasti tavanomaisen ja terskani päähän oli ilmestynyt kosteutta. Ei vain tippaa vaan ihan reilusti. Samassa Sini alkoi taipua tuolilla eteenpäin ja ennen kuin kunnolla tajusin, oli hän nuolaissut terskani päätä. Ensin nuolaisi. Sitten tunsin kuumat huulet kaluni varrella. Ja samassa tunsin huulet terskani päällä. Äkkiä uskomaton lämpö tulvahti koko kaluuni. Olin syvällä tytön suussa. Taivaallinen tunne!

Sinin kieli hyväili terskani reunaa joka puolelta samalla, kun huulet tuntuivat kaluni varressa napakkoina. Tyttö veti välillä koko kaluani poispäin vartalostani. Aloin jo pelätä, että tulisin.

Samassa Sini päästi kaluni ponnahtamaan suustaan. Katse luotuna omiin silmiini tyttö nousi, asetti jalkansa sohvalle molemmille puolilleni ja istui syliini. Kaluni painui suoraan syvälle hänen ihanan märkään vakoonsa. Tyttö istui aivan kiinni jalkoihin. Tunsin kohdun terskani päässä. Sanoinkuvaamattoman ihanaa, vaikka tässä sitä yritänkin kuvata.

Tyttö oli muuten liikkumatta, mutta tunsin lihasten supistelevan rytmikkäästi hänen sisällään. Tällaista nautintoa en ollut ennen kokenut. Uskalsin asettaa käteni hänen lanteilleen. Siitä vein ne tuolle somalle pepulle. Tyttö nosti hieman peppuaan ylöspäin – kuin tarjolle.

Uskaltauduin viemään sormeani peppuvaon yläreunalle ja siitä hiljalleen alaspäin. Tarkoitukseni oli mennä koko matka alaspäin kosteaan vakoon asti. Sormeni tavoittaessa peppureiän tyttö nytkähti. Vein sormeni eteenpäin ja kostutin sen pillussa tuntien samalla kaluni varren. Nostin liukastetun sormeni uudestaan peppureiälle, mutta epäröin tehdä enempää. Reiän lihakset tosin rentoutuivat kuin kutsuna sormelleni.

Samassa tunsin tytön sormet omieni päällä ja hellän painalluksen: Tyttö työnsi omalla sormellaan sormeni sisälle reikään. Samalla tyttö alkoi nussia rytmikkäästi suurenevalla liikkeellä. Liikutin omaa sormeani kevyesti tytön pepussa.

Aloin olla valmis.

- Hei, nyt mä kohta tulen, sopertelin.
- No tule...

En uskonut korviani. Yleensä tässä vaiheessa asia keskeytyy.... Mutta tyttö oli valmis ottamaan lastini sisällensä. Jälleen Sini painui niin syvälle alaspäin kuin pääsi ja piti itsensä paikallaan. Paitsi se lihasten liike hänen sisällään. Tunsin tutun kihelmöinnin ja paineen nousemisen päähän asti. Muutuin varmaan punaiseksi, selkäni taipui kaarelle ja hetken kiduttavan pakahtumisen tunteen jälkeen esteet repesivät. Aloin pumpata järkyttävällä voimalla lastiani tytön sisälle.

Tuntui, että tällä kertaa spermalleni ei tulisi loppua lainkaan. Viimein nytkähtelyni vaimeni. Tyttö piti katseensa tiukasti silmissäni vieno hymy kasvoillaan. Olimme näin pitkään. Todella pitkään. Minä vieläkin sormeni liikkumattomana tytön pepussa ja jo rentoutuva kaluni hänen sisällään. Lopuilta Sini nousi. Irrotessamme toisistamme valui tytön sisältä spermaa syliini.

Tyttö nousi, otti kädestäni kiinni ja alkoi taluttaa minua kohti suihkua.
 

Yhteistyössä