Vuosi 1996. Armeija aikaa.

.....otimme rautatieasemalta taksin. Jatkoimme junassa alkanutta toistemme kiusoittelua ja pussailua taksissa. Lopulta taksi kaarsi Hotelli Pohjanhovin eteen. Kirjauduimme hotelliin, Hannaa selvästi jännitti kirjautumista, koska hän ei ollut vielä vaadittua 18 vuotta, respa ei kysellyt kuitenkaan papereita.

Huoneeseen päästyämme riisuimme vaatteet ja aloimme hyväillä toisimme. Työnsin Hannat tuolille istumaan ja levitin hänen haarat. Polvistuin hänen eteen ja aloin nuolla. Hyväiltyäni ja nuoltuani Hannaa pitkään hän laukesi täristen. Sitten vedin hänet ylös tuolista ja käänsin ikkunan eteen. Hanna rinnat paljaana kylmää ikkunalasia vaste nojaten odotti, kun siirryi hänen taakseen, hyväilin rintoja ja hitaasti työnsin kaluni sisään. Aloin rakastella hyvin hitaasti samalla, kun katselimme pari kerrosta alempana kävelykadulla kulkevia ihmisiä. Vähitellen kiihdytin tahtia ja siirsin toisen käteni klitorikselle ja aloin hyväilemään sitä. Ikkunalasi alkoi huurtui Hannan hengitys kiihtyessä. Vähitellen hidastin tahtia ja vedin kaluni ulos. Tartuin Hannaa kädestä ja vedin hänet perässäni huoneen poikki. Hän asettui selinmakaamaan huoneen nurkassa olevalle kirjoituspöydälle. Nostin Hannan jalat ylös pöydälle, nuolaisin muutaman kerran klitorista ja työnsin kaluni syvälle pilluun. Haluni ottivat vallan ja nussin kiivaasti pöydän hakatessa seinää työntöjen tahdissa. Tunsin kuinka laukeaminen alkoi lähestyä, lopetin nussimisen ja vedin kaluni ulos ja odotin, että laukeamisen tunne hieman laantuisi. Vaivihkaa yritin hivuttaa kaluani pyllyn reiälle. Terskani oli jo reijällä, ihan hitaasti painoin terskaa reikää vasten...., kun Hanna säpsähti ja sanoi: "Hei nyt on menossa väärään reikään" Siirryin hieman taaksepäin ja Hanna nousi istumaan pöydän reunalle ja sanoi: "Saat sitten joskus toisten kokeilla mun pyllyä, jos oot oikein hyvin käy". Sitten hän tarttui kaluuni ja hitaasti veteli edestakaisin, samassa spermani pulppusivat Hannan käsille.....
Myöhemmin yöllä....
Yöllä baarin jälkeen olimme kumpikin aika reilussa humalassa, Hanna jonkin verran reilummassa. Talutin pahasti horjuvan Hannan hotellihuoneeseemme. Huoneessa Hanna riisui vaatteensa sängyllä maaten. Minä menin vessaan tarpeilleni. Vessasta tulessani Hannalla oli sormet syvällä sisässään ja toinen käsi hieroi rintoja. Katselin "esitystä" samalla kun riisuin vaateitani. Pian Hanna laukesi voihkien ja vavahdellen. Minua ei tarvinnut houkutella enempää, vaan kiipesin hänen päälleen ja työnnyin suoraan hänen märkään ja lämpimään pimppiin....
...olimme rakastelleet hetken lähetyssaarnajassa, kun hän yhtäkkiä sanoi:"Mun pitää käydä vessassa" ja työnsi minut pois päältään. Sitten hän lähti vessaan ja viipyi siellä pitkään. Kuuntelin kuinka käsisuihkun vesi lorisi pönttöön ja ihmettelin miksi se pesee pimppiä kesken kaiken. Pian kuitenkin vessan ovi aukesi ja Hanna tuli vessasta hieman horjahdellen, leveä hymy kasvoillaan. Sitten hän kiipesi sängylle ja asettui kontalleen pylly pystössä. Hanna katseli minua tuttu "tuhmailuilme" kasvoillaan ja hiveli pimppiään. Vähitellen Hannan sormet siirtyi pyllyn reiälle. Katselin ihmeissäni, kuinka hitaasti hän painoi sormen pyllyynsä, ja vähän sammaltaen sanoi:"Mä haluaishin......... pyllyyn." Hetken olin aivan sanaton ja katselin vain tuota ihanaa pyllyä. Joskus aiemmin, kun oli tullut peppuseksi puheeksi Hanna oli sanonut, että ei ole koskaan kokeillut, mutta voisi EHKÄ joskus kokeilla. En halunnut painostaa ja kysyin:"Ootko ihan varma?" Hanna ei kyllä näyttänyt yhtään epäröivän vaan sopersi pahasti sammaltaen ja edelleen hymyillen: "Joo.... mä haluan että sä shaat kokeilla miltä mun pylly tuntuu". Siirryin Hannan taakse ja katselin kiinteää pyöreää pyllyä. Tuota pyllyä, josta olin jo pitkään haaveillut ja muutamat märät unetkin nähnyt.


Kostutin kaksi sormea suussani ja hyväilin niillä pyllynreikää. Tunsin kuinka Hannan pylly rentoutui ja hitaasti painoin sormeni pyllyyn. Hanna hieman hätkähti sormeiluani, mutta painoi päänsä sitten takaisin tyynyyn. Hitaasti työntelin sormiani edes takaisin, kunnes taas tunsin kuinka Hanna rentoutui, pyllynreikä- ja -posket eivät enää jännittyneet sormieni ympärille.
Vedin sormet pois pyllystä siirryin lähemmäksi Hannan taakse. Hanna kääntyi katsomaan minua samalla, kun ohjasin kaluni pyllynreiälle ja aloin hitaasti työntää sitä sisään. Yhtäkkiä Hanna hieman nytkähti ja veti syvvän henkeä, pyllynposket pingottuivat kaluni ympärille ja hänen ilmeensä hieman värähti. "Auts", Hannan suusta pääsi vaimea voihkaisu. Lopetin työntymisen, vasta terska oli painunut sisään. Odotin kunnes pylly taas rentoutui ja sanoin: "Mä oon ihan varovainen ja työnnän hitaasti..." Vähitellen sain kaluni kokonaan sisään. Lämmin ja tiukka pylly puristi ihanasti kaluani. Hannan hieman totinen ja keskittynyt ilme muuttui vähitellen maireaan hymyyn ja pahin jännitys laukesi. Hanna laski päänsä tyynylle ja sulki silmänsä. Aloin hitaasi edestakaisia työntöjä ja tunsin kuinka Hanna rentoutui lopulta täysin. Vähitellen kuin työntöjeni voimasta hän laskeutui mahalleen makaamaan pitkin pituuttaan, haaralevällään. Laskeuduin hänen mukanaan ja jatkoin hidasta työntelemistä, samalla suudellen hänen niskaa.

Hanna makasi ihan hiljaa allani, kun aloin vähitellen työnnellä hieman nopeampaa ja nopeampaa. Lopulta työnnyin niin syvälle kuin suinkin ja tunsin kuinka spermat pulppusivat lämpimään pyllyyn. Vielä muutaman kerran työnsin kaluni pohjaan asti ja kuiskasin:"Sä oot ihana". Kurkotin suutelemaan Hannaa poskelle, siinä hän makasi ihan hiljaa silmät kiinni.....sammuneena...ilmeisesti päivän matkustaminen ja illan juhliminen oli vaatinut veronsa. Hetken makoiltuani hänen päällä vedin kaluni pyllystä ja kellahdin hänen vieräänsä Katselin hetken tuota viattoman kaunista alastonta nuoren naisen vartaloa. Tyytyväisenä suutelin vielä poskella, peittelin hänet ja aloin itsekin nukkumaan.
 

Yhteistyössä